adexo3
۱۲۸۱۱۵۸
۲۵۳۴
۲۵۳۴
پ

مدیرعامل این شرکت خبر داد

ریخته‌گری ایران خودرو هم در تولید سرسیلندر رکورد زد

مدیرعامل ریخته گری آلومینیوم (IKACO) گفت: این شرکت مطابق با اهداف کلان گروه صنعتی ایران خودرو، با اجرای پروژه های افزایش ظرفیت تولید به ویژه در بخش سرسیلندر، توانست طی دوماه پیاپی موفق به شکست و جابه جایی رکورد در ارسال تمامی محصولات و تولید خالص محصولات سرسیلندر به مشتری شود.

ایکوپرس: مدیرعامل ریخته گری آلومینیوم (IKACO) گفت: این شرکت مطابق با اهداف کلان گروه صنعتی ایران خودرو، با اجرای پروژه های افزایش ظرفیت تولید به ویژه در بخش سرسیلندر، توانست طی دوماه پیاپی موفق به شکست و جابه جایی رکورد در ارسال تمامی محصولات و تولید خالص محصولات سرسیلندر به مشتری شود.

ریخته‌گری ایران خودرو هم در تولید سرسیلندر رکورد زد

مجتبی معظمی افزود: این اقدام در راستای اهداف کلان گروه صنعتی ایران خودرو، شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو و افزایش ظرفیت محصولات تولیدی و ذیل طرح تحول کیفیت محصولات ایران خودرو صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: به این ترتیب، این شرکت قطعه ساز پس از عبور از رکورد آذرماه امسال، در دی ماه موفق به تولید خالص ۷۰۰۴۹ قطعه از محصولات سرسیلندر و نیز ارسال ۶۸۹۲۰ قطعه از تمامی محصولات به مشتری و شکسته شدن دوباره رکورد شده است.

مدیرعامل شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو با تاکید بر این که این موفقیت را مرهون برنامه ریزی مناسب و استفاده بهینه از منابع موجود و تلاش شبانه روزی سرمایه های انسانی و متخصص هستیم، خاطرنشان کرد: به این ترتیب، توانستیم مسیر تولید و ارسال محصولات را هموارتر از قبل کنیم. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج