اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۴۶۱۷
۱۲۲۰۲
۱۲۲۰۲
پ

قیمت هر کیلو گوشت منجمد اعلام شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد با میانگین قیمت هرکیلوگرم ۱۵۰ هزارتومان از طریق سامانه ستکاوا گفت: با گذشت ۶ روز از اجرای این طرح تاکنون بیش از ۶۲ تن گوشت منجمد در بازار توزیع شده است.

فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد با میانگین قیمت هرکیلوگرم ۱۵۰ هزارتومان از طریق سامانه ستکاوا گفت: با گذشت ۶ روز از اجرای این طرح تاکنون بیش از ۶۲ تن گوشت منجمد در بازار توزیع شده است.

جبرئیل برادری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد با میانگین قیمت هرکیلوگرم ۱۵۰ هزارتومان از طریق سامانه ستکاوا اظهار کرد: با گذشت ۶ روز از اجرای این طرح تاکنون بیش از ۶۲ تن گوشت منجمد در بازار توزیع شده است.

قیمت هر کیلو گوشت منجمد اعلام شد

وی گفت: گوشت گوساله و گوسفند منجمد در سطح استان درحال عرضه است و با جلسات متعدد با تیم فنی سامانه ستکاوا امکان استفاده تمامی کسانی که در سامانه ستکاوا ثبت نام کرده و احراز هویت شده‌اند، برای تهیه گوشت قرمز منجمد برای عرضه به بازار مصرف فراهم شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: پس از اجرای موفق عرضه گوشت مرغ از طریق سامانه ستکاوا، گوشت قرمز نیز وارد این سامانه شده است تا علاوه بر حذف دلالان، چرخه تامین تا توزیع این محصولات مورد رصد کامل قرار گیرد و با قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسد.

برادری در خصوص قیمت این کالای پروتئینی نیز اظهار داشت: قیمت مصرف کننده گوشت منجمد گوسفندی ران ۱۵۵ هزار تومان، کف دست ۱۴۵ هزار تومان، گردن ۱۳۵ هزار تومان، راسته ۱۴۰ هزار تومان و قلوه‌گاه ۱۳۰ هزار تومان است.

وی اضافه کرد: همچنین قیمت مصرف کننده گوشت منجمد گوساله ران ۱۵۵ هزار تومان، سردست ۱۵۰ هزار تومان، گردن ۱۵۰ هزار تومان، قلوه‌گاه ۱۳۰ هزار تومان و راسته ۱۶۰ هزار تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تاکید کرد: حمل رایگان از انبارها و سردخانه‌ها به واحدهای عرضه، بازار رسانی گسترده و تسهیل در دسترسی خریداران گوشت قرمز منجمد از مزایای این طرح می باشد. در این خصوص واحدهای صنفی عضو ستکاوا بدون محدودیت می‌توانند نسبت به خرید اقدام و کالا را در واحد صنفی دریافت نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج