adexo3
۱۲۸۸۷۹
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

«ویکتوریا»، بکام را ورشکست می کند؟!

بعضی از خانم ها به حلقه ازدواج شان به عنوان نمادی از عشق نگاه می کنند. آنها همیشه از حلقه ازدواج شان مراقبت می کنند و دوست دارند تا پایان عمر آن را به یادگار داشته باشند اما انگار ویکتوریا بکام اعتقاد چندانی به منحصر به فرد بودن حلقه های ازدواج ندارد.

«ویکتوریا»، بکام را ورشکست می کند؟!





هفته نامه تماش اگران امروز: بعضی از خانم ها به حلقه ازدواج شان به عنوان نمادی از عشق نگاه می کنند. آنها همیشه از حلقه ازدواج شان مراقبت می کنند و دوست دارند تا پایان عمر آن را به یادگار داشته باشند اما انگار ویکتوریا بکام اعتقاد چندانی به منحصر به فرد بودن حلقه های ازدواج ندارد. او که 15 سال است در کنار ستاره سابق فوتبال انگلستان زندگی می کند علاقه خاصی به خرید حلقه های ازدواج جدید و البته گرانقیمت دارد.

در این 15 سال ویکتوریا بکام 13 حلقه خریده که مجموع قیمت آنها نزدیک به 4 میلیون پوند بوده است. در سال 1999 وقتی که دیوید بکام به ویکتوریا پیشنهاد ازدواج داد، حلقه ای طلایی با نگینی از الماس به همسر آینده اش هدیه کرد که نزدیک به 65 هزار پوند قیمت داشت.

کمی بعد از شروع زندگی مشترک و در سال 2002 ویکتوریا با یک حلقه ساده که تنها 5 هزار پوند قیمت داشت مقابل دوربین ها ظاهر می شد اما 3 سال بعد یعنی در سال 2005 حلقه ای 159 هزار پوندی خرید که روی آن پر از دانه های کوچک الماس بود. او این مسیر را ادامه داد و سال بعد حلقه ای طلایی به قیمت 250 هزار پوند و سال 2007 انگشتری با یاقوت سبزرنگ که دور تا دور آن الماس کاری شده بود را به دست کرد.

این جواهر زیبا چیزی حدود 500 هزار پوند می ارزید. سال 2009 هم دوباره ویکتوریا علاقه اش به جواهرات را با خرید یک حلقه 500 هزار پوندی دیگر به همه ثابت کرد اما شاید گران ترین حلقه ای که همسر دیوید بکام تا به امروز دست کرده است، همانی باشد که الماس بزرگی به شکل قلب به عنوان نگین روی آن قرار گرفته است. این جواهر بی نظیر حداقل یک میلیون پوند قیمت دارد.

آخرین باری هم که خانم بکام دست به تعویض حلقه ازدواجش زده است، به رقابت های تنیس ویمبلدون امسال بازمی گردد. با اینکه ویکتوریا در این 15 سال چیزی حدود 4 میلیون پوند برای خرید حلقه صرف کرده اما احتمالا دیوید بکام مشکل چندانی با این ریخت و پاش های همسرش نداشته باشد. به هر حال این زوج مشهور آنقدر درآمد دارند که از بابت خرید این جواهرات نگرانی به دل راه ندهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاعلی

      تمام حلقه ها به غیر از اولی،تمامشون سرمایه است،چیزی دور نریخته، سرمایه گذاری کرده کنارشم مال واموالشو نشون داده.

    • تینا

      خوش بحالششش :(((

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج