۱۲۳۹۵۴۷
۸۲۱
۸۲۱
پ

راهکارهایی برای زودتر گرفتن گذرنامه

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا جدیدترین اخبار مربوط به گذرنامه و برگ گذر ویژه اربعین را تشریح کرد و راهکارهایی برای اخذ سریع تر گذرنامه گفت.

همشهری آنلاین: سردار محمد شرفی فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: شرایط امنیتی در عراق به حالت عادی برگشته است و از امروز صبح ساعت ۸ اعلام شده که تمامی مرزهای ۵ گانه باز هستند.

وی با اشاره به اینکه تردد در تمامی مرزهای ۵ گانه روان است، گفت: زائرانی که دارای مدارک معتبر هستند یعنی باید یکی از سه مدرک گذرنامه، برگ تردد ویژه اربعین و یا گذرنامه مهر اعتبار زده شده را داشته باشند تا بتوانند از مرز عبور کنند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ هزار نفر به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده اند و ۲۰ هزار نفر درخواست برای صدور برگ گذر ویژه اربعین ثبت کرده اند.

شرفی با اشاره به اینکه ۳۰ هزار و ۹۷۷ مورد درخواست برای صدور گذرنامه ثبت شده است، گفت: تا به امروز ۳۵ هزار و ۴۵۱ گذرنامه چاپ شده است.

وی با بیان اینکه تمامی ظرفیت پلیس برای هرچه سریع‌تر ثبت و چاپ گذرنامه پای کار آمده است، گفت: اعلام کرده ایم که تا زمانی که متقاضی هست ارائه خدمات ادامه داشته باشد و حتی اگر بعد از ساعت ۱۸ هم مراجعه کننده است کار را ادامه دهند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به اینکه دو راهکار برای هرچه سریع‌تر رسیدن گذرنامه به مردم وجود دارد، گفت: افرادی که زائر هستند دو راهکار دارند تا زودتر گذرنامه هایشان بدستشان برسد، یک اینکه از برگ گذر ویژه اربعین استفاده کنند و دو اینکه به دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ که مراجعه می‌کنند، درخواست کنند سیستم آنی ارسال برایشان فعال شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج