adexo3
۱۲۳۹۱۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اولین اظهارات وزیر خارجه جدید انگلیس

وزیر خارجه جدید انگلیس گفته است که اولویت‌های وی امنیت، اقتصاد و اروپا هستند.

خبرگزاری تسنیم: "فیلیپ هاموند"، وزیر خارجه جدید انگلیس گفته است که اولویت‌های وی امنیت، اقتصاد و اروپا هستند.

وی با اشاره بر لزوم اصلاحات در اتحادیه اروپا گفت: من با نخست وزیر و وزیر خزانه‌داری همکاری خواهم کرد تا برای اصلاح جدی در نحوه کارکرد اتحادیه اروپا مذاکره کنم و زمینه را برای ارتباط جدید بریتانیا و اتحادیه اروپا فراهم کنم؛ بگونه‌ای که منافع ملی ما و نگرانی‌های مردم بریتانیا برآورده و برطرف شوند.

فیلیپ هاموند که پیش از این سمت وزارت دفاع انگلیس را بر عهده داشت در پی تغییرات گسترده در کابینه دیوید کامرون امروز وزیر خارجه انگلیس شد.

ویلیام هیگ بامداد امروز خبر برکناری خود را از وزارت خارجه بریتانیا اعلام کرد و قرار است سمت هماهنگ کننده امور کابینه انگلیس در مجلس عوام را عهده دار شود.

دیلی‌تلگراف پیش از این نوشت دیوید کامرون نخست‌وزیر انگلیس به منظور کسب آمادگی برای انتخابات آتی پارلمانی این کشور، کاهش انتقادات و خاصه جلب آرای رأی‌دهندگان زن این کشور ۱۴ تن از اعضای کابینه خود را تغییر داد.

فیلیپ هاموند ۵۹ ساله از سال ۲۰۱۱ پست وزارت دفاع این کشور را عهده‌دار شده بود. وی پیشتر و در سال ۱۹۹۷ به عنوان نماینده منطقه رانی‌ید و ویبریدج وارد مجلس عوام این کشور شد.

وی در سال ۲۰۰۵ به عنوان وزیر سایه کار و بازنشستگی منصوب شد و تا سال ۲۰۰۷ در این سمت بود. در آن سال با تغییرات صورت گرفته وی تصدی سمت وزیر سایه خزانه‌داری را عهده‌دار شد.

پس از تشکیل دولت ائتلافی این کشور در سال ۲۰۱۰ به عنوان وزیر حمل و نقل به عضویت کابینه این کشور درآمد و پس از کناره‌گیری لیام فاکس در سال ۲۰۱۱ تصدی پست وزارت دفاع را عهده دار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج