اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۸۳۰۰
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

اجرای حکم پرونده موسوم به «خاله شادونه»

حکم پرونده موسوم به خاله شادونه صادر شده و در مرحله اجرا قرار دارد.حجت الاسلام مسيح ا... ميرزايي رئيس دادگستري شهرستان خرم دره با اشاره به آخرين وضعيت پرونده حادثه موسوم به خاله شادونه، افزود: حکم اين پرونده صادر شده و در مرحله اجرا قرار دارد و برخي از متهمان آن نيز دستگير و محکوم به زندان شده اند.

روزنامه خراسان: حکم پرونده موسوم به خاله شادونه صادر شده و در مرحله اجرا قرار دارد.حجت الاسلام مسيح ا... ميرزايي رئيس دادگستري شهرستان خرم دره با اشاره به آخرين وضعيت پرونده حادثه موسوم به خاله شادونه، افزود: حکم اين پرونده صادر شده و در مرحله اجرا قرار دارد و برخي از متهمان آن نيز دستگير و محکوم به زندان شده اند.

ايسنا نوشت: ابوطالبي دادستان شهرستان خرم دره نيز با اشاره به آخرين وضعيت پرونده خاله شادونه، عنوان کرد: مدير اجرايي اين جشن به عنوان مقصر اصلي حادثه شناخته شده و به حبس محکوم شد و از آنجايي که برنامه بيمه داشت، ديه متوفيان نيز پرداخت مي شود.

جان باختن سه کودک در مراسمي با اجراي "خاله شادونه"

در خور اشاره است عصر روز پنج شنبه، ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱، اتفاقي در برگزاري يک برنامه باعث شد تا شادي کودکان خرم دره اي به بهاي کشته شدن ۳ کودک در اين شهرستان تمام شود.به گزارش ايسنا سالن ۳۰۰۰ نفري شهداي شهرستان خرم دره شاهد برگزاري مراسمي براي کودکان اين شهرستان با حضور "خاله شادونه" بود، اما پايان اين برنامه با مرگ ۲ کودک در همان روز و فوت يک کودک ديگر در صبح روز بعد، حادثه اي غم انگيز را پديد آورد.

"رحيم نوري پور"، فرماندار خرم دره درباره چگونگي رخ دادن اين حادثه گفت: اين حادثه بر اثر ازدحام کودکان براي خروج از محل اجراي مراسم رخ داد.وي با اذعان به اين که سالن برگزاري اين برنامه ظرفيت ۳۰۰۰ نفر را داشت، اما بيش از ۴۰۰۰ نفر براي ديدن برنامه مذکور به سالن شهداي خرم دره آمده بودند، افزود: ازدحامي که در هنگام خروج از درهاي سالن به وجود آمد، باعث کشته شدن يک دختر ۷ ساله و يک پسر ۷ ساله شد و اين در حالي است که يک کودک نيز بر اثر اين ازدحام به حالت اغما فرو رفت.

وي با تأکيد بر اين که در اين حادثه به جز ۲ کودکي که جان خود را از دست دادند، ۶ کودک ديگر نيز دچار حادثه شدند، خاطرنشان کرد: ۴ نفر از مصدومان به بيمارستان شهرستان، منتقل و ۲ نفر از کودکان نيز به علت شدت جراحات وارده به بيمارستان آيت ا... موسوي زنجان انتقال يافتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داوود

      پس مجری برنامه چی میشه اونم مقصرحادثه است میتونست هنگام اتمام برنامه بصورت گروه گروه بچه ها را به بیرون هدایت میکرد نه اینکه یهو اعلام کنند برنامه تمام شد برید................؟؟؟؟

    • سعید

      سلام ممنون خیلی خوبه سایتتون میخواستم بدونم نرم افزار انروید هم دارین از همین برنامه یا سایت؟ که بشه دانلود کرد

    • شادی

      خاله شادونه رو که کاری ندارند اون باید بره یه جا دیگه برنامه اجرا کنه و دوباره یه تعداد کودک بی گناه رو با برنامه مسخرش به کشتن بده

    • بدون نام

      اون فقط یه زنه با کدوم عقلت میگی یه نفره 4000 هزارتابچه رو هدایت کنه اوناییکه بیش از ظرفیت سالن بچه راه دادن مسولن اون بیچاره فقط مجری بوده نه مسول تدارکات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج