اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۸۸۶۸۲
۵۰۴۰
۵۰۴۰
پ

بخش‌هایی از کردستان در محاصره برف و خاموشی

ارسال امداد‌های هوایی جمعیت هلال احمر استان کردستان برای کمک به اورامان که هنوز در محاصر برف و خاموشی به سر می‌برد، به دلیل شرایط نا مساعد جوی ناموفق ماند.

خبرگزاری ایسنا: به دنبال بارش برف و کولاک شدید در استان کردستان، محورهای مواصلاتی منطقه اورامان از توابع شهرستان سروآباد مدت ۵ روز است که هنوز بازگشایی نشده و کمک رسانی به این منطقه به دلیل شرایط نا مساعد جوی هم از طریق هوایی و هم از طریق زمینی نا موفق بوده است.

طی اطلاعات به دست آمده، علاوه بر محورهای مواصلاتی، برق و خدمات مخابرات در اورامان نیز قطع است و مردم این منطقه در شرایط سختی به سر می برند.

پیام جلالی اظهار کرد: در ادامه امدارسانی به روستاهای محاصره در برف، واحد امداد هوایی هلال احمر استان طی روز گذشته و در یک عملیات دو ساعته امداد رسانی به روستاهای مسدود شهرستان های بانه و سقز را انجام داد که متاسفانه به دلیل شرایط جوی و وزش شدید باد امکان امدادرسانی به دو روستای مسدود در بانه مقدور نشد.

وی با اعلام اینکه امداد رسانی به سایر روستاها با موفقیت صورت گرفت، افزود: امید است با مساعد شدن شرایط چوی بتوان به روستاهای گرفتار در برف هم امداد ر سانی کرد و یا در نهایت از طریق مسیرهای زمینی امدادرسانی انجام می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از بسته شدن مسیرهای ارتباطی روستاهای اورامان طی چند روز اخیر خبر داد و عنوان کرد: فرماندار سروآباد و مردم منطقه درخواست کمک و رساندن اقلام ضروری به این شهر را دارند که متاسفانه به دلیل شرایط جوی نا مساعد این امر صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: امید است شرایط جوی و وزش باد اجازه عملیات را بدهد تا بتوان خدمات هلال احمر را به شهروندان اورامان انتقال داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج