adexo3
۱۳۲۶۵۱۳
۲۹۱۰
۲۹۱۰
پ

ویدئویی از جدیدترین مُد غذایی در تایوان!

یک نودل‌ فروشی در جنوب تایوان با پخت غذایی به نام "گودزیلا رامن" جایی که به نظر می‌ رسد "گودزیلا" نماد فیلم معروف ژاپنی می ‌خواهد از کاسه بیرون بیاید و شما را بگیرد! در کار خود پیشرفت کرده است.

فرارو: یک نودل‌ فروشی در جنوب تایوان با پخت غذایی به نام "گودزیلا رامن" جایی که به نظر می‌ رسد "گودزیلا" نماد فیلم معروف ژاپنی می ‌خواهد از کاسه بیرون بیاید و شما را بگیرد! در کار خود پیشرفت کرده است.

ویدئویی از جدیدترین مُد غذایی در تایوان!

 این غذا که در رستوران Witch Cat Kwai در شهر دولیو در جنوب تایوان سرو می شود حاوی گوشت کروکودیل است. صاحب رستوران سرو کننده غذا که از خبرنگار "سی ان ان" خواست تنها با نام خانوادگی اش (چیئِن) معرفی شود می گوید این غذا سوپی است که شامل تخم بلدرچین، گوشت خوک، ذرت،  شاخه‌های بامبو خشک، قارچ سیاه و مکعب ‌های خمیر ماهی است که روی آن یک پای کروکودیل قرار داده شده است.

به گزارش فرارو به نقل از سی ان ان، او اشاره می کند که به دنبال چالش شکار کروکودیل و به دست آوردن پاهای آن و دشواری تهیه این غذا تنها دو کاسه گودزیلا رامن در روز می توان سرو کرد. او برای هر کاسه این غذا 50 دلار می گیرد.

برای تهیه این غذا پس از تمیز کردن پای تمساح آن را با الکل و مخلوطی از ادویه جات (زنجیل، سیر و پیازچه) آغشته می کنند. پس از آن پای کروکودیل باید به مدت دو ساعت در آبگوشت که در واقع امضای کار آن رستوران محسوب می شود پخته شود. در مجموع کل فرآیند پخت گودزیلا رامن حدود سه ساعت به طول می انجامد.

چیئن می گوید: "بسیاری از (مشتریان) می گویند که طعم گوشت کروکودیل شبیه گوشت مرغ است اما نرم تر و کشسان تر می باشد. به نظر من نیز طعم آن شبیه پای مرغ آب پز شده است".

این غذا پس از آن درست شد که چیئن یک ماه پیش از آن در فضای مجازی پخت غذایی مشابه با استفاده از یک ایزوپود غول پیکر 14 پایی از خانواده سخت پوستان را مشاهده کرد. با این وجود، او می گوید آماده سازی آن غذا بسیار ساده تر از گودزیلا رامن است زیرا سرآشپز گفته بود که ایزوپود را به مدت ده دقیقه بخارپز کرد. مشتریانی که می خواهند برای چشیدن طعم گودزیلا رامن به رستوران  Witch Chat Kwai بروند باید نام شان را اعلام کنند تا در فهرست رزرو قرار گیرد.

چیئن می گوید در حال رزرواسیون تا اواخر آگوست تکمیل شده و امکان پذیرش مشتری تازه ای وجود ندارد. در تایوان، پرورش و خوردن کروکودیل هایی که به عنوان گونه های حفاظت شده تعیین نشده اند قانونی است.

ویدئویی از جدیدترین مُد غذایی در تایوان!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج