۱۳۲۵۸۷۲
۷۲۲۹
۷۲۲۹
پ

شکیرا چه زمانی متوجه خیانت پیکه شد؟

شکیرا، خواننده پاپ کلمبیایی، گفته است زمانی که پدرش پس از مجروح شدن در یک تصادف در بیمارستان بستری و به شدت بیمار بود، متوجه شد که شریک زندگی‌اش جرارد پیکه به او «خیانت» کرده است.

روزیاتو: شکیرا، خواننده پاپ کلمبیایی، گفته است زمانی که پدرش پس از مجروح شدن در یک تصادف در بیمارستان بستری و به شدت بیمار بود، متوجه شد که شریک زندگی‌اش جرارد پیکه به او «خیانت» کرده است.

خواننده و ترانه سرای ۴۶ ساله و فوتبالیست حرفه ای سابق، جرارد پیکه ۳۶ ساله، سال گذشته پس از بیش از یک دهه زندگی مشترک، جدایی خود را اعلام کردند.

شکیرا چه زمانی متوجه خیانت پیکه شد؟

این زوج سابق که دو فرزند با هم دارند پس از مطرح شدن ادعای خیانت پیکه از سوی شکیرا، توجهات را به خود جلب کرده و مدت‌هاست که به تیتر رسانه ها تبدیل شده‌اند.

او اخیرا با اشاره به جدایی‌شان گفت در حالی که پدرش ویلیام، که اکنون ۹۱ سال دارد، حالش خوب نبود متوجه شد که مورد خیانت (ظاهرا پیکه) قرار گرفته است.

شکیرا چه زمانی متوجه خیانت پیکه شد؟

آن‌طور که مجله People گزارش کرده، او اخیرا به People en Español گفته است که پدرش پس از اینکه متوجه شد شکیرا پس از جدایی از پیکه دستخوش اندوه شده، برای تسلیِ او به بارسلونا رفته بود.

این سوپراستار کلمبیایی افزود در اولین مراسم عشای ربانی پسرش میلان، که اکنون ۱۰ ساله است و فرزند بزرگ او با جرارد است، پدرش در یک تصادف به شدت مجروح شد. شکیرا گفت: «همه چیز یک‌دفعه اتفاق افتاد، زندگی‌ام داشت از هم می‌پاشید زمانی که پدرم در آی سی یو بود از طریق مطبوعات متوجه شدم به من خیانت شده است.»

شکیرا چه زمانی متوجه خیانت پیکه شد؟

شکیرا در طول مصاحبه به یاد آورد که مطمئن نبود از این دوران سخت جان سالم به در ببرد و گفت زمانی که او بیشتر از همیشه به پدرش نیاز داشت، داشت او را تنها می‌گذاشت.

این خواننده که با آهنگ هایی مانند Hips Don’t Lie شناخته می‌شود گفت که در آن لحظه نمی‌‌توانست با پدرش صحبت کند و نمی توانست توصیه های او را که «خیلی به آنها نیاز داشت» دریافت کند.

شکیرا چه زمانی متوجه خیانت پیکه شد؟

ویلیام که گفته می‌شود بهبود یافته است، از سوی شکیرا به عنوان بزرگترین نمونه «مقاومت» توصیف شد زیرا در ۹۱ سالگی و در کمتر از شش ماه یک بار بر کووید غلبه کرد، دو تصادف را پشت سر گذاشت، یک بار به ذات الریه مبتلا شد و پنج عمل جراحی انجام داد. شکیرا گفت که مادرش نیدیا در این زمان شبانه روز در کنار پدرش بوده است. این خواننده مشهور گفت که آرزوهای والدینش برای او محقق نشد، اما افزود که امیدوار است آنها الگوی عشق، صبر، فداکاری و اشتیاق زندگی برای فرزندانش باشند.

شکیرا چه زمانی متوجه خیانت پیکه شد؟

 

شکیرا چه زمانی متوجه خیانت پیکه شد؟

شکیرا و جرارد که رابطه عاشقانه خود را در حدود سال ۲۰۱۱ آغاز کردند، سال گذشته جدایی خود را اعلام کردند. در آن زمان، در مطبوعات ادعا شد که جرارد به شکیرا خیانت کرده است.

پس از اخبار جدایی آنها، گزارش شد که جرارد رابطه جدیدی را با زنی به نام کلارا چیا مارتی آغاز کرده است و بعدا ادعا شد که شکیرا از عکس های مربوط به رابطه جدید شریک زندگی سابقش بسیار عصبانی شده است.

ادعا شده بود که شکیرا و جرارد توافق کرده بودند که تا یک سال پس از جدایی در انظار عمومی با شرکای جدید دیده نشوند.

شکیرا چه زمانی متوجه خیانت پیکه شد؟

این خواننده پس از این موضوع چند آهنگ دیس به پیکه منتشر کرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفتند. آهنگ دیس Out of Your League که در ماه ژانویه با همکاری با بیزارپ (Bizarrap) دی جی و تهیه کننده ۲۴ ساله آرژانتینی منتشر شد و تنها در ۲۴ ساعت اول بیش  از ۶۳ میلیون بار دیده شد و توانست ۱۴ رکورد گینس را به نام خود ثبت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج