۱۳۲۰۲۱۳
۲۲۸۵
۲۲۸۵
پ

رپورتاژ آگهی

قیمت آهن، میلگرد و تیرآهن امروز ۲۱ خرداد

طی چند روز گذشته، نرخ ارز کاهش داشته و همین مورد بر روی قیمت آهن آلات من جمله قیمت تیرآهن، قیمت میلگرد و سایر محصولات فولادی نیز تاثیر داشته و قیمت‌ها، کاهشی گزارش شده است

قیمت آهن، میلگرد و تیرآهن امروز 21 خرداد

امروز قیمت انواع آهن آلات در بازار نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه بود. از آنجاکه آهن، فولاد و میلگرد از مجموعه محصولات استراتژیک هستند، که پیش بینی قیمت و تحلیل بازار آن‌ها، به دلیل نقش پررنگشان در صنایع مختلف مانند صنعت ساختمان، اهمیت زیادی دارد. برای پیش بینی روند کاهشی یا افزایشی قیمت آهن در روزهای آینده باید قدرت تحلیل بازارآهن و ارز را داشته باشید.

جدول قیمت آهن امروز

به نقل از آهن اسپات ahanspot از آنجاکه طی چند روز گذشته، نوسانات ارز رو به پایین بوده، قیمت آهن آلات من جمله قیمت تیرآهن، قیمت میلگرد و سایر محصولات فولادی نیز با روندی کاهشی همراه بوده است. می‌توانید در جدول زیر قیمت روز تیرآهن، قیمت روز میلگرد ، قیمت روز پروفیل، قیمت روز ناودانی و نبشی و... از کارخانجات معتبر بازار آهن را مشاهده کنید.

قیمت روز میلگرد

از آنجاکه تقاضا برای استعلام قیمت و خرید میلگرد میانه آذربایجان، ذوب آهن اصفهان و میلگرد راد همدان به دلیل مرغوبیت آنها بسیار بالاست.در این میان تقاضا برای خرید میلگرد سایز 6 به نسبت سایر سایزها بالاتر می‌باشد و باید قیمت روز میله گرد 6 به صورت لحظه ای استعلام شود. در جدول زیر قیمت امروز میلگرد راد همدان آمده است.

قیمت آهن، میلگرد و تیرآهن امروز 21 خرداد

قیمت امروز تیرآهن 

بیش‌ترین کاربرد تیرآهن 10 در ساختمان‌های اسکلت فلزی می‌باشد که به عنوان ستون قرار می‌گیرد، همین‌طور در خرپاها، در پوشش سقف ها و… نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 منبع : https://ahanspot.com/cat/beam/۱۰t/ 

قیمت آهن، میلگرد و تیرآهن امروز 21 خرداد

قیمت ورق پانچ امروز 21 خرداد

قیمت انواع ورق پانچ به دلیل صرفه اقتصادی، منعطف بودن آن برای اجرا در سطوح مختلف، استحکام بالا و... مورد توجه خریداران و مصرف کنندگان زیادی است. همچنین ورق پانچ سیاه که در ضخامت های 2، 2.5، 3 تا 12 میلی متر توسط برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود، با نوسانات ارز، دچار نوسانات قیمت روزانه و لحظه‌ای می‌گردد. در جدول زیر، می‌توانید،قیمت ورق پانچ سیاه فولاد مبارکه را مشاهده کنید. برای مشاهده قیمت ورق پانچ در ابعاد و ضخامت‌های گوناگون روی لینک https://ahanspot.com/cat/sheets/perforated/pattern-perforated/ کلیک کنید.  

قیمت آهن، میلگرد و تیرآهن امروز 21 خرداد

پیش بینی قیمت امروز انواع آهن، پروفیل، لوله و ورق

به گزارش آهن اسپات قیمت امروز انواع پروفیل صنعتی روندی کاهشی، اما با شیبی ملایم همراه بوده است. این کاهش قیمت شامل پروفیل ساختمانی نیز می‌باشد که نسبت به پروفیلهای صنعتی با تقاضای بالاتری روبروست. در نهایت باید گفت تغییرات قیمت آهن و فولاد در چند روز گذشته با روندی کاهشی همراه بوده ، چراکه نرخ ارز نیز کاهشی گزارش می‌شود و این موضوع بازار آهن را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

منبع : آهن اسپات (ahanspot.com)

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج