adexo3
۱۲۹۰۳۸
۶۴۰۹
۶۴۰۹
پ

بازداشت سارق مسلح در درگیری با پلیس

سرکرده باند سارقان مسلح مشهد در جریان تعقیب و گریز با پلیس دستگیر شد.

خبرگزاری مهر: سرتیپ بهمن امیری‌مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: پس از گزارش چند فقره زورگیری‌های خشن با تهدید اسلحه کمری و قمه از شهروندان در منطقه غرب مشهد و با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه‌ای از تفسران آگاهی سرکلانتری غرب با هدایت مستقیم فرمانده انتظامی مشهد تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.

وی افزود: اکیپ آگاهی کلانتری شهرک ناجا در این ماموریت ضربتی با پیگیری دقیق سرنخ‌های موجود‌، دو نفر از عاملان این سرقت‌های مخوف را چهره‌زنی و تحت تعقیب قرار دادند.پلیس در این عملیات با انجام گشت‌های نامحسوس‌، دو جوان پراید سوار را تحت نظر قرار داد و زمانی که متهمان قصد داشتن از شهروندی زورگیری کنند برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سارقان بدون توجه به دستور ایست پلیس از صحنه گریختند که پس از طی مسافتی‌، ماموران انتظامی با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام تیراندازی هوایی کرده و با شلیک گلوله به لاستیک خودرو‌، این وسیله نقلیه متوقف کردند.در این عملیات سرکرده باند دستگیر شد ولی همدست او با استفاده از تاریکی شب متواری شد‌.

وی گفت: در بازرسی از متهم دستگیر شده یک قبضه قمه، یک قبضه چاقو و یک قبضه اسلحه کلت کمری ساچمه‌ای‌، شوکر و اسپری فلفلی به همراه تعدادی کارت‌های اعتباری‌، عابربانک‌های مسروقه و اسناد بانکی متعلق به مالباختگان، یک عدد بی‌سیم دستی کوچک، دو عدد دستبند پلاستیکی، سه عدد ماسک کاغذی و ۴‌ماسک مشکی و چند جفت دستکش کشف شد.

امیری‌مقدم گفت: متهم که دارای سوابق آدم‌ربایی نیز است در تحقیقات اولیه همدست خود را که زندانی فراری است به پلیس معرفی کرد.تحقیقات گسترده این پرونده برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند مخوف که احتمال می‌رود سرقت‌های دیگری نیز در کارنامه سیاه خود داشته باشند ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج