۱۲۳۵۰۴۳
۶۶۲۰۶
۶۶۲۰۶
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران کجاست؟

بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران، شامل چند پزشک متخصص جراح پلاستیک و زیبایی است که شما را از شر پلک‌های افتاده خلاص خواهند کرد. نمونه جراحی بلفاروپلاستی را در این مطلب ببینید.

از آن جایی که امروزه عمل زیبایی پلک و از بین بردن چین و چروک های اطراف چشم بسیار رایج شده است، در این قسمت می خواهیم به معرفی بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران بپردازیم.جراحی پلک یا بلفاروپلاستی معمولاً در سنین بالا و بیشتر برای خانم ها انجام می شود و آن هم به منظور برداشتن چربی های پشت چشم و برطرف کردن چین و چروک های اطراف چشم که در اثر بالا رفتن سن ایجاد می شوند. حتی در برخی کشور های آسیایی عمل بلفاروپلاستی را برای درشت تر کردن چشم ها انجام می دهند.

مسلم است که به منظور دریافت نتیجه دلخواه از این عمل جراحی زیبایی و عوارض جانبی کمتر آن، باید آن را با  بهترین متخصص جراحی پلک در تهران انجام داد. چرا که این جراحی به منظور جوانسازی پلک ها و بهبود ظاهر پلک های بالا یا پایین انجام می شود. ضمن آن که با انجام این عمل می توان افتادگی پوست پلک، نمای پف آلود و ناهمواری های ناشی از برجستگی های چربی اطراف چشم را برطرف نمود.

بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران کجاست؟

برای مشاوره و نوبت دهی اینجا کلیک کنید.

البته در این خصوص باید به یک نکته توجه نمود که گاهی اوقات نمای پف آلود پلک ها ناشی از تجمع مایع بین بافتی یا همان ورم می باشد که در این صورت جراحی بلفاروپلاستی صلاح نیست. در این موارد پزشک متخصص با شرح حال و معاینه پیش از عمل این مورد را تشخیص داده و شما را برای درمان راهنمایی خواهد کرد.

بلفاروپلاستی پلک بالا در واقع جراحی پلاستیک پلک بالا به منظور جوانسازی و بهبود ظاهری آن از طریق اصلاح افتادگی پوست پلک است. در بلفاروپلاستی پلک بالا برخی اوقات مختصر برداشت چربی از پلک یا جابجایی چربی انجام می شود. در مواردی که افتادگی پوست پلک بالا شدید باشد، این عمل حتی سبب بهبود میدان دید فرد نیز می شود.

مزایای جراحی بلفاروپلاستی

همان طور که اشاره شد در طی جراحی بلفاروپلاستی با متخصص جراحی پلک، پوست پلک بریده می شود تا چربی‌ های اضافه آن برداشته شود. به علاوه در طی این عمل حجم چربی پشت پلک جمع می شود و چین و چروک های اطراف چشم باز می شود و در نتیجه چهره جوان تر و صاف تری خواهید داشت.

بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران کجاست؟

بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران کجاست؟

نمونه‌های جراحی زیبایی را از اینستاگرام دنبال کنید.

@nella.clinic

خوشبختانه باید گفت که جراحی بلفاروپلاستی در تمام موارد با بی حسی موضعی انجام می شود و بخیه ها در روز چهارم تا ششم برداشته می شوند. بی حسی موضعی به پزشک جراح این امکان را می دهد تا حرکت عضلات چشم را در حین عمل بررسی کند و عوارض جانبی آن از بین برود.

ضمن آن که جراحی پلک با بهترین جراح پلک در تهران به صورت سر پایی و در مدت زمان 2 الی 3 ساعت انجام می شود. بنابراین فرد می تواند بلافاصله پس از عمل به منزل خود بازگردد. در برخی موارد ممکن است به منظور نتیجه بهتر و رسیدن به وضعیت دلخواه فرد، جراحی بلفاروپلاستی در دو مرحله انجام شود.

معمولاً سن مشخصی برای جراحی بلفاروپلاستی وجود ندارد. چرا که افتادگی پلک فقط بر اثر افزایش سن نیست و ممکن است شخصی در جوانی به صورت ژنتیکی پف و یا افتادگی پلک داشته باشد. به علاوه باید بدانید که نتیجه جراحی بلفاروپلاستی برای خانم هایی که در سنین چهل تا پنجاه سالگی خود هستند، حدود 10 الی 12 سال ماندگار و ثابت است. اما پس از آن به طور طبیعی احتمال دوباره جمع شدن پوست پلک وجود دارد.

به علاوه در زیر چشم‌ سه بخش جداگانه چربی قرار دارد که به مرور زمان باعث آویزان شدن پوست این ناحیه می‌ شود. عمل جراحی پلک در بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران می تواند این مشکل پف زیر چشم ها را نیز برطرف کند.

مراقبت های قبل از عمل و بعد از جراحی بلفاروپلاستی

پزشک قبل از اقدام به جراحی بلفاروپلاستی برخی آزمایش ها مانند بینایی سنجی و آزمایش اشک چشم را انجام می دهد. به علاوه لازم است که دارو های مصرفی خود از قبیل دارو های تجویزی یا بدون نسخه و حتی مکمل های مصرفی خود را به پزشک جراح اعلام کنید. زیرا برخی از داروها مانند ایبوپروفن، وافارین یا  ادویل خطر خون ریزی را افزایش می دهند و قبل از جراحی نباید از آن ها استفاده کرد.

بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران کجاست؟

بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران کجاست؟

برای اطلاع از قیمت و مشاوره تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۶۱۶۹۵۴

۰۹۳۵۸۳۳۷۲۴۰

علاوه بر آن لازم است حدود سه هفته قبل از جراحی، سیگار کشیدن و نوشیدن الکل را ترک کنید و در برخی موارد ممکن است پزشک توصیه کند که در روز عمل ناشتا باشید.

در هر صورت مدت زمان لازم پس از عمل بلفاروپلاستی برای بهبود زخم، کبودی، ورم و التهاب حدود 15 روز است. در طی این مدت باید برای چکاپ و کشیدن بخیه به پزشک جراح خود مراجعه کنید. نتیجه این عمل با بهترین متخصص جراحی پلک در تهران تا چند ماه بعد تکمیل شده و فرم چشم ها مشخص می شود.

به صورت معمول پس از چند روز بعد از عمل بلفاروپلاستی کبودی و تورم پلک‌ ها کاهش می‌ یابد. با این حال استفاده از کمپرس سرد روند بهبود شما را سرعت می‌ دهد. در کل 7 الی 10 روز پس از جراحی در  بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران شخص می‌ تواند به فعالیت روزانه خود بپردازد.

معمولاً در محل برش، باند های نازکی قرار می‌ دهند که پس چند روز برداشته می‌ شود. تاری دید و حساسیت به نور تا 2 روز طبیعی است. اما اگر بیشتر ادامه پیدا کرد باید به جراح خود گزارش دهید. ضمن آن که پس از جراحی در بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران نمی توان از لنز استفاده کرد و حتماً باید از عینک استفاده کنید. به همراه داشتن عینک آفتابی را نیز فراموش نکنید.

بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران کجاست؟

جمع بندی

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی معمولاً به منظور برداشتن چربی های پشت چشم و برطرف کردن چین و چروک های اطراف چشم انجام می شود که در اثر بالا رفتن سن ایجاد می شوند. حتی در برخی کشور های آسیایی این عمل را برای درشت تر کردن چشم ها انجام می دهند.

بدیهی است به منظور دریافت نتیجه دلخواه از این عمل زیبایی و عوارض جانبی کمتر، باید آن را در بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران انجام داد. چرا که این جراحی به منظور جوانسازی پلک ها و بهبود ظاهر پلک های بالا یا پایین انجام می شود. ضمن آن که با انجام این عمل می توان افتادگی پوست پلک، نمای پف آلود و ناهمواری های ناشی از برجستگی های چربی اطراف چشم را برطرف نمود.

در طی جراحی بلفاروپلاستی در بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران، پوست پلک بریده می شود تا چربی‌ های اضافه آن برداشته شود. به علاوه در طی این عمل حجم چربی پشت پلک جمع می شود و چین و چروک های اطراف چشم باز می شود و در نتیجه چهره جوان تر و صاف تری خواهید داشت.

بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران کجاست؟

قبل از عمل لازم است دارو های مصرفی خود از قبیل دارو های تجویزی یا بدون نسخه و حتی مکمل های مصرفی را به پزشک جراح اعلام کنید. زیرا برخی از داروها مانند ایبوپروفن، وافارین یا  ادویل خطر خون ریزی را افزایش می دهند.

علاوه بر آن لازم است حدود سه هفته قبل از جراحی، سیگار کشیدن و نوشیدن الکل را ترک کنید و در برخی موارد ممکن است پزشک توصیه کند که در روز عمل ناشتا باشید. مدت زمان لازم پس از عمل برای بهبود زخم، کبودی، ورم و التهاب در بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران حدود 15 روز است. در طی این مدت باید برای چکاپ و کشیدن بخیه به پزشک جراح خود مراجعه کنید.

کلینیک زیبایی نلا

برای مشاوره و نوبت دهی اینجا کلیک کنید.

بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران کجاست؟

برای اطلاع از قیمت و مشاوره تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۶۱۶۹۵۴

۰۹۳۵۸۳۳۷۲۴۰

بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران کجاست؟

نمونه‌های جراحی زیبایی را از اینستاگرام دنبال کنید.

@nella.clinic

بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران کجاست؟

تهران، ملاصدرا، جنب ساختمان سحر، پلاک ۲۰۹

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج