۱۳۲۶۳۸۳
۱۹۷۰۷
۱۹۷۰۷
پ

خواننده‌ی مشهور، گرفتار بیماری عفونی شد

در پس زندگی پر زرق و برق سلبریتی ها واقعیتی بسیار متفاوت از تصورات ما وجود دارد. ادل، خواننده ی مشهور و محبوب انگلیسی به تازگی از مشکل پزشکی ای که با آن مواجه شده پرده برداشته است.

روزیاتو: در پس زندگی پر زرق و برق سلبریتی ها واقعیتی بسیار متفاوت از تصورات ما وجود دارد. ادل، خواننده ی مشهور و محبوب انگلیسی به تازگی از مشکل پزشکی ای که با آن مواجه شده پرده برداشته است.

ابتلا به عفونت پوستی ای که تا پیش از این درباره ی آن نشنیده بود

خواننده‌ی مشهور، گرفتار بیماری عفونی شد

ادل ۳۵ ساله به تازگی اذعان کرده بعد از کنسرت اخیرش در لاس وگاس به یک عفونت پوستی قارچی ناخوشایند گرفتار شده است. این اتفاق بر اثر ماندن طولانی مدت در گن عرق کرده اش در زیر نور شدید چراغ های سن اجرا رخ داده است. این عفونت قارچی که به آن خارش ژوک یا تینیا کروریس (Tinea Cruris) گفته می شود، ناحیه ی کشاله ران از جمله ران ها، باسن و قسمت تحتانی شکم را تحت تأثیر قرار می دهد.

ادل در جدیدترین کنسرت خود صحبت های طنزآمیزی را درباره ی وضعیت جسمی ناخوشایند خود با حاضرین مطرح کرد. او گفت که بسیار احساس گرما می کند و خیس عرق شده و خواست که برایش یک حوله بیاورند.

او همچنین گفت که پزشکش به او گفته به خارش ژوک گرفتار شده است: «یک کم پرت به نظر می آیم ولی اصلاً نمی دانستم چنین چیزی وجود دارد.»

ادل همچنین اذعان کرد که در اجراهای زنده ی خود در زیر لباسش گن به تن می کند تا اندام یکدستی داشته باشد و همین امر باعث شده بیش از حد عرق کند. او دراینباره گفت: «خیلی عرق می کنم و این عرق ها همانجا می مانند و من در عرق خودم می مانم.»

با همه ی این ها، از بازگشت به صحنه بسیار خوشحال است

خواننده‌ی مشهور، گرفتار بیماری عفونی شد

ادل همچنین درباره ی علاقه ی فراوانش به اجرای زنده و جایگاه ویژه ی آن در زندگی اش گفت که در مدت دوری از صحنه بسیار دلتنگ مخاطبانش بود. او نسبت به از سرگیری کنسرت هایش ابراز خوشحالی و بر شادی و تغییرات مثبتی که این اجراها به زندگی اش می آورند تأکید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج