adexo3
۱۲۵۸۵۹۸
۱۰۳۰
۱۰۳۰
پ

با بهبود کارم در زمینه کفپوش، اوضاع بد مالیم تغییر کرد

با شروع کرونا و کساد شدن کسب و کارم در خانه بیکار شدم تا اینکه به فکر شروع کسب و کار اینترنتی در حوزه کفپوش افتادم و توانستم فعالیت خوبی در این زمینه داشته باشم و درآمد مالی ام را بهبود بخشم در این مقاله به بررسی انواع کفپوش ها پرداخته شده است که شما هم بتوانید درآمد خودتان را افزایش دهید.

کفپوش خودرو

کفپوش یا همان زیرپایی وسیله ای در داخل ماشین می باشد که علاوه بر زیبایی محیط داخلی کابین نقش بسیار زیادی در تمیز ماندن ماشین ایفا می کند. کفپوش خودرو ها بسته به جنس و طرحی که دارند قیمت گذاری می شوند. و بهترین قیمت روز کفپوش عمده ۰۲در مراکز خرید و فروش یا سایت های اینترنتی قابل مشاهده است.  خریداران با توجه به قیمت آن و مشاهده تنوع محصول خرید خود را نهایی می کنند. ولی به دلیل کیفیت پایین زود سوراخ شده و عمر کمتری دارد. کفپوش ها علاوه بر نقش محافظ خودرو از کثیفی و گل و لای، باعث راحتی پاها و زیبا ماندن وسیله نقلیه نیز می شوند. از مزایای اسفاده از آن می توان به لیز نخوردن پاها کف خودرو هنگام نشستن یا رانندگی و راحتی و عدم خستگی زیاد حین رانندگی و تمیز کردن گرد و غبار کفش و جلوگیری از پخش گردو غبار داخل ماشین و ... اشاره نمود.

با بهبود کارم در زمینه کفپوش، اوضاع بد مالیم تغییر کرد

کفپوش گرانولی

آیا تاکنون توجه کرده اید که در اغلب سالن های بدنسازی، باشگاه ها، پارک و فضای باز مهد کودک ها از نوعی کفپوش خاص استفاده شده است؟ این پوشش های لاستیکی به کفپوش گرانولی معروف هستند و کاربرد بسیار وسیعی دارند. خرید کفپوش گرانولی به دلیل قیمت ارزان با استقبال زیادی روبرو شده اما این تنها مزیت کفپوش های گرانولی در مقایسه با سایر کف پوش ها نیست.ساختار نرم و انعطاف پذیر سطح کفپوش موجب شده تا ایمنی کف چند برابر شود. پوشش های گرانول لاستیکی ضد ضربه هستند و به این زودی ها هم دچار آسیب و فرسودگی نمی شوند. اگر به دنبال بهترین کفپوش گرانولی برای باشگاه یا مهد کودک هستید حتما به ضخامت کفپوش توجه کنید. از نظر هزینه و قیمت کفپوش گرانول هیچ مشکلی وجود ندارد و با هر بودجه ای که دارید، امکان خرید محصولی با طول عمر بالا وجود دارد.

با بهبود کارم در زمینه کفپوش، اوضاع بد مالیم تغییر کرد

کفپوش لمینت

پارکت با گذشت زمان تکامل یافته تر و زیباتر می گردد و  اگر نگهداری پارکت لمینت در این شرایط که ذکر شد شما را می ترساند ما محصول جدیدی به نام Live Pureبه شما پیشنهاد می کنیم. Live Pure یک سطح بدون تعمیر و نگهداری است که شبیه کف چوبی تصفیه نشده می باشد. کفپوش لمینت از یک فیلم پلاستیکی عکاسی و فیلم ملامینه که روی یک تخته فیبر با چگالی بالا فشرده شده است ساخته شده است. بررسی پارکت و لمینت از نظر دوام پارکت ها در صورت نگهداری صحیح عمر بسیار طولانی تری نسبت به لمینت ها دارند و از این نظر هم گوی سبقت را از لمینت ها ربوده اند. گرچه لمینت هم دوام خوبی دارد و در حدود ده سال عمر مفید آن است و از بعضی جهات مانند خش خوردگی و مقاومت در برابر اجسام نوک تیز و رطوبت و آب و عدم استفاده چسب در آن ( که به کف خانه لطمه وارد می کند) و چند مورد دیگر گزینه ی بهتری می تواند باشد.

با بهبود کارم در زمینه کفپوش، اوضاع بد مالیم تغییر کرد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج