اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۸۱۷۳
۵۴۳۹
۵۴۳۹
پ

رپورتاژ آگهی

دوج کوین بخریم یا نه؟

دوج کوین یکی از ارزهای دیجیتال شناخته شده در بازار است که حجم معاملات بالایی را به خود اختصاص داده است.

 دوج کوین بخریم یا نه؟

دوج کوین یکی از ارزهای دیجیتال شناخته شده در بازار است که حجم معاملات بالایی را به خود اختصاص داده است. این ارز در حقیقت یک میم کوین به حساب می‌آید که هیچ کس فکرش را نمی‌کرد تا به جایگاه امروز خود دست پیدا کند. از همین رو بسیاری از افراد به دنبال خرید این ارز و سرمایه‌‌گذاری در آن هستند. تجربه نشان داده است که سرمایه‌گذاری در هر ارزی نیازمند داشتن آگاهی کافی از آن است. در نتیجه شما هم باید تلاش کنید که شرایط این ارز دیجیتال را به صورت کامل بسنجید.

 دوج کوین چگونه دوج کوین شد؟

 دوج کوین رمزارزی است که یک داستان جذاب در آن نهفته است. اگر چهار سال قبل از کسی درباره دوج کوین می‌پرسیدید، مسلما پاسخی برای شما نداشت. این رمزارز در سال ۲۰۱۳ میلادی کار خود را آغاز کرد و در سال ۲۰۱۴ توانست ۶۰  میلیون دلار سرمایه را جذب کند. این عدد تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی به یک میلیارد دلار رسید که عدد قابل توجهی برای دوج کوین بود.  دوج کوین در سال ۲۰۱۹ میلادی در صرافی بایننس لیست شد که طرفداران آن را خوشحال کرد.

سال ۲۰۲۱ میلادی حمایت‌های عجیب و غریب ایلان ماسک از این ارز سبب انفجار قیمت در آن شد. باورکردنی نیست که در ۴ ماه اول ۲۰۲۱ قیمت این ارز بیش از ۱۶۰ برابر رشد را تجربه کرد. توییت‌های ایلان ماسک سبب شد تا دوج کوین حدود ۱۶۰۰۰ درصد رشد کند. خوشبختانه شرکت تسلا هم اعلام کرد که امکان پرداخت پیش پرداخت خودروهای خود را از طریق دوج کوین فراهم کرده است.

 دوج کوین بخریم یا نه؟

 ویژگی منحصر به فرد دوج کوین چیست؟

دوج کوین ارزی است که در ابتدا فقط برای یک شوخی ساده ساخته شد. با این حال امروز این رمزارز بازار چند میلیارد دلاری دارد که برای بسیاری از افراد جذابیت ایجاد کرده است. نکته‌ای که این ارز را منحصربه‌فرد کرده حمایت‌های تمام قد ثروتمندترین مرد جهان است. ایلان ماسک اعتقاد عجیبی به دوج کوین دارد و در برنامه‌های خود مدام درباره توسعه آن صحبت می‌کند. دوج کوین هیچ محدودیتی در عرضه ندارد و ماینرها می‌توانند آن را به شکل نامحدود استخراج کنند. همین امر نگرانی‌هایی را برای سرمایه‌گذاران آن به وجود آورده است. بسیاری از افراد معتقدند که عدم وجود محدودیت می‌تواند در طولانی‌مدت ارزش دوج کوین را کاهش دهد.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کرد این است که دوج کوین هیچ پروژه‌ منظم و مدونی ندارد. در واقع ارزش این ارز فقط به دلیل اقبال مردم برای خرید آن به وجود آمده است. نکته قابل تامل این است که ویتالیک بوترین هم به عنوان مشاور در کنار تیم دوج کوین قرار گرفته است. بوترین خالق ملکه ارزهای دیجیتال یعنی اتریوم است که به همین جهت از محبوبیت بالایی در بین دوست‌داران کریپتو دارد. ویژگی‌های خاص دوج کوج کوین سبب شده تا سروصدای زیادی در بازار کریپتوکارنسی به پا کند.

آینده دوج کوین چگونه خواهد بود؟

امروزه بسیاری از سرمایه‌گذاران درباره آینده دوج کوین سوالات مختلفی می‌پرسند. تشخیص دقیق آینده یک دارایی در بازارهای مالی به هیچ عنوان ممکن نیست.  فراموش نکنید که میزان نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال به شدت بالا است که همین امر ریسک خرید دوج کوین را افزایش می‌دهد. در حال حاضر برای تشخیص آینده این ارز دو نگاه کاملا متفاوت وجود دارد. برخی از طرفداران دوج کوین معتقدند که این ارز مسیر رو به رشد خود را در آینده هم پیش می‌برد. در واقع بسیاری از افراد بر روی حمایت سلبریتی‌های کریپتو نظیر ایلان ماسک و بوترین حساب باز کرده‌اند. از طرفی منتقدان دوج کوین خیلی به آینده این ارز امیدوار نیستند.

منبع: https://www.iranicard.ir/blog/%d۹%be%db%۸c%d۸%b۴-%d۸%a۸%db%۸c%d۹%۸۶%db%۸c-%d۹%۸۲%db%۸c%d۹%۸۵%d۸%aa-%d۸%af%d۹%۸۸%d۸%ac-%da%a۹%d۹%۸۸%db%۸c%d۹%۸۶-%d۸%af%d۸%b۱-%d۸%a۲%db%۸c%d۹%۸۶%d۸%af%d۹%۸۷/

آن‌ها معتقدند که همانطور که این ارز با یک شوخی شکل گرفت و رشد کرد، این احتمال وجود دارد که به سرعت هم سقوط کند. به طور کلی سرمایه‌گذاری در ارزهایی که پروژه حرفه‌ای ندارند بسیار پرریسک خواهد بود. چنانچه قصد خرید دوج کوین را دارید، به هیچ وجه مدیریت ریسک و سرمایه را فراموش نکنید. اگر جزو افراد ریسک‌پذیر  بازار کریپتو هستید، سرمایه‌گذاری در بیت کوین گزینه‌ مناسبی برای شما خواهد بود. البته رعایت مدیریت ریسک به شما کمک می‌کند تا از ضررهای هنگفت احتمالی در امان باشید پس این گزینه را فراموش نکنید.

زمان مناسب برای خرید و فروش دوج کوین

بسیاری از افراد دوست دارند که از زمان مناسب برای فروش و خرید دوج کوین اطلاع لازم را حاصل کنند.  به طور کلی نمی‌توان زمان دقیقی را برای خرید و فروش این دارایی مشخص کرد. چنانچه شما یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید می‌توانید بهترین زمان را با توجه به شرایط بازار تشخیص دهید. برای تشخیص بهترین زمان معامله دوج کوین  باید به روش‌های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال تسلط داشته باشید. زمانی که شما از یک استراتژی خاص برای معامله استفاده می‌کنید، زمان‌های ورود و خروج از معامله برای شما مشخص می‌شود.

ذکر این نکته ضروری است که تمامی استراتژی‌ها دارای خطا هستند و همیشه به نتیجه نمی‌رسند. با این حال به‌کارگیری اصولی روش‌های تحلیلی می‌تواند شانس شما را برای برد در معاملات  افزایش دهد. با توجه به اهمیت بالای موارد گفته شده، حتما قبل از خرید دوج کوین به همه این موارد توجه کنید. از آنجایی که بازار دوج کوین به شدت هیجانی است، همین امر تحلیل آن را سخت‌تر می‌کند. خصوصا آنکه شما نمی‌دانید ایلان ماسک چه زمانی می‌خواهد توییت بزند. با این وجود استفاده از شیوه‌های مختلف تحلیلی می‌تواند تا حد زیادی برای شما کارساز باشد.

 دوج کوین بخریم یا نه؟

از کجا دوج کوین بخریم؟

با توجه به توضیحات مختلفی که درباره دوج کوین ارائه شد، بسیاری از افراد به دنبال خرید و سرمایه‌گذاری در آن هستند. چنانچه شما هم قصد انجام این کار را دارید باید نیاز خود را از طریق صرافی‌های معتبر تامین کنید. همچنین برخی از کیف پول‌ها نیز امکان خرید مستقیم دوج کوین را فراهم کرده‌اند. البته برای خرید مستقیم دوج کوین از ولت‌ها باید پرداخت خود را به شکل ارزی انجام دهید. از جمله مهم‌ترین صرافی‌های خارجی که این ارز را لیست کرده‌اند می‌توان به بایننس و کوکوین اشاره کرد. معمولا اکثر ایرانی‌ها ارز دیجیتال دوج کوین را با تتر در صرافی‌های خارجی خریداری می‌کنند.

ناگفته نماند که تحریم‌های بین‌المللی محدودیت‌های گسترده‌ای را برای صرافی‌های بین‌المللی ایجاد کرده است. از همین رو شما می‌توانید که خرید دوج کوین را از طریق صرافی‌های داخلی انجام دهید. در حال حاضر تعداد زیادی از این صرافی‌ها در حال فعالیت هستند. از همین رو شما این فرصت را دارید که ارز دوج کوین را با ریال خریداری کنید. البته انتخاب یک صرافی مطمئن و ایمن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در نتیجه شما باید تحقیقات مختلفی انجام دهید تا به بهترین تصمیم ممکن دست پیدا کنید.

خرید دوج کوین در صرافی ایرانیکارت

همانطور که به آن اشاره کردیم، پیدا کردن یک صرافی مناسب برای خرید دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال از اهمی بالایی برخوردار است. یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی که سابقه درخشانی دارد ایرانیکارت است. به همین علت شما می‌توانید در این صرافی ثبت نام کرده و خرید انواع رمزارز را انجام دهید. پشتیبانی قوی و امکان پرداخت ریالی از مهم‌ترین امتیازاتی است که این صرافی در اختیار شما قرار می‌دهد. در نتیجه شما می‌توانید با توجه به مقدار مورد نیاز خود دوج کوین یا هر ارز دیگری را به راحتی خرید و فروش کنید. چنانچه یک برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه داشته باشید می‌توانید با سرمایه‌گذاری مناسب به سود بالایی دست 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج