adexo3
۱۳۲۴۹۱۶
۱۴۸۷
۱۴۸۷
پ

تحویل پیتزا به مشتریان با لباس جت!

پیتزافروشی زنجیره‌ای دومینوز واقع در میشیگان قصد دارد در آینده‌ای نزدیک با استفاده از لباس جت، پروازکنان سفارش مشتری‌ها را به آنها برساند.

خبرآنلاین-نادیا زکالوند: پیتزافروشی زنجیره‌ای دومینوز واقع در میشیگان قصد دارد در آینده‌ای نزدیک با استفاده از لباس جت، پروازکنان سفارش مشتری‌ها را به آنها برساند.

تا به حال به جشنواره‌ای در فضای باز رفته‌اید و با صف طولانی اغذیه‌فروشی‌های آن مواجه شده‌اید یا سفری به طبیعت داشته‌اید و هوس پیتزا کرده‌اید اما به هیچ فروشگاهی دسترسی نداشته‌اید؟ اگر اینطورست پس از شنیدن اینکه یک پیتزافروشی زنجیره‌های می‌خواهد با سرعت جت، پیتزای مشتریان را به آنها برساند، هیجان‌زده خواهید شد.

اخیرا مدیر پیتزافروشی‌های زنجیره‌ای دومینوز در حال آزمایش لباس جت برای تحویل پیتزا به مشتریانی است که در طبیعت، اردو زده‌اند یا در جشنواره‌ای حضور دارند. این پیتزافروشی اولین فروشگاهی است که دست به این آزمایش زده است.

تحویل پیتزا به مشتریان با لباس جت!

این خدمات را که نام سرویس مرد راکتی روی آن گذاشته‌اند، خدمات تحویل فوق‌ مدرنی است که در آن مرد راکتی لباس مجهز به موتورهای جت را می‌پوشد و پروازکنان سفارش مشتری‌ها را به دست‌شان می‌رساند.

تحویل پیتزا به مشتریان با لباس جت!

این لباس صدها هزار دلار ارزش دارد و مدیر این فروشگاه‌های زنجیره‌ای قصد دارد این هزینه را تقبل کند تا غذای مشتریان، همانطور گرم به دست‌شان برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج