۱۲۷۵۳۸۸
۱۵۲۶۴
۱۵۲۶۴
پ

محتوای حمایت شده

بلفاروپلاستی ارزان چگونه انجام می‌شود؟

بلفاروپلاستی ارزان یکی از عمل‌هایی زیبایی برای جوانسازی است که امروزه مورد توجه بیماران زیادی قرار دارد.

بلفاروپلاستی ارزان می تواند یکی از راههای مناسب جهت درمان پلک های افتاده شما باشد که در ادامه به موارد کاملی در رابطه با آن و یا نخواهیم کرد.

شاید شما نیز به خوبی از این موضوع اطلاع داشته باشید که امروزه برای انجام انواع مختلف عمل های زیبایی لازم است هزینه های بسیار هنگفتی را پرداخت کنید و این امکان نیز وجود دارد که حتی در صورت پرداخت هزینه های فوق العاده بالا نتیجه مطلوبی را نیز از این کار دریافت نکنید. درست است که مراکز شناخته شده و معتبر در انجام هر گونه عملی مانند بلفاروپلاستی از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد، اما هرگز این نکته را فراموش نکنید که پرداخت هزینه بسیار بالا نیز در برخی مواقع تنها به جهت سودجویی افراد است.

بلفاروپلاستی ارزان چگونه انجام می‌شود؟بلفاروپلاستی ارزان چگونه انجام می‌شود؟

برای مشاوره با کلینیک زیبایی کایاک همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۷۲۲۸۱۴

منظور از بلفاروپلاستی همان جراحی پلک است که معمولاً برای زیباسازی بیشتر ظاهر چشم انجام خواهد شد و این امکان را فراهم خواهد کرد که ظاهر پلک های بالا و پایین را بهتر از چیزی که است نشان دهد. قصد داریم در ادامه برای شما در رابطه با بلفاروپلاستی ارزان مطالبی را بیان کنیم چرا که تمامی افراد هنگام انجام عمل‌ های زیبایی توقع دارند که هزینه مناسبی نیز از آن ها دریافت شود.

بلفاروپلاستی چیست؟

همانطور که می دانید اجزای صورت بیش از هر عضو دیگری در معرض دید می باشد و از این رو ممکن است بنا به دلایل مختلفی دچار یک سری آسیب ‌ها شود که افتادگی پلک نیز جزئی از آن است.

البته در هر حالت با توجه به بالا رفتن سن یک سری تغییرات درون صورت به وجود می ‌آید که این امکان فراهم است تا با استفاده از برخی عمل های جراحی و زیبایی به طور کامل آن ها را رفع کنید. بلفاروپلاستی ارزان به عنوان یکی از همین عمل های زیبایی تلقی می شود که افتادگی پوست پلک، نمای پف آلود و ناهمواری ‌های ناشی از هرگونه برجستگی اضافه پوست را به طور کامل رفع خواهد کرد.

به خوبی از این نکته اطلاع دارید که چشم ‌ها به عنوان یکی از مهم ‌ترین قسمت‌ های صورت می باشد و ایجاد هرگونه تغییری در آن می ‌تواند به ‌شدت روی سن فرد و همچنین حالات هیجانی و خلقی او تاثیر گذار باشد. با توجه به این موضوع که چشم و پلک ها زودتر از سایر اعضای بدن با علائم پیری مواجه خواهد شد بلفاروپلاستی ارزان می ‌تواند مناسب ترین راه برای رفع این موضوع باشد.

بلفاروپلاستی ارزان چگونه انجام می‌شود؟

بلفاروپلاستی ارزان چگونه انجام می‌شود؟

@kayak_beauty_clinic

بلفاروپلاستی ارزان چگونه انجام می شود؟

بهتر است در وهله اول این موضوع را بیان کنیم که آن دسته از افرادی که احساس می ‌کنند این نوع عمل زیبایی بسیار سخت و طاقت فرساست باید بدانند به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد و می توانید بلفاروپلاستی ارزان را به صورت سرپایی نیز انجام دهید و پس از آن احتیاج به بستری شدن ندارد. برای انجام این عمل از بی ‌حسی موضعی استفاده خواهد شد و شامل دو مرحله جراحی پلک فوقانی و جراحی پلک تحتانی می شود.

در روند انجام بلفاروپلاستی ارزان برای پلک فوقانی در ابتدا تمامی پوست اضافه، عضله و کیسه ‌های چربی که با توجه به بررسی ‌های پزشک تشخیص داده شده بر می دارند. در برخی موارد نیز جهت کسب نتیجه بهتر برای بلفاروپلاستی ارزان بالا کشیدن ابرو نیز توصیه خواهد شد که آن را انجام خواهند داد.

معمولا جراحی پلک تحتانی را بیشتر برای برداشتن و از بین بردن کیسه های چربی و حالت پف زیر چشم در نظر می ‌گیرند، اما در برخی مواقع نیز این امکان وجود دارد پزشک ترجیح دهد چربی از این ناحیه بر ندارد و فقط آن را پخش و جابجا کند. توجه داشته باشید که برای این عمل هیچ احتیاجی به بخیه کردن نیست و فقط پوست اضافی که در زیر خط مژه قرار گرفته به صورت کامل برداشته خواهد شد.

در برخی مواقع نیز سعی می‌ کنند برای برطرف کردن کامل شلی پوست و چروک های موجود در زیر آن از لیزر امواج رادیویی استفاده کنند که به هیچ عنوان خطری و خونریزی ندارد.

بلفاروپلاستی ارزان چگونه انجام می‌شود؟

میزان ماندگاری بلفاروپلاستی ارزان به چه صورت است؟

قطعاً هنگامی که برای انجام بلفاروپلاستی به مطب مراجعه می کنید یکی از سوالاتی که برای شما از اهمیت بالای برخوردار است، میزان ماندگاری بلفارو پلاستی ارزان می باشد.

در رابطه با این موضوع باید بیان کنیم برای هر عمل زیبایی ساختار بدن و عوامل محیطی می ‌توانند مشخص کننده ماندگاری بلفاروپلاستی یا هر عمل زیبای دیگری باشند، اما در حالت کلی انجام بلفاروپلاستی ارزان می تواند ماندگاری فوق العاده عالی برای شما داشته باشد.

بلفاروپلاستی ارزان چگونه انجام می‌شود؟

این نکته را فراموش نکنید انجام این عمل به هیچ عنوان از فرایند پیری پوست شما جلوگیری نخواهد کرد، اما به عنوان یکی از ماندگارترین عمل های مربوط به زیبایی صورت محسوب می شود، به صورتی که حدود ۷ الی ۱۰ سال روی زیبای پلک و چشم ها اثر خاصی را به جای می گذارد.

پیش از انجام بلفاروپلاستی ارزان چه نکاتی باید رعایت شوند؟

برای انجام عمل بلفاروپلاستی باید یک سری نکات رعایت شود که برخی از آن ها عبارتند از:

  • مصرف یکسری داروها مانند وارفارین، آسپرین، ایبوپروفن، ناپروکسن و سایر داروهای گیاهی که می تواند باعث افزایش خونریزی شود ممنوع است و در صورتی که باید از این نوع قرص ها استفاده نمایید حتما با پزشک بلفاروپلاستی این موضوع را در میان بگذارید و مشورت لازم را بگیرید.
  • به مدت چند هفته قبل از عمل بلفاروپلاستی استعمال هرگونه دخانیات ممنوع است، چرا که استفاده از سیگار باعث می شود روند بهبودی شما به تاخیر بیفتد.
  • پیشنهاد می دهیم حتما قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی یک نفر را در کنار خود داشته باشید تا هنگام بازگشت به منزل همراه شما باشد.

اقدامات لازم برای بعد از اول بلفاروپلاستی ارزان

از جمله موارد مهمی که پس از بلفاروپلاستی ارزان باید به طور کامل رعایت شوند عبارتند از:

  • استفاده از یک پک ژله ای در ناحیه عمل
  • لازم است حتما از پماد تجویز شده توسط پزشک روی خط جراحی استفاده نمایید.
  • بهتر است به مدت ۴۸ ساعت پس از عمل استراحت کنید و از انجام آن دسته از کارهایی که به چشم فشار می آورند به شدت خودداری نمایید‌.
  • آنتی بیوتیک هایی که توسط پزشک برای شما تجویز می شود را باید تا مدت تعیین شده مصرف نمایید.
  • به مدت ۲۴ ساعت پس از انجام بلفاروپلاستی از مایعات به جای غذاهای سفت و جویدنی استفاده نمایید.
  • انجام فعالیت های سنگین و ورزشی به دلیل بالا رفتن فشار خون ممنوع است.
  • به هیچ عنوان نباید کارهایی که به عضلات اطراف چشم فشار وارد می کند انجام دهید.

عوامل تاثیر گذار روی قیمت بلفاروپلاستی

توجه داشته باشید که یک سری موارد مهم مانند هزینه مطب، کلینیک، دستمزد پزشک، دستمزد تیم جراحی، هزینه بیهوشی، آزمایش و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند روی عمل بلفاروپلاستی به شدت تاثیر گذار می باشد.

بلفاروپلاستی ارزان چگونه انجام می‌شود؟بلفاروپلاستی ارزان چگونه انجام می‌شود؟

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با بلفاروپلاستی ارزان مطالبی را در اختیار شما قرار دادیم، اما در پایان نیز باید به توضیح این موضوع بپردازیم چنانچه به برخی کلینیک ها مراجعه کرده و هزینه های بسیار پایینی برای انجام بلفاروپلاستی در نظر گرفته شد طبیعی است که پس از عمل نتیجه دلخواه خود را از آن دریافت نکنید، چرا که انجام هر نوع عملی یک هزینه مشخص شده دارد که البته بنا بر به وجود آمدن برخی موارد متفاوت ممکن است هزینه افزایش یا کاهش پیدا کند، پس با توجه به موارد گفته شده هرگز این نکته را فراموش نکنید که لازم است بیش از هر چیزی در رابطه با کلینیک مورد نظر خود جهت انجام بلفاروپلاستی ارزان تحقیقات لازم را انجام دهید و پس از کسب اطمینان لازم برای انجام این عمل اقدام نمایید.

بلفاروپلاستی ارزان چگونه انجام می‌شود؟

کلینیک زیبایی کایاک

کلینیک زیبایی کایاک در محدوده پاسداران تهران با دارا بودن کادری مجرب و حرفه‌ای از متخصصین در زمینه خدمات لیزر، مزوتراپی مو، مزوتراپی صورت، میکرونیدلینگ، مزونیدلینگ، کاموفلاژ، کربکسی تراپی، پاکسازی صورت، پاکسازی بدن، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، تزریق فیلر، هایفوتراپی با انواع ویزیت‌های درمانی پوست و مو برای شما مراجعین گرامی آماده خدمت رسانی می‌باشد و توانسته با بهره گیری از بهترین و جدیدترین دستگاه‌ها و تکنولوژی روز دنیا و مواد اولیه مرغوب در کنار تجربه پزشکان و متخصصین، رضایت مراجعین عزیز را جلب نماید.

برای مشاوره کلیک کنید.

بلفاروپلاستی ارزان چگونه انجام می‌شود؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۷۲۲۸۱۴

بلفاروپلاستی ارزان چگونه انجام می‌شود؟

@kayak_beauty_clinic

بلفاروپلاستی ارزان چگونه انجام می‌شود؟

تهران، پاسداران، نگارستان ششم، پلاک ۵۵، واحد ۳

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج