adexo3
۱۳۰۲۴۱۲
۶ نظر
۱۰۳۷۸
۶ نظر
۱۰۳۷۸
پ

خبر تلخی که باران بهاری با خود آورد

مرتضی مرادی‌پور معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: متاسفانه سیلاب در ۲۴ ساعت گذشته جان ۳ نفر را در شهرستان‌های بوکان، مهران و الموت به ترتیب در استان‌های آذربایجان غربی، ایلام و قزوین گرفت. او گفت: گفت: در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام و لرستان بارش‌ها شدت گرفته‌ است و امدادگران هلال احمر آماده برپایی اردوگاه‌های اسکان اضطراری در صورت لزوم هستند.

انتخاب: معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با اعلام سه کشته در سیلاب ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام و لرستان بارش‌ها شدت گرفته‌ است و امدادگران هلال احمر آماده برپایی اردوگاه‌های اسکان اضطراری در صورت لزوم هستند.

 به نقل از هلال احمر، مرتضی مرادی‌پور گفت: پس از اعلام هشدار قرمز هواشناسی، امدادگران هلال‌احمر در ۶ استان غربی کشور در آماده‌باش کامل بودند و در ۲۴ ساعت گذشته تخلیه آب از ۷۳ منزل مسکونی و نجات تعدادی از محصورشدگان از سیلاب انجام شده است.

مرادی‌پور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته به ۸۶۱ نفر در ۱۱شهر، ۲۱روستا و ۲ منطقه عشایری امدادرسانی شده‌است.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ او افزود: تا کنون ۳۸۵ نفر اسکان اضطراری یافته‌اند و ۲۴ نفر به نقاط امن منتقل شده‌اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: متاسفانه سیلاب در ۲۴ ساعت گذشته جان ۳ نفر را در شهرستان‌های بوکان، مهران و الموت به ترتیب در استان‌های آذربایجان غربی، ایلام و قزوین گرفت.

او افزود: تا ظهر امروز پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ از شدت بارش‌ها در شهرستان اندیکا استان خوزستان و شهرستان‌های بانه، سقز، سنندج و مریوان در کردستان کم شده اما بارندگی‌ها در آذربایجان‌غربی، کرمانشاه، ایلام و لرستان افزایش یافته و موجب آب‌گرفتگی در شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب، گیلان‌غرب، اسلام آباد، سراوان، ملک‌شاهی، بروجرد، درود، الیگودرز و خرم‌آباد شده‌است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      با ران خوب است

    • جلال

      اگر سالها پیش مناطق سیل خیز ابخوان داری میشد علاوه بر برکات فراوان و ذخیره آب از سیلاب و اینهمه خسارت های مالی و انسانی جلوگیری میکرد


    • ب

      کشوری که دائم نق میزند آب نداریم نمی تواند با علم و فن اب های طبیعی کشور را جمع آوری کند . پول های کشور می بایست خرج رودخانه سازی و استخر و سایر راه های ذخیره سازی آب شود معلوم نیست کجا خرج می شود . در روستا ها حتی یک جوی معمولی هم موجود نیست .

    • ناشناس

      تو ایلام که آن خانم با انداختن خود به سیل خودکشی کرد متاسفانه

    • ناشناس

      انشالله همه مردم از زن ومرد خوشبخت و موفق باشند
      و کسانیکه مجرد هستند و قصد ازدواج دارند و دوست دارند
      بزودی ازدواج کنند و متاهل بشوند
      خوشبخت و موفق باشید

    • ناشناس

      بی تدبیری از نعمت نکبت می سازد ایران محل نکبت های بی تدبیری .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج