adexo3
۱۳۰۵۳۸۱
۴۶۶
۴۶۶
پ

بهترین فستیوال‌ها در سفر از بارسلون و مادرید تا ایتالیا

اسپانیا یک سرزمین شگفت‌انگیز است که فرهنگ‌های مختلفی از جمله مسیحیت، ایبری، رومی، یونانی و... روی آن تأثیر گذاشته‌اند. تجلی تمام این فرهنگ‌ها را می‌توان در جشنواره و فستیوال‌هایی که در این کشور برگزار می‌شود، مشاهده کرد.

بهترین فستیوال‌ها در سفر از بارسلون و مادرید تا ایتالیا

تور مادرید رز آبی

اسپانیا یک سرزمین شگفت‌انگیز است که فرهنگ‌های مختلفی از جمله مسیحیت، ایبری، رومی، یونانی و... روی آن تأثیر گذاشته‌اند. تجلی تمام این فرهنگ‌ها را می‌توان در جشنواره و فستیوال‌هایی که در این کشور برگزار می‌شود، مشاهده کرد. دیگر کشوری که جشواره‌های آن برگفته از وقایع تاریخی آن، فستیوال‌های بسیاری در طول سال برگزار می‌شود، کشور ایتالیا است. با شناخت این فستیوال‌ها می‌توان در زمان برگزاری آن‌ها به کشور موردنظر سفر کرده و در آن‌ها شرکت کرد. معمولاً شرکت در این فستیوال‌ها با شادی و هیجان بسیاری همراه است. پس از آگاهی این برنامه‌ها می‌توانید پیگیر اطلاعات و قیمت  تور بارسلون و تور مادرید رز آبی شده و همچنین با آگاهی از قیمت تور ایتالیا، برای سفر به این کشور در زمان برگزاری فستیوال‌ها برنامه‌ریزی کرد.

بهترین فستیوال‌ها در سفر از بارسلون و مادرید تا ایتالیا

اگر بخواهیم برخی از اصلی‌ترین و مفرح‌ترین فستیوال‌های اسپانیا و ایتالیا را به شما معرفی کنیم تا بتوانید دز زمان سفر خود از شرکت در آن‌ها بهره‌مند شوید، می‌توان موارد زیر را در اولویت قرار داد:

  1. فستیوال هفته مقدس در سفر با تور مادرید رز آبی
    فستیوال هفته مقدس یا سمانا سانتا «Semana Santa» فستیوالی است که نزدیک به ایام عید پاک در ماه‌های مارس – آوریل برگزاری می‌شود. این یک جشن مذهبی با مراسم‌های مختلف است از یکشنبه شروع شده و تا یکشنبه هفته بعد ادامه پیدا می‌کند. در طول این یک هفته تعطیلی، تمام افراد فرصت حضور در این جشن را پیدا کرده و به صرف وعده‌های دسته جمعی، هیجان و شادی می‌پردازند.
    گردشگرانی که با تور مادرید رز آبی سفر می‌کنند می‌توانند درروزهایی از سال که این جشن برگزار می‌شود در سفر به مادرید از این فستیوال جذاب لذت ببرند.
  2. فستیوال دوس‌دو مایو در مادرید اسپانیا
    فستیوال دوس دو مایو «Dos de Mayo» در روز دوم ماه می برگزار شده که برای یادبود یک روز در سال ۱۸۰۸ انجام می‌شود. در این روز مردم مادرید به رهبری ناپلئون بر علیه نیروهای فرانسوی که شهر را اشغال کرده بودند شورش کردند. روز برگزاری این جشن به‌عنوان «روز مادرید» نیز شناخته می‌شود. در این روز که در میدانی به همین نام در مادرید صورت می‌گیرد، فقط بارها و رستوران‌ها باز هستند که مملو از مردم هستند و خوشگذرانی می‌کنند.
  3. فستیوال تمام قدیسان در مادرید اسپانیا
    فستیوال تمام قدیسان «All Saints Day» یکی دیگر از جشن‌های مشهور و یک روزه اسپانیا است که در شهر مادرید نیز با شور بسیاری برگزار می‌شود. درواقع در این روز مردم از سراسر اسپانیا به شهر زادگاه خود بازگشته و یاد عزیزان از دست رفته خود را زنده می‌کنند. در چنین روزی مردم به بازدید از آرامگاه افراد خانواده و فامیل خود می‌روند و در آرامگاه آنان گل می‌گذارند، آن‌گته شیرینی و آجیل صرف می‌کنند. به همین خاطر قبرستان و خیابان‌های اطراف شهرها بسیار شلوغ می‌شوند. این جشن در شهر مادرید، با جشن هالووین «Halloween» در سی و یکم اکتبر و جشن‌های روز مردگان «Day of the Dead» (جشن مشابه در مکزیک) در روز دوم نوامبر ترکیب شده و یک جشن سه روزه را تشکیل می‌دهد!
  4. فستیوال ماردی گرا در بارسلون اسپانیا
    فستیوال بارسلون یا ماردی گرا «Mardi-Gra» یکی از جشن‌های سنتی و تاریخی بارسلون است که در اواخر ماه فوریه هرسال برگزار می‌شود. در این روز، بالن‌های نارنجی به آسمان فرستاده می‌شود که زیبایی خاصی به شهر می‌بخشد. از جمله اتفاقات این جشن می‌توان به موسیقی‌ زنده، رقص با لباس‌ محلی، آتش بازی، رژه‌های تماشایی و ورود پادشاه به شهر اشاره کرد.
  5. فستیوال مونگروس بارسلون اسپانیا
    فستیوال مونگروس «Monegros» یکی از رویدادهای موسیقی مشهور در شهر بارسلون است که بالغ بر چهل هزار نفر تماشاچی دارد. زمان برگزاری این فستیوال از ماه‌ها قبل اعلام می‌شود که برای سال ۲۰۲۳ در تاریخ ۲۹ جولای اعلام شده است. این جشن در یک صحرا در خارج از شهر بارسلون برگزار می‌شود. در مونگروس موسیقی الکترونیک به‌صورت ۲۴ ساعته پخش می‌شود و شرکت کنندگان در تمام مدت می‌توانند مشغول رقص با آهنگ‌های الکترا، تکنو، هیپ‌هاپ، درام، گیتار بیس و... باشند.
  6. فستیوال مرسه در سفر با تور بارسلون رز آبی
    فستیوال مرسه «Fiesta de la Mercè» دیگر جشن مشهور بارسلون است که هرساله در آخرین هفته تابستان برگزار می‌شود. این جشن که به‌صورت معمول چهار تا پنج روز ادامه دارد، فکر خواب و استراحت را از سر افراد می‌رباید. چراکه در تمام طول جشن، مردم مشغول شادی و پایکوبی در خیابان‌ها هستند. در جشن مرسه، خیابان‌های اصلی شهر بسته می‌شوند. آن‌گاه کلیه میدان‌ها، پارک‌ها و اماکن عمومی شهر غرق در جشن و شادی شده و مردم با برپایی کنسرت‌های مختلف، آتش بازی‌ها، رقص و آواز دسته جمعی و... مشغول شادی می‌شوند.
    در سفر با تور بارسلون رز آبی این امکان برای گردشگران ایجاد می‌شود تا بتوانند با دیدن فستیوال‌های متنوع با فرهنگ و آداب و رسوم شهرهای دنیا آشنا شوند.
  7. فستیوال کارناوال ونیز در ایتالیا
    فستیوال کارناوال ونیز «The Carnival of Venice» جشنی است که هرساله در اوایل ماه فوریه (۵۸ روز پیش از عید پاک) در شهر ونیز ایتالیا برگزار می‌شود. در این جشن مردم ماسک‌های متنوعی روی صورت می‌گذارند که فلسفه‌ی آن، از بین بردن تفاوت‌های ظاهری و طبقاتی است. همچنین فرصتی برای دست انداختن مقامات محسوب می‌شود. لازم به ذکر است معمولاً جشن‌های بالماسکه با بلیط‌های گران قیمت همراه هستند.
  8. فستیوال پالئو دسینا در سیه‌نا ایتالیا
    جشنواره پالئو دسینا «Palio di Sienna» یکی از جشن‌های تاریخی ایتالیا و در واقع یک مسابقه اسب سواری است که در میدان اصلی شهر سیه‌نا برگزار می‌شود. در طی این جشن، شهر سیه‌نا به ۱۷ منطقه تقسیم می‌شود. سپس از طرف هر منطقه یک اسب سوار معرفی می‌شود. آن‌گاه ۱۰ منطقه در مراسم اول یعنی دوم جولای شرکت می‌کنند. سپس ۷ منطقه دیگر به همراه ۳ سوارکار اول مراسم اول در ۱۶ آگوست مسابقه می‌دهند. این جشن بسیار موردعلاقه مردم ایتالیا است.

    بهترین فستیوال‌ها در سفر از بارسلون و مادرید تا ایتالیا
    تور ایتالیا رز آبی
     
  9. فستیوال اوه بی اوه بی در میلان ایتالیا
    فستیوال اوه‌بی اوه‌بی «Oh Bej Oh Bej» به‌معنای «اوه چه زیبا، اوه چه زیبا» یکی دیگر از جشنواره‌های ایتالیایی است که از هفتم دسامبر در شهر میلان برگزار می‌شود. محل برگزاری این جشن اخیراً از کلیسای سنت آمبروجو «Sant Ambrogio» به قلعه ی اسفورتِسکو «Sforzesco» انتقال پیدا کرده است. این محل میزبان فروشندگان وسایل خرده ریز، هنرمندان، گل فروش‌ها، سازندگان اسباب بازی، شیرینی فروش‌ها و... است. بنابراین در این رویداد می‌توانید هم خوش بگذرانید، هم بخورید و هم خرید کنید.
  10. فستیوال گل در سراسر ایتالیا و تور ایتالیا رز آبی
    فستیوال «Infiorata» به‌معنای «تزئین شده با گل» یکی دیگر از فستیوال‌های ایتالیایی است که از سال ۱۶۲۵ در واتیکان آغاز شد، اما پس از آن در سراسر ایتالیا گسترش پیدا کرد. در این جشن، از گلبرگ گل و برگ درختان برای خلق نقش‌های برجسته بسیار زیبا و جذاب استفاده می‌شود. در سومین آخر هفته ماه می در شهر نوتو «Noto» در جزیره سیسیل می‌توان از این جشن دیدن کرد. البته اکثر فستیوال‌های گل در اوایل ماه ژوئن در شهرهایی چون پیِنزا «Pienza»، اورویِتو «Orvieto»، برونیاتو «Brugnato» و همچنین در سراسر منطقه‌ی امیلیا رومانیا «Emilia Romagna» در شمال ایتالیا نیز برگزار می‌شوند که در سفر با تور ایتالیا رز آبی می‌توانید این فستیوال جذاب را ببینید.

موارد گفته شده، برخی از بهترین رویدادهای مفرح و شادی‌بخش مردم کشورهای اسپانیا و ایتالیا هستند که گردشگران را نیز به خود جذب می‌کنند. درواقع برخی از افراد دقیقاً در زمان برگزاری جشنواره‌های محبوب خود در این دو کشور پیگیر قیمت تور ایتالیا، قیمت تور بارسلون یا تور مادرید رز آبی می‌شوند. چراکه آژانس مسافرتی رز آبی، یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان تورهای خارجی در داخل کشور است که در هر زمان از سال می‌توان روی تورهای اروپایی متنوع آن حساب کرد.

رزرو انواع تورهای اسپانیا و ایتالیا در «رز آبی»

اگر به جشنواره‌هایی که نام برده شد علاقه دارید، می‌توانید قبل از زمان برگزاری این رویدادها، با آگاهی از اطلاعات و قیمت تور بارسلون اسپانیا یا قیمت تور ایتالیا، تور ترکیبی موردعلاقه خود را رزرو کنید تا بتوانید در یک سفر از چند مکان گردشگری دیدن کنید. چراکه معمولاً می‌توان تورهای ترکیبی اسپانیا و ایتالیا را در آژانس مسافرتی رز آبی پیدا کرد. می‌توانی در جشنواره موردعلاقه خود در اسپانیا یا ایتالیا شرکت کرده و سپس از جاذبه‌های کشور دیگر دیدن کنید. تور مادرید رز آبی نیز در تمام ایام سال در دسترس قرار دارد. بنابراین هرگاه تصمیم به سفر به مادرید اسپانیا گرفتید، می‌توانید بدون هیچ مشکلی، تور آن را از رز آبی رزرو کرده و برای یک سفر خاطرانگیز آماده شوید.

 

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج