اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۶۹۳۱
۵۰۴۷
۵۰۴۷
پ

اجاره روزانه خودرو؛ از مازراتی تا پراید

بابت اجاره روزانه مازراتی ۱۴ میلیون تومان از شما می‌گیرند و این رقم برای پراید به‌حدود ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد

فرارو: اجاره روزانه خودرو گاهی می‌تواند بیشتر از ۱۰ میلیون تومان هزینه داشته باشد. الان بابت اجاره مازراتی گرن‌توریسمو ۱۴ میلیون تومان می‌گیرند و اگر بخواهید با کمترین هزینه پشت بی‌ام‌دبلیو و بنز بشینید، باید دو تا سه میلیون تومان بپردازید. احتمالا موقع تحویل دست‌کم ۱۰ درصد اجاره نهایی را دریافت می‌کنند و از شما سند خانه یا هر چیزی که ارزش برابر با خودرو داشته باشد، طلب می‌کنند.

کنار خودرو‌های لوکس که اجاره آن‌ها معمولا برای جشن‌های عروسی انجام می‌شود، حالا بازار اجاره دادن ارزان‌ترین خودرو‌های داخلی رونق پیدا کرده است. آگهی‌هایی که مثلا به‌اسم کار در اسنپ دیده می‌شوند و در آن‌ها رقم اجاره پراید را روزی ۱۰۰ هزار تومان نوشته‌اند.

اجاره خودرو‌های لوکس

اجاره خودرو‌های لوکس برای یک روز می‌تواند بیشتر از ۱۰ میلیون تومان هزینه داشته باشد. رقم اجاره مازراتی گرن‌توریسمو در یکی از آگهی‌ها به‌ازای هر شب ۱۴ میلیون تومان نوشته شده است. خودرویی که یکی از مدل‌های ۲۰۱۲ آن با کارکرد ۲۳ هزار کیلومتر هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آگهی شده است، حجم موتورش به ۴.۴ لیتر می‌رسد و می‌تواند سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در ۴.۸ ثانیه طی کند.

برای خودرو‌هایی مثل بی‌ام‌دبلیو ۷۳۰li یا شاسی بلندی مثل پورشه ماکان روزانه ۱۰ میلیون تومان می‌گیرند. اگر اجاره روزانه را به هفتگی و ماهانه تبدیل کنید، قاعدتا رقم پرداختی تاحدودی کاهش پیدا می‌کند و مثلا اجاره همان مازراتی گران‌توریسمو برای ۳۰ روز، به‌جای ۴۲۰ میلیون، ۳۰۰ میلیون تومان تمام می‌شود.

بین انواع بنز و بی‌ام‌دبلیو‌های موجود در خیابان، بی‌ام‌دبلیو ۳۳۰i یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها برای اجاره روزانه محسوب می‌شود و کرایه یک روز و یک شب نشستن پشت فرمان آن به دو و نیم میلیون تومان می‌رسد.

اجاره بی‌ام دبلیو Z۴ که یک خودرو کروک دو نفره است، دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خرج دارد. بابت اجاره روزانه بنز C۲۰۰ ممکن است حدود سه میلیون تومان از شما بگیرند و برای بنز S۵۰۰ با رنگ مشکی چهار و نیم میلیون تومان.

اجاره پورشه باکستر به‌عنوان یکی دیگر از مدل‌های کروک بابت یک شبانه‌روز پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است، یک شبانه‌روز نشستن پشت فرمان بنز cls حدود سه و نیم میلیون تومان آب می‌خورد و اجاره تویورتا لندکروز GRX چهار در که شاسی‌بلند هفت‌نفره محسوب می‌شود و مدل دست‌دوم ۲۰۱۳ آن با ۱۴۰ هزارکیلومتر کارکرد پنج و نیم میلیارد تومان آگهی شده، چهار و نیم میلیون تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج