۱۲۲۵۰۴۱
۶۳۹۹
۶۳۹۹
پ

محتوای حمایت‌شده

قیمت لیفت با نخ صورت و مزایای آن

قیمت لیفت با نخ صورت تحت تاثیر عوامل مختلفی است که در این مطلب به آن ها می پردازیم. اگر قصد آشنایی با مزایای این روش و قیمت آن را دارید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قیمت لیفت با نخ صورت به عوامل زیادی از جمله محل انجام، تخصص فرد انجام‌ دهنده و مواد استفاده‌ شده در این روش بستگی دارد. بنابراین پیش از انجام لیفت با نخ صورت ابتدا باید به مواردی که در بالا اشاره کردیم و نکات دیگری از این قبیل توجه داشته باشید که تعیین‌ کننده قیمت لیفت با نخ صورت هستند. ما نیز در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت لیفت با نخ صورت، نکات مهمی در خصوص لیفت صورت با نخ، مزایا و راه‌ های آن اشاره کنیم. پس لطفاً تا انتهای مقاله را با ما همراه بمانید.

قیمت لیفت با نخ صورت و مزایای آن

قیمت لیفت با نخ صورت و مزایای آن

برای مشاوره و اطلاع از هزینه لیفت با نخ توسط دکتر فرزان نقش وار همین حالا تماس بگیرید.

با بیش از ۳۰۰۰ عمل موفق

۰۹۰۳۰۵۳۳۱۰۳

آشنایی با لیفت صورت با نخ

لیفت با نخ صورت یکی از روش‌ های بسیار رایج و پرکاربرد برای درمان افتادگی و شل شدگی پوست است. برای این کار روش‌ های مختلفی از دیرباز تاکنون به کار گرفته شده است که یکی از آن‌ ها جراحی است. البته جراحی با وجود به دست آوردن نتایج فوق‌ العاده، منجر به ایجاد خطرات بسیار بالا و هزینه‌ های بالایی برای بیمار می‌ شد. به‌ همین دلیل افراد زیادی علاقه به عمل جراحی برای این‌ گونه مشکلات ندارند، در نتیجه روش‌ های کم تهاجمی‌ تر و مدرن‌ تری برای لیفت صورت امروزه ابداع شده‌ اند که لیفت صورت با نخ یکی از آن‌ ها می‌ باشد. لیفت صورت با نخ از جمله روش‌ های جوان‌ سازی است که در آن از نخ بخیه به‌ صورت موقت یا جذبی برای لیفت یا بالا بردن و صاف کردن پوست استفاده می‌ کنند. بخیه‌ های موقت در زیر پوست به کار می‌ رود و تاثیر آن در جوان‌ سازی پوست به دو صورت لیفت و سفت کردن پوست و تحریک کلاژن سازی مشخص می‌ شود. هر کدام از این دو مورد هزینه‌ های متفاوتی دارند و به نسبت میزان افتادگی و شل شدگی پوست بر روی قیمت لیفت با نخ صورت تاثیرگذار هستند که باید آن‌ ها را مدنظر قرار دهیم.

عوامل مؤثر بر قیمت لیفت با نخ صورت

همان‌ طور که در مقدمه به آن اشاره کردیم، قیمت لیفت با نخ صورت به عوامل زیادی بستگی دارد که هر کدام از آن‌ ها می‌ توانند تعیین‌ کننده قیمت باشند که در زیر به برخی از این موارد مهم اشاره می‌ کنیم.

قیمت لیفت با نخ صورت و مزایای آن

1.نوع نخ در لیفت با نخ

نخ‌ هایی که برای لیف مورد استفاده قرار می‌ گیرند انواع مختلفی دارند که میزان قابلیت آن‌ ها و مدت‌ زمان ماندگاری آن‌ ها در لیفت کردن متفاوت است. مثلاً برخی از نخ‌ های پیچ‌ دار از دو گروه نخ‌ های خاردار و یا کاگ گران تر از نخ‌ های مونو هستند که برای مشکلات پوستی مانند فرورفتگی‌ های پوستی عمیق مورد استفاده قرار می‌ گیرند. اما نخ‌ های مونو بدون خار و صاف هستند که تاثیر آن‌ ها برای سفت کردن پوست بیش تر است و تأثیری بر لیف کردن ندارند.

2.تعداد نخ‌ های استفاده‌ شده در لیفت با نخ

 تعداد نخ‌ ها در لیفت کردن توسط پزشک و با توجه به نوع پوست شما و نیاز آن به معالجه و هم چنین نوع نخ استفاده‌ شده متغیر است. مثلاً در لیفت کلاسیک معمولاً از ۸ نخ کوتاه ساده استفاده می‌ کنند که به‌ صورت یک‌ طرفه در داخل پوست قرار می‌ گیرد. برای این منظور نوع کاگ مناسب است. اما در لیفت با نخ به روش VIP معمولاً از ۱۸ نخ کوتاه و بلند خاردار استفاده می‌ کنند که به‌ طور هم‌ زمان و به‌ صورت هلالی‌ شکل در داخل پوست قرار می‌ گیرد. این روش موجب بالا رفتن دوام و خاصیت آن نسبت‌ به سایر روش‌ ها می شود و در مقایسه با روش‌ های دیگر کمی گران‌ تر است.

قیمت لیفت با نخ صورت و مزایای آن

نمونه کارهای بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

@dr.naghshvar

3.تجربه پزشک در لیفت با نخ

تمامی نخ‌ ها نیاز به نقطه لنگر مناسبی دارند که این کار به هنر و تجربه پزشک بستگی دارد تا این نقاط را بر روی پوست بیمار تشخیص دهد و نتیجه بهتری را از این کار بگیرد. علاوه‌ بر آن انتخاب نخ و نحوه قرار گرفتن صحیح آن‌ ها نیز نیاز به تجربه کافی و بالایی دارد واضح است که پزشکان باتجربه برای این کار هزینه‌ های بالاتری نیز دریافت می‌ کنند.

برخی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت لیفت با نخ صورت

علاوه‌ بر چند موردی که به‌ عنوان عوامل مؤثر در تعیین قیمت لیفت با نخ صورت بیان کردیم، موارد دیگری نیز بر روی قیمت‌ ها تاثیرگذار هستند که در زیر به نمونه‌ هایی از این نوع موارد می‌ پردازیم.

1.میزان شل شدگی و افتادگی پوست

برخی از مراجعه‌ کنندگان تنها برای چین‌ و چروک‌ ها و افتادگی جزئی لیفت صورت با نخ را انجام می‌ دهند که البته نتیجه بسیار خوب و مثبتی را نیز از این کار می‌ گیرند و در کنار آن نیاز به پرداخت هزینه‌ های بالاتر ندارند. اما برخی دیگر از افراد دارای مشکلات پوستی بیش تری هستند، یعنی چین‌ و چروک صورت آن‌ ها بیش تر است و در نتیجه نیاز به کار بیش تری دارند. بنابراین هزینه لیفت آن‌ ها نیز افزایش می‌ یابد. حتی مدت‌ زمان انجام آن نیز بیش تر است و تمامی این موارد بر روی هزینه و قیمت لیفت با نخ صورت تاثیرگذار است. پس اگر دارای چین‌ و چروک‌ های عمیق و مشکلات پوستی بیش تری هستید قطعا باید هزینه‌ های بالاتری را نیز پرداخت کنید.

قیمت لیفت با نخ صورت و مزایای آن

2.انجام لیفت صورت توسط پزشکان باتجربه

مکانی که قرار است لیفت صورت در آن‌ جا را انجام دهید و هم چنین پزشکی که می‌ خواهد این کار را برای شما انجام دهد نیز بر روی قیمت لیفت با نخ صورت تأثیرگذار است. معمولاً مکان‌ های معتبر و شناخته‌ شده و هم چنین پزشکان باتجربه هزینه‌ های بالایی را بابت این کار از شما دریافت می‌ کنند اما به این نکته توجه کنید که خیال شما بابت این کار راحت است و می‌ توانید با اطمینان خاطر کار لیفت صورت را انجام دهید.

مزایای لیفت با نخ صورت

حال که با قیمت لیفت با نخ صورت و موارد و عوامل مؤثر بر قیمت لیفت با نخ صورت آشنا شدید، در زیر به برخی از مزایای این‌ گونه جراحی و زیباسازی پوست اشاره می‌ کنیم که بسیار مهم و تاثیر گذار هستند و حتی این مزایا می‌ توانند بر روی قیمت‌ ها نیز تأثیرگذار باشند.

  • سفت‌ تر و جوان‌ تر شدن پوست

 لیفت صورت با نخ موجب می‌ شود که پوست شما سفت‌ تر و جوان‌ تر از قبل به‌ نظر برسد که در واقع همین‌ طور هم هست و باعث زیبایی و شادابی پوست می‌ شود. آسان بودن کار لیفت صورت با نخ در مقایسه با دیگر روش‌ های از بین بردن چروک و افتادگی پوست مانند عمل جراحی، نیازی به بیهوشی و بستری‌ شدن در بیمارستان و مواردی از این قبیل ندارد و این کار به‌ صورت سرپایی در کلینیک‌ های زیبایی صورت می‌ گیرد. همین مورد موجب شده‌ است تا افراد زیادی تمایل به انجام لیفت صورت با نخ داشته باشند چون با این روش دیگر نیازی به مراجعه به بیمارستان ندارند.

قیمت لیفت با نخ صورت و مزایای آن

  • گزینه جایگزین و مناسب

امروزه لیفت صورت با نخ توانسته است جایگزین بسیاری از عمل‌ های زیباسازی و جوان‌ سازی پوست مانند جراحی شود که البته گزینه‌ ای بسیار مناسب و جایگزینی ایده‌ آل به حساب می‌ آید و روز به‌ روز بر تعداد طرف‌ داران این شیوه افزوده می‌ شود. چون این‌ گونه زیباسازی پوست عوارض بسیار کم و محدودی نیز دارد و از طرفی خطرات عمل‌ های جراحی را به‌ همراه ندارد.

  • سریع و مؤثر بودن

 از دیگر مزایای لیفت با صورت که قطعا بر روی قیمت لیفت با نخ صورت نیز تاثیرگذار است، سریع و مؤثر بودن آن برای رفع پیری و افتادگی پوست است. این روش توانسته‌ است رضایت متقاضیان و مراجعه‌ کنندگان را به دست آورد.

قیمت لیفت با نخ صورت و مزایای آن

دکتر فرزان نقش وار

قیمت لیفت با نخ صورت و مزایای آن

متخصص جراحی عمومی و جراحی تخصصی زیبایی

بیش از بیست سال سابقه درخشان پزشکی و جراحی، انواع جراحی های زیبایی سرپایی، لیفت صورت و ابرو و غبغب بانخ، تزریق چربی و بلفاروپلاستی، بوکال فت و سانترال لب.

مشاوره در مطب و جراحی تحت بیهوشی برای لیپوماتیک شکم و پهلو و کمر و ران و بازو، لیپوابدومینوپلاستی و رفع افتادگی شکم، براکیوپلاستی و رفع افتادگی بازو، ماموپلاستی و لیفت پستان،پروتز پستان و بررسی بیماریها و توده های پستانی

جراحی در مطب بالیزر فرکشنال:

جراحی های لیزری پوستی، خالهای خوش خیم و بدخیم و لیپوم پوستی و توده های پوست سر و بدن در مطب با لیزر تخصصی انجام می شود.

با صدها جراحی موفق درتهران

با صدها کاربر و بیمار و زیباجوی رضایتمند

با بهترین و بروزترین دستگاههای روز دنیا

بامحیطی کاملا استریل وآرام درخدمت شما عزیزان هستیم

لطفا ویزیت برای ریزش مو و بیماری مزمن پوستی نگیرید

محیطی کاملا امن وپرسنل مجرب خانم

مشاوره تلفنی از ۹ صبح تا ۹ شب

با بیش از ۳۰۰۰ عمل موفق

برای مشاوره و اطلاع از هزینه همین حالا کلیک کنید.

 

قیمت لیفت با نخ صورت و مزایای آن

همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۰۳۰۵۳۳۱۰۳

قیمت لیفت با نخ صورت و مزایای آن

نمونه کارهای بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

@dr.naghshvar

قیمت لیفت با نخ صورت و مزایای آن

تهران، سعادت آباد، میدان کاج(طهرانی مقدم)، ابتدای بلوار سرو شرقی، پلاک ۷۸، ساختمان سعادت، طبقه یک غربی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج