اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۱۱۹۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

روانچی: با هر هزینه‌ای توافق نمی کنیم

عضو تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: فکر می کنیم در صورت حسن نیت طرف مقابل و به شرط آن که موضوعات دیگر را وارد مذاکره نکرده و وقت کشی نکنند تا ۳ آذر به نتیجه خواهیم رسید.

خبرگزاری مهر: مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه امروز دوشنبه در همایش واکاوی روند پیشرفت سیاست هسته ای در دولت یازدهم گفت: ما در مذاکرات حتماً با حسن نیت وارد می شویم و کار را ادامه می دهیم، علاقه‌مندیم این پروژه به نتیجه برسد چرا که معتقدیم به اشتباه به این جا کشیده شده و اگر زیاده خواهی های طرف مقابل نبود در سال ۲۰۰۵ حل می‌شد.

وی ادامه داد: اگر اکنون هم آنها علاقه‌مند به حل مساله باشند و حسن نیت وجود داشته باشد از طرف ما آمادگی وجود دارد البته ما درچارچوب خط قرمزها حرکت می کنیم.

تخت روانچی با بیان این که در صورت حسن نیت تا ۳ آذر به نتیجه می رسیم، اظهار داشت: در صورتی که به نتیجه نرسیم نیز آخر دنیا نخواهد بود. حسن نیت ایران اکنون به دنیا نشان داده شده و در اخبار مشخص می‌شود که ایران از نظر بین المللی در چه جایگاهی قرار دارد.

عضو تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: ما تلاش خود را کرده ایم و هم پیش مردم خودمان و هم در سطح بین الملل کارمان روشن است اما با هر هزینه ای توافق نمی کنیم و انعطاف ما یک حدی دارد و بر اساس چارچوب مذاکره می کنیم.

وی با بیان این که پروژه امنیتی سازی ایران شکست خورده است گفت: فکر می کنیم در صورتی که طرف مقابل وقت کشی نکند و موضوعات دیگر را وارد مذاکره نکند به نتیجه برسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج