adexo3
۱۳۰۵۱۲
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

داعش ۷۰۰ زن ايزدی را به مزايده گذاشت!

داعش ۷۰۰ زن ايزدي را براي فروش به مزايده گذاشته است. مسيحيان عراقي كه به تازگي از اين كشور به فرانسه پناه برده‌اند، از برخورد وحشيانه گروه تروريستي داعش با مسيحيان و ايزدي‌ها بويژه زنان، اين اقليت‌هاي ديني خبر داده‌اند.

پایگاه خبری شفقنا: داعش ۷۰۰ زن ايزدي را براي فروش به مزايده گذاشته است. مسيحيان عراقي كه به تازگي از اين كشور به فرانسه پناه برده‌اند، از برخورد وحشيانه گروه تروريستي داعش با مسيحيان و ايزدي‌ها بويژه زنان، اين اقليت‌هاي ديني خبر داده‌اند.

العربيه گزارش داد؛ فروش زنان، ختنه آنها، ممنوع شدن مشاهده تلويزيون، در مناطق تحت كنترل گروه داعش از جمله حوادثي است كه پناهجويان مسيحي در پاريس آنها را فاش كرده‌اند.

پاتريك كرم رئيس سازمان «مسيحيان خاورميانه در خطر مرگ» در گفت و گو با العربيه درباره كمك‌هاي فوري فرانسه و تلاش‌هاي سياسي و انساني اين كشور براي نجات مسيحيان عراق سخن گفت.

كرم افزود: كه اولويت كنوني شكست محاصره دشت نينوا و ارسال كمك‌ها از طريق هوا براي مردم محاصره شده در اين منطقه است. «اليش ياقوت» مدير كنفرانس بررسي اوضاع مسيحيان عراق براي آگاهي از آخرين اوضاع مسيحيان اين كشور، تلفني با «پاپ انيس حنا المنيكي» يكي از محاصره شدگان در دشت نينوا گفت و گو كرده است.

حنا درباره برخورد داعش با زنان ايزدي گفت: اين گروه روز چهارشنبه گذشته، ۷۰۰ زن را براي فروش به بازار موصل بردند و آنها را در مزايده علني قرار دادند. به گفته وي هر زن به ارزش ۱۵۰ دلار به فروش مي‌رفت. براساس اين گزارش گروه داعش علاوه بر اجراي قوانين خود در مناطق اقليت‌هاي ديني و قومي، زنان و دختران را به زور ختنه مي‌كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گروهک تکفیر ی داعش فرزند ناخلف در وحله اول اسراعیل وامریکا است دوما ال سعود که شدیدا ازاین گروه حمایت همه جانبه مکند خود نوکر حلقه به گوش امریکا است که همه یک هدف را دنبال میکنند ان هم خدمت به اسراعیل متجاوز است

    • کاربر

      خدا لعنتشون کنه

      زن های بی گناه

    • ميلاد

      داعش = يه لكه ي لجني بر پيشاني اسلام و خاورميانه، يه رژيم بي آبرو و بي صفت
      ابوبكر بغدادي مطمنا نميتونه يه آدم حلال زاده باشه ...

    • مریم

      افراد معتقد به تفکر داعش مگر چند نفرند که این همه می توانند آدم بکشند و جنایت کنند؟ آنهم در عصر کتاب و تکنولوژی.

    • علیرضا

      مریم خانم تعداد مهم نیست، پشتوانه قدرتی مهمه. داعش از طرف خیلی کشورها حمایت میشه. این حامیان دو دسته هستن: حامیانی که میگن ما دوست داعش هستیم و به صورت علنی کمکشون میکنن و حامیانی که به ظاهر دشمن داعش هستن ولی از اون گروه اول بیشتر از این کفتارها حمایت میکنن. سیاست حوزه کثیفیه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج