adexo3
۱۳۲۶۹۵۳
۳۱۴۵
۳۱۴۵
پ

کشف ۱۰۰ دوچرخه مسروقه از یک خانه‌باغ

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی فردوسی، ۱۰۱ دستگاه دوچرخه مسروقه از یک خانه باغ در محدوده بلوار شاهنامه کشف شد.

ایسنا: فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی فردوسی، ۱۰۱ دستگاه دوچرخه مسروقه از یک خانه باغ در محدوده بلوار شاهنامه کشف شد.

سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزئیات این خبر گفت: با کسب خبری مبنی بر حضور و رفتارهای مشکوک مردی جوان در یکی از باغ ویلاهای دور افتاده در محدوده بلوار شاهنامه، موضوع در دستورکار ماموران انتظامی پاسگاه فردوسی قرار گرفت.

کشف ۱۰۰ دوچرخه مسروقه از یک خانه‌باغ

وی افزود: در بررسی نامحسوس این باغ ویلا مشخص شد متهم به همراه همسرش به تازگی به این محل آمده و با انتقال دوچرخه‌های مسروقه به داخل باغ به وسیله یکدستگاه خودروی زانتیا، آنها را به رنگ دیگری رنگ آمیزی کرده و در سطح شهر مشهد با ارائه سند جعلی به فروش می‌رساند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از کسب مجوزهای لازم روز گذشته در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند و در بازرسی از داخل این خانه باغ ۱۰۱ دستگاه انواع دوچرخه در سایزهای مختلف، ۲ دستگاه پمپ بزرگ باد، ۳ عدد پیستوله رنگ آمیزی، ۸ قوطی انواع رنگ روغنی، تعداد زیادی زنجیر و قفل بریده شده، تعدادی سند فروش دوچرخه به همراه یک عدد مهر جعلی فروشگاه و مقادیر کمی مواد مخدر صنعتی کشف کردند و متهم نیز که فردی سابقه‌دار و دارای حبس تعلیقی بود، دستگیر شد.

به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مشهد، نگهبان با اشاره به شناسایی ۵ نفر مالباخته در این رابطه خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی برای کشف دیگر جرایم و همدستان احتمالی متهم و نیز شناسایی مالباختگان همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج