adexo3
۱۳۲۳۵۷۱
۱۷۸۲
۱۷۸۲
پ

وسایل ضروری داخل خودرو کدامند؟

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: داشتن زاپاس سالم در خودرو بسیار مهم است و حتما باید یک زاپاس برای مواقع ضروری در صندوق وجود داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: داشتن زاپاس سالم در خودرو بسیار مهم است و حتما باید یک زاپاس برای مواقع ضروری در صندوق وجود داشته باشد.

سرهنگ علی اصغر شریفی، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: داشتن زاپاس سالم در خودرو بسیار مهم است و حتما باید یک زاپاس برای مواقع ضروری در صندوق وجود داشته باشد.

وسایل ضروری داخل خودرو کدامند؟

او گفت: بحث تعویض روغن‌های قدیمی خودرو مهم است و قبل از سفر حتما این موضوع باید بررسی و در صورت اینکه روغن خودرو نیاز به تعویض داشت حتما آنرا عوض نمایید.

وی افزود: قبل از سفر این موضوع را بررسی نمایید که آیا جعبه کمک‌های اولیه داخل خودرو هست و اگر نیست حتما نسبت به تهیه آن اقدام نمایید.

سرهنگ شریفی گفت: آیا مثلث خطر درون خودرو دارید و نحوه استفاده از آن را بلد هستید و میدانید در صورت خرابی خودرو باید در چه فاصله‌ای مثلث خطر را در دید دیگر رانندگان قرار دهید.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: حتما بازو بسته کردن مثلث خطر را یاد بگیرید و در صورت خرابی خودرو در معابر از فاصله ۷۰ متری و در بزرگراه‌ها در فاصله ۱۵۰ متری از خودرو در معرض دید دیگر رانندگان قرار دهید.

وی گفت: بحث داشتن زاپاس خودرو بسیار مهم است و حتما باید داخل خودرو یک زاپاس برای مواقع ضروری و خرابی دیگر لاستیک‌ها وجود داشته باشد.

سرهنگ شریفی گفت: شاید فراموش کرده باشید که باد زاپاس را کنترل نمایید و قبل از سفر حتما صندوق عقب را بالا زده و نسبت به کنترل موارد ذکر شده اقدام نمایید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج