اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۳۱۱۸۹
۴۰۶۶
۴۰۶۶
پ

شاهزاده‌ای که زیر سایه همسرش، خوشپوش است!

شاهزاده‌های انگلیسی ویلیام و هری هر دو پشت سر مد و استایل همسرانشان مخفی شده‌اند.

چی بپوشم - مصی روشن: شاهزاده‌های انگلیسی ویلیام و هری هر دو پشت سر مد و استایل همسرانشان مخفی شده اند. مخفی نه به معنای پناه گرفتن بلکه به این معنا که به قدری خبر و عکس درمورد کیت و مگان و لباس‌هایی که می‌پوشند وجود دارد که این دو دوک را کسی نمی‌بیند.

شاهزاده‌ای که زیر سایه همسرش، خوشپوش است!

اما واقعیت این است که آن‌ها هم استایل خاصی دارند که مورد توجه است. می‌خواهیم این موضوع را درباره ویلیام کمی باز کنیم.

تکامل سبک شاهزاده ویلیام از شلوارک تا کت و شلوار

او یک شاهزاده شیک است! از زمانی که در سال ۱۹۸۲ در کانون توجه قرار گرفت، شاهزاده ویلیام کاملاً تکامل سبک پوشش داشته و بدون توجه به دهه، سن یا فصل زندگی‌اش، همیشه به این نکته باور داشته که آنچه مد است را بپذیرد.

شاهزاده‌ای که زیر سایه همسرش، خوشپوش است!

به طور معمول، پسرهای خانواده سلطنتی کت و شلوار ساده و مناسب با مراسمی که در آن شرکت دارند می‌پوشند و اگر مراسم کمی غیر رسمی و در ابعاد یک دیدار دوستانه و یا شرکت در جشن و گردهمایی باشد، آن‌ها به سمت تیپ اسپورت، شلوار جین و ژاکت کشمیری می‌پوشند.

شاهزاده‌ای که زیر سایه همسرش، خوشپوش است!

اما ویلیام پیش از رسیدن به این سن و سال رویکرد آرام‌تری به مد داشت تا جایی که بیشتر وقت‌ها شلوارک می‌پوشید، استایلی که پرنسس دایانا و پرنس چارلز برای‌اش انتخاب کرده بودند.

شاهزاده‌ای که زیر سایه همسرش، خوشپوش است!

زمانی که دوران کودکی را پشت سر گذاشت، شاهزاده ویلیام شروع به پذیرفتن لباس‌های معمولی کرد که همه می‌پوشیدند. او در اولین روز خود در دانشگاه سنت اندروز یک شلوار جین روشن و یک ژاکت سرمه‌ای را روی یک پیراهن دکمه‌ای آبی پوشید. لباسی که خیلی معمولی اما شیک و مرتب بود.

شاهزاده‌ای که زیر سایه همسرش، خوشپوش است!

ازدواج با کیت و تغییر تیپ ویلیام به کت و شلوار

پرنس ویلیام سال ۲۰۱۰ با کیت نامزد کرد. از همان زمان استایلیست‌های سلطنتی شروع به طراحی و انتخاب کت و شلوارهایی برای او کردند که بیشتر به رنگ آبی یا مشکی بودند.

شاهزاده‌ای که زیر سایه همسرش، خوشپوش است!

پدر شدن و اسپورت‌پوش شدن

سه سال بعد زمانی که برای آوردن همسر و فرزند اولش جورج به بیمارستان رفت، عکاسان دیدند که او تغییر سبک داده و دیگر آن شاهزاده همیشه کت و شلوارپوش نیست. او یک بلوز مردانه آبی با شلوار لی پوشیده بود.

شاهزاده‌ای که زیر سایه همسرش، خوشپوش است!

شاید برایتان جالب باشد که او در سال‌های بعد و زمانی که دو فرزند دیگرش هم به دنیا آمدند رنگ آبی را برای این روز انتخاب کرد.

هماهنگ شدن با لباس کیت میدلتون

همانطور که فرزندان ویلیام بزرگتر شدند، او هم میل به تغییر بیشتری پیدا کرد. او در سفری که با دوشس کیت به مزرعه‌ای به نام مانور در سال ۲۰۲۱ داشت، لباس هماهنگی با همسرش پوشیده بود.

شاهزاده‌ای که زیر سایه همسرش، خوشپوش است!

هر دوی آن‌ها بالاپوشی سبز (کیت اوورکت و ویلیام کاپشن) پوشیده بودند و آن را با چکمه‌های قهوه‌ای و شلوار سرمه‌ای ست کرده بودند.

دوستدار برندهای ایتالیایی

نمی‌توان از تیپ و استایل شاهزاده ویلیام انگلیسی نوشت اما از میل و علاقه او به برند ایتالیایی لوکا فالونی ننوشت. این برند که در شهر تورین ایتالیا مستقر است، لباس چوگان از جنس ترمه و پیراهن‌های ظریف کتانی دارد کهویلیام بیشتر در تورهای سلطنتی خارج از کشور می‌پوشد. لباس‌های این برند دست دوز هستند.

شاهزاده‌ای که زیر سایه همسرش، خوشپوش است!

کتی برای تمام فصول

خیاطی مشهور تام سوینی هم یکی دیگر از محل‌های مورد علاقه این شاهزاده انگلیسی است. این خیاطی سفارشی لباس های‌اش را در لندن و با دست می‌سوزد و شعارش هم این است که؛ خیاطان ما تکنیک‌های قدیمی را با سبک مدرن و راحت ترکیب می‌کنند.

شاهزاده‌ای که زیر سایه همسرش، خوشپوش است!

کت و شلوارهای زیادی در این خیاطی برای به قولی طبقه اشراف زاده دوخته شده است، خصوصا کت و شلوارهای سه تکه.خلاصه اینکه اگر بخواهیم درباره استایل ویلیام هم حرف بزنیم، درحالیکه خیلی متفاوت از کیت است و آن تنوع را ندارد اما به اندازه خودش هم نکته‌هایی دارد که جالب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج