۱۲۶۸۸۴۳
۶۹۷۰۹
۶۹۷۰۹
پ

بهترین جراح بینی گوشتی کیست؟ + لیست ۱۰تایی

بهترین جراح بینی گوشتی، جراحی با تجربه است که وجود چالش های زیادی که جراحی بینی گوشتی دارد، بتواند با توجه به استانداردهای عمل بینی و سلیقه بیمار بینی را به حالت مطلوبی ارتقا دهد.

همان طور که می دانید عمل برخی بینی‌ ها از حساسیت بیشتری برخوردار است و بهتر است از پزشکان متبحر برای این نوع جراح بینی استفاده شود. بهترین جراح بینی گوشتی سبب می ‌شود حالت برگشت به قبل مانند بسیاری از عمل ‌های بینی وجود نداشته باشد و چهره فرد دستخوش تغییرات نشود.

بسیاری از افراد به دلیل برگشت شرایط اولیه عمل بینی های گوشتی نا‌ امید می‌ شوند و یا از انجام آن صرف‌ نظر می‌ کنند. با ترمیم عمل‌ های ناموفق قبلی و یا انجام درست این جراحی زیبایی از ابتدا، می‌ توان جراحی بینی گوشتی مطمئن و مطلوبی را رقم زد. البته ناگفته نماند که جراحی زیبایی دماغ گوشتی یکی از سخت ترین انواع عمل های بینی است و به تبحر و مهارت زیادی از سمت پزشک جراح نیاز دارد.

بهترین جراح بینی گوشتی کیست؟ + لیست 10تایی

بهترین جراح بینی گوشتی کیست؟ + لیست 10تایی

برای ارتباط مستقیم با دکتر شاهین کریمیان در واتساپ کلیک کنید.

۰۹۱۲۳۰۸۳۹۷۹

بینی گوشتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بینی انسان ها بر اساس ضخامت پوست نیمه زیرین آن، به دو نوع استخوانی و گوشتی تقسیم بندی می شود. ویژگی بینی های نوع گوشتی عبارت است از :
  • ضخامت بالای پوست ناحیه نوک بینی
  • آشکار بودن منافذ پوستی
  • ضخامت بالای عرض پره های بینی
  • بزرگی نوک بینی
  • کشیده بودن نوک بینی از نمای جانبی و در کل پهن بودن نیمه زیرین بینی از نمای روبرو .

برخلاف پوست ضخیم این نوع بینی ها، غضروف های اسکلتی پره های بینی در این گونه افراد بسیار ضعیف و نازک است. البته در افراد مختلف درجات متفاوتی از معیارهای گوشتی بودن بینی وجود دارد و نوع جراحی زیبایی آن به تشخیص و مهارت و هنر پزشک جراح شما بستگی دارد.

بهترین جراح بینی گوشتی کیست؟ + لیست 10تایی

تکنیک های بهترین جراح بینی گوشتی چیست؟

مسلم است که تکنیک جراحی زیبایی بینی گوشتی با بینی استخوانی فرق دارد. در بینی گوشتی هدف تقویت اسکلت غضروفی بینی، برای ایجاد فشار بر روی پوست ضخیم و ایجاد بینی باریک تر و خوش فرم تر است. پهنای بینی را می توان با کوچک کردن عرض پره های بینی از کنار کمتر کرد.

در بینی های گوشتی علاوه بر پوست لایه عضلانی هم ضخیم است  و میتواند با کاهش ضخامت این لایه  نوک بینی را کوچکتر کرد. در ضمن با کمک قرص رواکوتان میتوان ضخامت لایه پوستی را  نیز کم  کرد . بعد از دو دوره درمان با قرص رواکوتان برای حفظ این حالت نازکی پوست بیمار با مصرف موضعی پماد رواکوتان دو روز در هفته یا مصرق  نصف قرص  رواکوتان در هفته . این حالت را حفظ کرد .  مصرف دراز مدت  رواکوتان موضعی  عوارض مصرف رواکوتان خوراکی با دوز بالا را ندارد. در بیماران گوشتی ورم بعد از عمل بیشتر از  بینی های  معمولی است مصرف کوتاه مدت استرویید با پوز بالا به مدت یک هفته این ورم کاهش میابد . در ضمن بعد از ماه دوم  چند جلسه تزریق استرویید موضعی به نوک بینی م پره ها میتوان این ورم را کاهش داد. تزریق موضعی امپول تریامسینولون به نوک بینی در بیماران گوشتی ضروری است و  باعث کاهش قابل توجه حجم نوک بینی و ضخامت پره ها میشود  . در غیر این صورت برای همیشه باقی میماند که به ان ورم ماندگار میگویند .  مردم عادی این ورم ماندگار را گوشت اضافه میگویند  که ممکن است سالها باقی بماند . تزریق تریامسینولون این مشکل را نیز بر طرف میکند.

هر چه میزان گوشتی بودن بینی اولیه کمتر باشد نتیجه آن بعد از عمل ، بهتر خواهد بود. اما تقریباً همه بینی های گوشتی را می توان با تکنیک های صحیح جراحی زیبایی اصلاح کرد.

در کل برای انجام بهترین جراح بینی گوشتی باید اسکلت زیر بینی به‌ دقت تقویت شود تا لایه رویی به بهترین نحو روی یک اسکلت پایدار قرار گیرد. عدم انجام صحیح این کار سبب تغییر شکل و بازگشت فرم بینی به‌ صورتی نامطلوب می‌ شود. بینی‌ های گوشتی درست است که ظاهری بزرگ دارند، اما بسیار حساس بوده و عمل صحیح آن‌ ها به پزشک با‌ تجربه نیاز دارد.

در جراحی بینی گوشتی دو فاکتور بسیار تاثیر گذار است، اولین فاکتور انتظارات بیمار از انجام عمل بینی گوشتی است. مسلم است افرادی که بینی گوشتی دارند نباید انتظار تغییر بینی و تبدیل آن به یک بینی عروسکی را داشته باشند. چرا که اگر در جراحی زیبایی بینی های گوشتی مقدار زیادی از غضروف‌ های بینی فرد برداشته شود، در طولانی مدت شکل بینی خراب می شود و بیمار در نهایت به انجام جراحی ترمیمی بینی نیاز پیدا می کند.

بهترین جراح بینی گوشتی کیست؟ + لیست 10تایی

برای دیدن نمونه‌های بیشتر ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

dr.karimian@

بهترین جراح بینی گوشتی کیست؟ + لیست 10تایی

فاکتور دوم انتخاب یک جراح بینی حرفه ای است. بیمار باید در انتخاب جراح بینی خود دقت کند و نمونه کارهای وی را با دقت بررسی کند. جراح بینی خوب هم به ظاهر و هم به کارایی طبیعی بینی اهمیت می‌ دهد. به همین علت نتیجه حاصل از بهترین جراح بینی گوشتی، ماندگار بوده و مشکلات تنفسی به وجود نمی آورد.

 بهترین جراح بینی گوشتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

اغلب جراحان بینی دارای مهارت و تجربه کافی هستند تا بتوانند نتیجه جراحی زیبایی را همان گونه که فرد انتظار دارد به وجود آورند. اما جراحان بینی گوشتی باید علاوه بر موارد فوق هنر و خلاقیت زیادی داشته باشند تا بتوانند با وجود پوستی ضخیم نتیجه دلخواه بیمار را ایجاد کنند. دماغ گوشتی همان گونه که در قبلاً عنوان شد، به دلیل ضخامت بسیار در مقایسه با دیگر بینی ها جراحی سخت تری را در پیش دارد. به همین علت همه جراحان بینی نمی توانند این نوع عمل زیبایی را انجام دهند.

بهترین جراح بینی گوشتی کیست؟ + لیست 10تاییبهترین جراح بینی گوشتی کیست؟ + لیست 10تایی

خوب است بدانید که افراد دارای بینی گوشتی باید بین یک تا دو ماه از چسب بینی استفاده کنند و دوره بهبودی آن ها طولانی تر از افراد دارای بینی استخوانی است.

بهترین جراح بینی گوشتی را بشناسید + لیست 10تایی

برای آشنایی و انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در ادامه مطلب به معرفی برخی از بهترین راحان این حوضه را به شما مرفی می‌کنیم:

دکتر شاهین کریمیان - فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

بهترین جراح بینی گوشتی کیست؟ + لیست 10تایی

دکتر شاهین کریمیان در سال ۱۳۷۱ موفق به اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند، سپس در سال ۱۳۷۶ دکترای تخصصی جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نمودند و در سال ۱۳۸۲ با فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ التحصیل گردیدند. دکتر شاهین کریمیان عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و همچنین عضو انجمن بین المللی جراحان زیبایی می‌باشند.

دکتر شاهین کریمیان با بیش از ۲۰ سال سابقه تخصصی پزشکی در جراحی و تجارب ارزشمند در جراحی پلاستیک و زیبایی در مطب ونک تهران، خدمات زیبایی و درمانی به بیماران ارائه می‌نمایند. برخی از خدمات زیبایی و درمانی که توسط دکتر شاهین کریمیان ارائه می‌شود شامل، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم و سینه، جراحی زیبایی پلک، جوانسازی پوست صورت، لیفتینگ صورت، تزریق بوتاکس، جراحی زیبایی گوش، کاشت مو و ... می‌باشد. دکتر شاهین کریمیان جراحی‌های خود را در مرکز جراحی آلفا در میرداماد و بیمارستان لاله تهران انجام می‌دهند.

۰۹۱۲۳۰۸۳۹۷۹

۰۲۱-۸۸۶۴۷۴۳۰

۰۲۱-۸۸۶۴۷۴۳۱

۰۹۱۲۳۰۸۳۹۷۹

dr.karimian@

clinicsurgery.ir

میدان ونک، کوچه شهید صانعی، پلاک ۱۹، ساختمان نشاط، طبقه ۶، واحد۱۹

کلینیک دکتر وفائی- بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران

بهترین جراح بینی گوشتی کیست؟ + لیست 10تایی

بورد تخصصی جراحی

انواع جراحی پلاستیک و زیبایی

  • جراحی بینی
  • جراحی شکم و سینه
  • کاشت مو و ابرو
  • لیپوماتیک، تزریق چربی، ژل و بوتاکس

جراحی گوارش

  • جراحی لیزری هموروئید (بواسیر)، شقاق، کیست مویی و فیستول مقعدی در یک جلسه (بدون نیاز به بیهوشی و بستری)

پذیرش با هماهنگی قبلی

ساعت کاری

  • شنبه و چهارشنبه  از ساعت ۱۵ تا ۱۹
  • دوشنبه ها از ساعت ۱۰ تا ۱۶
  • همه روزه به غیر از جمعه از ساعت ۱۰ تا ۱۳/۳۰ و ۱۶ تا ۱۸/۳۰ پاسخگو شما عزیزان هستیم.
  • ایام تعطیل و روزهای جمعه مطب تعطیل می‌باشد

۰۲۱-۲۶۷۶۵۳۴۲

۰۲۱-۲۶۷۶۵۳۳۱

۰۹۱۰۹۵۰۵۴۴۷

@dr.hamidrezavafaei

 

۰۹۰۲۳۳۳۱۴۵۴

dr-vafaei.com

سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع پایدار، طبقه ۵، واحد ۵۰۵

دکتر ابوالفضل عباس‌زاده - فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

بهترین جراح بینی گوشتی کیست؟ + لیست 10تایی

  • عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • فلوشیپ کرانیوفاشیال
  • پاسخگویی از ساعت ۸ صبح تا ۲۲

۰۹۳۰۱۳۵۰۳۰۵

@dr__abbaszadeh

۰۹۳۷۶۶۳۴۶۵۳

میدان ونک، ابتدای حقانی، پلاک ۷۲، ساختمان پزشکان تخصصی و فوق تخصصی ۷۲، واحد ۲۰۳

دکتر علی میقانی

بهترین جراح بینی گوشتی کیست؟ + لیست 10تایی

دکتر علی میقانی یکی از پزشکان متخصص در زمینه جراحی زیبایی و ترمیمی بینی هستند. ایشان با تخصص در زمینه‌های مختلف پزشکی می‌توانند پزشکی مطمئن برای انجام جراحی بینی شما باشند. دکتر میقانی در زمینه‌های زیر دارای تخصص می‌باشند:

  • فلوشیپ جراحی زیبایی و ترمیمی صورت از دانشگاه گراتز اتریش
  • بورد تخصصی گوش، حلق، بینی و جراحی سر و گردن
  • جراح پلاستیک بینی و صورت
  • جراحی اندوسکوپیک بینی و سینوس

۰۲۱-۸۸۶۰۶۳۸۹

۰۹۳۰۷۳۶۲۸۳۶

dr_alimeighani@

۰۹۳۰۷۳۶۲۸۳۶

meighani.com

تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، بین شیخ بهایی و چمران، روبروی بیمارستان بقیه الله، شماره ۲۰۳، واحد ۷

دکتر فرزان نقش وار

بهترین جراح بینی گوشتی کیست؟ + لیست 10تایی

متخصص جراحی عمومی و جراحی تخصصی زیبایی

بیش از بیست سال سابقه درخشان پزشکی و جراحی، انواع جراحی های زیبایی سرپایی، لیفت صورت و ابرو و غبغب بانخ، تزریق چربی و بلفاروپلاستی، بوکال فت و سانترال لب.

مشاوره در مطب و جراحی تحت بیهوشی برای لیپوماتیک شکم و پهلو و کمر و ران و بازو، لیپوابدومینوپلاستی و رفع افتادگی شکم، براکیوپلاستی و رفع افتادگی بازو، ماموپلاستی و لیفت پستان،پروتز پستان و بررسی بیماریها و توده های پستانی

جراحی در مطب بالیزر فرکشنال:

جراحی های لیزری پوستی، خالهای خوش خیم و بدخیم و لیپوم پوستی و توده های پوست سر و بدن در مطب با لیزر تخصصی انجام می شود.

با صدها جراحی موفق درتهران

با صدها کاربر و بیمار و زیباجوی رضایتمند

با بهترین و بروزترین دستگاههای روز دنیا

بامحیطی کاملا استریل وآرام درخدمت شما عزیزان هستیم

لطفا ویزیت برای ریزش مو و بیماری مزمن پوستی نگیرید

محیطی کاملا امن وپرسنل مجرب خانم

مشاوره تلفنی از ۹ صبح تا ۹ شب

 

۰۹۰۳۰۵۳۳۱۰۳

 

@dr.naghshvar

تهران، سعادت آباد، میدان کاج(طهرانی مقدم)، ابتدای بلوار سرو شرقی، پلاک ۷۸، ساختمان سعادت، طبقه یک غربی

دکتر عطاالله حیدری - فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

بهترین جراح بینی گوشتی کیست؟ + لیست 10تایی

 

  • جراحی زیبایی شکم (ابدومینوپلاستی و لیپوساکشن)
  • ژنیکوماستی (جراحی سینه در آقایان)
  • جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی اولیه و ثانویه)
  • جراحی زیبایی پستان (ماموپلاستی، پروتز پستان، تزریق چربی به پستان)
  • پیکرتراشی و لیپوساکشن نواحی مختلف بدن
  • جراحی افتادگی پلک (پتوز)

۰۹۲۰۳۳۰۹۳۰۷

۰۹۲۰۳۴۷۵۴۵۴

ولیعصر

۰۲۱-۸۶۰۸۱۷۶۹

@dr.heidari.ata

آدرس 1: خیابان ولیعصر، نرسیده به  توانیر، نبش بلوار بخشندگان، ساختمان مدیکوسنتر، طبقه سوم، واحد 304

آدرس 2: محدوده زعفرانیه

بهترین کاندید جراحی بینی گوشتی

ذکر این نکته بسیار ضروری است که افراد دارای بینی گوشتی باید انتظار منطقی و واقع بینانه ای از نتیجه جراحی زیبایی داشته باشند و تا حد امکان با هدف بهبود با توجه به نوع بینی گوشتی خود تصمیم بگیرند.

نکته دوم آن که افراد دارای بینی گوشتی اغلب دارای اسکلت درشت تری در صورت خود هستند و اجزای صورت درشت تری دارند. بنابراین بهبود نسبی در شکل بینی، ظاهر متناسب تری به چهره آن ها می دهد.

البته باید دقت کنید که دماغ های گوشتی هم انواع و شرایط خاص خود را دارند و همه آن ها مانند هم نیستند. هر فرمی برای انجام جراحی بینی گوشتی مناسب نیست و در صورت اصرار ممکن است مشکلات جدیدی برای فرد ایجاد کند و کیفیت عمل وی را تحت‌ الشعاع قرار دهد.

بهترین جراح بینی گوشتی کیست؟ + لیست 10تایی

بنابراین بهتر است با توجه به تجربه پزشک و شرایط فردی نوع فرم بینی برای انجام عمل زیبایی دماغ انتخاب شود تا دچار عدم تقارن بینی یا عواقب ناخواسته بعدی نشوید. یک پزشک متبحر می‌ تواند مشاوری شایسته برای بهترین جراح بینی گوشتی باشد.

جمع بندی

همان طور که می دانید عمل برخی بینی‌ ها از حساسیت بیشتری برخوردار است و بهتر است از پزشکان متبحر برای این نوع جراح بینی استفاده شود. بهترین جراح بینی گوشتی سبب می ‌شود حالت برگشت به قبل مانند بسیاری از عمل ‌های بینی وجود نداشته باشد و چهره فرد دستخوش تغییرات نشود.

بسیاری از افراد به دلیل برگشت شرایط اولیه عمل بینی های گوشتی نا‌ امید می‌ شوند و یا از انجام آن صرف‌ نظر می‌ کنند. با ترمیم عمل‌ های نا موفق قبلی و یا انجام درست این جراحی زیبایی از ابتدا، می‌ توان جراحی بینی گوشتی مطمئن و مطلوبی را رقم زد. البته ناگفته نماند که جراحی زیبایی دماغ گوشتی یکی از سخت ترین انواع عمل های بینی است و به تبحر و مهارت زیادی از سمت پزشک جراح نیاز دارد.

در جراحی بینی گوشتی دو فاکتور بسیار تاثیر گذار است، اولین فاکتور انتظارات بیمار از انجام عمل بینی گوشتی است. مسلم است افرادی که بینی گوشتی دارند نباید انتظار تغییر بینی و تبدیل آن به یک بینی عروسکی را داشته باشند. چرا که اگر در جراحی زیبایی بینی های گوشتی مقدار زیادی از غضروف‌ های بینی فرد برداشته شود، در طولانی مدت شکل بینی خراب می شود و بیمار در نهایت به انجام جراحی ترمیمی بینی نیاز پیدا می کند.

بهترین جراح بینی گوشتی کیست؟ + لیست 10تایی

فاکتور دوم انتخاب یک جراح بینی حرفه ای است. بیمار باید در انتخاب جراح بینی خود دقت کند و نمونه کارهای وی را با دقت بررسی کند. جراح بینی خوب هم به ظاهر و هم به کارایی طبیعی بینی اهمیت می‌ دهد. به همین علت نتیجه حاصل از بهترین جراح بینی گوشتی، ماندگار بوده و مشکلات تنفسی به وجود نمی آورد.

ذکر این نکته بسیار ضروری است که افراد دارای بینی گوشتی باید انتظار منطقی و واقع بینانه ای از نتیجه جراحی زیبایی داشته باشند.

سوالات متداول

آیا احتمال برگشت بینی گوشتی وجود دارد؟

این مورد در افراد مختلف متفاوت است. این موضوع در ماه های اولیه بعد از عمل مشخص نمی شود اما ممکن است چند سال بعد نیاز به ترمیم بینی داشته باشید.

آیا عمل بینی گوشتی مشکل تنفسی ایجاد می‌کند؟

خیر این یک باور اشتباه است.

آیا می توان زمان جراحی بینی گوشتی پولیپ را هم برداشت؟

بله می توان این دو کار را همزمان انجام داد.

 

 

بهترین جراح بینی گوشتی کیست؟ + لیست 10تایی

برای ارتباط مستقیم با دکتر شاهین کریمیان در واتساپ کلیک کنید.

۰۹۱۲۳۰۸۳۹۷۹

بهترین جراح بینی گوشتی کیست؟ + لیست 10تایی

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۶۴۷۴۳۰

۰۲۱-۸۸۶۴۷۴۳۱

۰۹۱۲۳۰۸۳۹۷۹

بهترین جراح بینی گوشتی کیست؟ + لیست 10تایی

برای دیدن نمونه‌های بیشتر ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

dr.karimian@

بهترین جراح بینی گوشتی کیست؟ + لیست 10تایی

clinicsurgery.ir

بهترین جراح بینی گوشتی کیست؟ + لیست 10تایی

میدان ونک، کوچه شهید صانعی، پلاک ۱۹، ساختمان نشاط، طبقه ۶، واحد۱۹

 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج