adexo3
۱۱۸۳۵۶۸
۵۱۴۴
۵۱۴۴
پ

رورتاژ آگهی

۷ هدیه تبلیغاتی ارزان و موثر

هدایای تبلیغاتی را می‌توان با هر سطح بودجه‌ای خریداری کرد و از بازدهی بالای آن مطمئن بود. در هنگام خرید هدایای تبلیغاتی باید به کاربردی بودن آن و کیفیت هدیه توجه ویژه‌ای داشته باشید.

یکی از بهترین ابزار‌های تبلیغاتی کسب و کار‌های کوچک و بزرگ، ارائه هدایای تبلیغاتی است که می‌تواند افراد بیشتری را با برند آشنا سازد. روش‌های تبلیغاتی تنوع بسیار بالایی داشته و هر شرکت با توجه به بودجه خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کند. به طور مثال برند‌های مطرح توان پرداخت هزینه‌های بالایی تبلیغاتی تلویزیونی را داشته و ترجیح می‌دهند برای بیشتر دیده شدن، تبلیغات خود را به تلویزیون بسپارند و یا یک بیلبورد در سطح شهر اجاره کرده و برای یک ماه تبلیغ خود را بر روی آن قرار دهند. این روش برای کسب و کار‌هایی که تازه کار خود را آغاز کرده‌اند، مناسب نیست و تامین بودجه تبلیغات کار سختی خواهد بود. در این شرایط بهترین انتخاب هدیه تبلیغاتی ارزان و موثر است.

۷ هدیه تبلیغاتی ارزان و موثر

هدایای تبلیغاتی را می‌توان با هر سطح بودجه‌ای خریداری کرد و از بازدهی بالای آن مطمئن بود. در هنگام خرید هدایای تبلیغاتی باید به کاربردی بودن آن و کیفیت هدیه توجه ویژه‌ای داشته باشید. یک هدیه تبلیغاتی باید کاربردی باشد تا هر فرد هنگام استفاده از آن به یاد برند شما بیفتد و از سمت دیگر آن هدیه باید با کیفیت باشد تا بتواند برای مدت زمان طولانی، به تبلیغ شرکت بپردازد. هدایای تبلیغاتی محدود به بازه زمانی خاصی نیستند و حتی تا ماه‌ها و یا سال‌ها پس از کمپین تبلیغاتی، نام برند شما را زنده نگه خواهد داشت.

هر وسیله‌ای می‌تواند به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد؛ تنها کافیست پس از انتخاب هدیه تبلیغاتی نام برند خود را در گوشه‌ای از آن چاپ نمایید. پس از چاپ لوگو و نام شرکت بر روی هدیه تبلیغاتی، می‌توان آن را در مناسبت‌های خاص یا روز‌های عادی به مردم هدیه داد و منتظر تاثیر شگفت انگیز آن ماند. اگر قدم‌های اولیه کسب و کار خود را برمیدارید و با بودجه محدود قصد تبلیغات برند خود را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا ۷ هدیه تبلیغاتی ارزان و موثر را خدمت شما معرفی کنیم.

۷ هدیه تبلیغاتی ارزان و موثر

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی محبوب بین برند‌های بزرگ و کوچک است و تاثیر بی نظیر آن در معرفی برند، سبب شده شرکت‌های زیادی از آن برای تبلیغات خود استفاده کنند. خودکار وسیله‌ای است که در طول روز برای امضا کردن قرارداد، یادداشت برداری و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد و چه هدیه‌ای بهتر از این وسیله کاربردی؟ تنوع قیمتی خودکار‌های تبلیغاتی به شما اجازه خواهد داد حتی با بودجه‌ای کم هم بتوانید آن را سفارش دهید. این هدیه تبلیغاتی دارای تنوع رنگی و طرحی بالایی بوده و پاسخگوی نیاز تمامی برند‌ها خواهد بود. شرکت‌هایی که تمایل دارند هدیه تبلیغاتی آن‌ها نفیس باشد، می‌توانند از خودکار‌های خاص موجود در بازار برای تبلیغات خود کمک بگیرند.

ماگ و لیوان تبلیغاتی

در زندگی روزمره برای نوشیدن چای، آب، قهوه، آبمیوه و ... از ماگ و لیوان استفاده می‌کنیم و می‌توان آن را در رده پرکاربردترین وسایل زندگی قرار داد. حال تصور کنید که این ماگ یا لیوان تبلیغاتی از سمت برند شما در اختیار مخاطبین قرار گیرد، هر زمان که با آن ماگ و لیوان تبلیغاتی چیزی بنوشند به یاد خدمات شما خواهند افتاد. علاوه بر آن، افراد دیگر با دیدن نام برند بر روی لیوان و ماگ تبلیغاتی، با شرکت شما آشنا شده و در صورت نیاز از خدمات شما استفاده می‌کنند. ماگ‌ها و لیوان‌های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند، لیوان‌های پلاستیکی قیمتی مناسب‌تر و ماگ‌های سرامیکی قیمتی بالاتر دارند که به راحتی با چاپ فلت بد منقش به طرح دلخواه شما می‌شوند.

۷ هدیه تبلیغاتی ارزان و موثر

کلاسور تبلیغاتی

در هنگام انتخاب هدیه تبلیغاتی باید ابتدا جامعه هدف خود را مشخص کنید. اگر جامعه هدف شما دانشجویان یا دانش آموزان هستند، ارائه یک کلاسور تبلیغاتی می‌تواند انتخاب ایده‌آلی باشد. کلاسور تبلیغاتی دارای قیمتی مناسب بوده و از سمت دیگر در طول روز مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر کاربردی بودن کلاسور، فضای زیادی برای چاپ برند، شعار و لوگو در اختیار شما است که با کمی خلاقیت می‌توانید یک کلاسور خاص به افراد هدیه دهید.

کیف مدارک تبلیغاتی

با ارائه کیف مدارک تبلیغاتی، به مشتریان خود کمک کنید تا از مدارک‌شان به خوبی محافظت کنند. کیف مدارک تبلیغاتی بسته به نظر شما می‌تواند از جنس چرم یا هر متریال دیگه‌ای تهیه شود و فضای داخلی آن هم به نظر خود شما بستگی خواهد داشت. هدیه دادن کیف مدارک در همایش‌ها و نمایشگاه‌های مختلف بسیار متدوال است و معمولا آن را در کنار یک خودکار تبلیغاتی هدیه می‌دهند. شما می‌توانید در نمایشگاه پیش روی خود، برگه معرفی شرکت را در داخل کیف مدارک قرار داده و همراه یک خودکار به بازدید کنندگان هدیه دهید. اگر کیف مدارک شما ظاهر مناسب و همه پسندی داشته باشد، مطمئنا مشتریان از آن استفاده خواهند کرد و این امر منجر به تبلیغ بیشتر برند می‌گردد.

جاکارتی تبلیغاتی

جاکارتی تبلیغاتی در رده هدایای تبلیغاتی ارزان قرار می‌گیرد، اما می‌تواند تاثیر بسیار خوبی بر روی ذهن مخاطب بر جای گذارد. تعداد برگه‌های جاکارتی تبلیغاتی معمولا بین ۶، ۸ یا ۱۲ عدد بوده و آن را از چرم مصنوعی یا طبیعی می‌سازند. از آنجایی که کارت‌های بانکی مورد استفاده همه افراد قرار می‌گیرد، جاکارتی یک هدیه کاربردی برای تمامی اقشار جامعه خواهد بود و می‌تواند به خوبی معرف خدمات شما باشد. هزینه خرید آن هم به نسبت سایر هدایای تبلیغاتی بسیار مناسب است.

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

با توجه به قیمت مناسب خودکار تبلیغاتی، معمولا آن را در کنار یک دفترچه یادداشت به مشتریان هدیه می‌دهند. دفترچه یادداشت با اندازه و طرح‌های مختلفی در بازار قابل خریداری است و برای قشر دانشجو، دانش آموز و کارمندان بسیار کاربردی خواهد بود.

سررسید تبلیغاتی

با نزدیک شدن به پایان سال، شرکت‌های مختلف سررسید تبلیغاتی چاپ می‌کنند و آن را به مشتریان خود هدیه می‌دهند. این سر رسید حاوی نام برند، معرفی کوتاه شرکت و خدمات آن و ... است و برای نوشتن خاطرات روزمره یا برنامه‌های هفتگی استفاده می‌شود. سررسید تبلیغاتی برای یک سال مورد استفاده قرار گرفته و جز هدایای است که تاثیر طولانی مدت دارند. در صورتی که قصد دارید بودجه بیشتری صرف خرید هدیه تبلیغاتی کنید، می‌توانید این سررسید را در کنار یک خودکار تبلیغاتی هدیه دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج