۱۲۵۵۱۲۸
۱۳۳۳
۱۳۳۳
پ

صدیقی: برخی رزمندگان مقابل نظام قرار گرفته‌اند

صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت: برخی رزمندگان جبهه‌ها در مقابل نظام قرار گرفته اند

انتخاب: صدیقی: برخی رزمندگان جبهه‌ها در مقابل نظام قرار گرفته اند

صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت: باید از گذشته ها درست عبرت گرفت چه بسا رزمندگانی که در خط مقدم جبهه ها بودند ولی در حال حاضر در مقابل نظام و رهبری قرار می گیرند و ما باید آسیب ها را شناسایی کنیم و در جهت اصلاح آن بکوشیم.

تعداد واردکننده‌های خودرو به ۱۲ شرکت رسید

سخنگوی وزارت صمت با اشاره به اینکه پیش از این اسامی ۷ شرکت به عنوان واردکننده خودرو اعلام شده بود، گفت: براین اساس فعلا اسامی ۵ شرکت دیگر به نام‌های بهمن خودرو، ایران خودرو، معین خودرو، ایرتویا و دیار خودرو که شرایط لازم برای واردات خودرو را بر اساس آئین‌نامه احصا کرده‌اند به فهرست ۷ شرکت واردکننده خودرو که قبلا اسامی آن‌ها اعلام شده بود، اضافه شد. قالیباف با بیان اینکه واردات خودرو از بین خودروهایی با برندهای کره‌ای، ژاپنی و اروپایی انجام می‌شود، گفت: باید بگویم که خودروهایی مانند هیوندا اکسنت، هیوندا ای ۱۰، میتسوبیشی میراژ، چانگان سی اس ۳۵، ام جی ۳ و ام جی ۶، سیتروئن ۳ و محصولی از شرکت فولکس واگن (سئات) در زمره مدل خودروهایی است که قرار است به کشور وارد شود که این خودروها در محدوده قیمت حدود ۱۰ هزار یورو قرار دارند.

واردات خودرو فقط به خودرو‌های چینی منتهی خواهد شد

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو خاطر نشان کرد: مطابق با آیین‌نامه ماشین‌های شاسی بلند، بنز، تویوتا را نخواهیم داشت و ۷ شرکتی که می‌خواهند اقدام به واردات کنند هم‌اکنون خودرو چینی را مونتاژ می‌کنند و بعید به نظر می‌رسد که بتوانند CKD خودروهای برندهای اول جهان را بتوانند وارد کنند.

آقاتهرانی: قوانین فضای مجازی در اروپا را نگاه کنید، گمان می‌کنید یک فرد حزب اللهی نوشته

مرتضی آقاتهرانی نماینده مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب تاکیدات فراوانی درباره ضابطه‌مند کردن فضای مجازی داشته اند و حتی در آغاز مجلس انقلابی یازدهم فرمودند که در این باره به دنبال طرح کوتاه مدت باشید و فضای مجازی نباید بدین گونه یله و رها باشد. قوانینی که در اروپا برای فضای مجازی نوشته شده است را اگر نگاه کنید گمان می‌کنید که یک فرد حزب اللهی آن را نوشته است؛ پس چرا آنجا اصلا نمی‌گویند که این خلاف آزادی است، اما تا ما می‌خواهیم در ایران اقدامی را در این باره انجام دهیم همه نگران آزادی می‌شوند.

شکستن یکی از در دانشگاه آزاد تهران شمال در تجمع دانشجویان پس از بسته شدن درهای خروج

ایسنا نوشت: تجمع روزهای گذشته اغلب دانشگاه‌های ایران امروز هم همچون روزهای گذشته ادامه یافت. دانشگاه آزاد تهران شمال، از ملتهب‌ترین دانشگاه‌های امروز بود. دانشجویان معترض با شعارهایی مانند "از زاهدان تا تهران جانم فدای ایران" در محوطه دانشگاه تجمع کرده‌اند و با دانشجویان بسیجی درگیر شدند. گفته می‌شود زمانی که درب‌های خروج دانشگاه بسته شد، تعدادی از دانشجویان توانستند با شکستن درب پارکینگ جنوبی از دانشگاه خارج شوند.این رسانه نوشته: در دانشگاه کردستان و زنجان دانشجویان تفکیک جنسیتی سلف را برداشتند

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج