۱۳۲۷۲۴۰
۷۷۴
۷۷۴
پ

رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید بلیط تورنتو

اگر قصد سفر به این کلان شهر کانادا را دارید، در این راهنمای خرید بلیط سفر تورنتو همراه ما باشید.

شهر تورنتو بزرگترین شهر کانادا و مرکز استان انتاریو است. این شهر در امتداد ساحل شمال غربی دریاچه انتاریو قرار دارد. تورنتو به عنوان یک کلان شهر پویا، طبیعتی سرسبز و جاذبه های گردشگری و تفریحی زیادی را در خود جای داده است. از طرفی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری برای زندگی و مهاجرت در بین ایرانیان شناخته می شود. از این رو سالانه هزاران نفر با خرید بلیط هواپیما، خود را از شهر تهران به تورنتو می رسانند؛ البته قیمت بلیط تورنتو با توجه به شرایط و زمان سفر، ممکن است متغیر باشد. اگر قصد سفر به این کلان شهر کانادا را دارید، در این راهنمای خرید بلیط سفر تورنتو همراه ما باشید.

چگونه به صورت اینترنتی بلیط پرواز تورنتو را بخریم؟

پس از طی کردن مراحل دریافت ویزا، نوبت به بررسی هزینه و خرید بلیط هواپیما تورنتو با بهترین قیمت می رسد. البته در سال های اخیر یکی از روش های رایج رزرو بلیط، به صورت اینترنتی بوده و افراد می توانند برای این منظور به سایت های معتبر مراجعه کنند. از آنجایی که پرواز‌های مختلفی به مقصد تورنتو انجام می شود؛ به آسانی می توانید با رعایت برخی نکات، بلیط هواپیما تورنتو را به صورت اینترنتی با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. در واقع نوع ایرلاینی که بلیط هواپیما را ارائه می کند، بسیار مهم است. از طرفی کلاس های پروازی مختلفی برای این مسیر پروازی وجود داشته که هر کدام خدمات و قیمت متفاوتی دارند.

برای خرید اینترنتی بلیط تورنتو، کافی است به سایت های آنلاین فروش بلیط مراجعه کنید. سپس وارد بخش بلیط هواپیما شده و پس از تکمیل اطلاعاتی مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و... بر روی جستجو کلیک کنید. البته از بخش فیلتر کنار صفحه می توانید نتایج جستجوی خود را شخصی سازی کرده و پرواز لحظه آخری تهران تورنتو و پرواز چارتر تهران تورنتو را نیز مشاهده کنید. پس از بررسی لیست کامل بلیط کانادا تورنتو از ایرلاین های مختلف، با بهترین قیمت، بلیط تهران تورنتو را بخرید.

در حال حاضر بلیط پرواز از تهران به تورنتو از شرکت های هواپیمایی امارات، هواپیمایی ترکیش ایرلاینز، هواپیمایی قطر ایرویز، هواپیمایی فلای دبی، هواپیمایی ایرکانادا، هواپیمایی لوفتهانزا، هواپیمایی بریتیش، هواپیمایی ایرفرانس، ایرفلوت و امریکن ایرلاینز در دسترس است.

راهنمای خرید بلیط تورنتو

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تورنتو چه موقع است؟

انتخاب بهترین زمان خرید بلیط برای سفر به تورنتو به عوامل مختلفی مانند آب و هوا و هزینه های جانبی سفر بستگی دارد. در ادامه به این موضوع بیشتر می پردازیم:

آب و هوای تورنتو

به طور کلی تورنتو به عنوان یکی از شهرهای چهار فصل کانادا محسوب می شود. از این رو شرایط آب و هوایی آن به بسیاری از شهرهای ایران نزدیک است. به همین دلیل فصل های بهار و تابستان، این شهر از آب و هوای بسیار دلپذیری برخوردار خواهد بود. در واقع اگر به دنبال گشت و گذار و تفریح در طبیعت تورنتو هستید، بهتر است این زمان را برای خرید بلیط انتخاب کنید. از طرفی در فصل پاییز، هوا خنک تر شده و در فصل زمستان برف و یخبندان را شاهد خواهیم بود.

میزان هزینه های سفر

اگر بخواهید از نظر هزینه های سفر و محل اقامت بررسی کنید؛ فصل زمستان، زمان مناسبی برای سفر به تورنتو خواهد بود. در این فصل به دلیل سرمای هوا، تعداد مسافر کمتر بوده، از این رو بسیاری از هتل ها و مراکز خرید و جاذبه های تفریحی، تخفیفات ویژه ای را ارائه می کنند. 

راهنمای خرید بلیط تورنتو

فرودگاه های تورنتو کدام اند؟

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در قیمت بلیط پرواز تورنتو، انتخاب فرودگاه این شهر است. فرودگاه های بین المللی بسیاری در تورنتو قرار گرفته اند که هر کدام فاصله متفاوتی با مرکز شهر دارند. در هنگام خرید اینترنتی بلیط می توانید از بخش فیلترها، فرودگاه مقصد را انتخاب کرده و تفاوت قیمت آن را مشاهده کنید.

از فرودگاه های اصلی و معروف تورنتو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرودگاه بین‌المللی واترلو
  • فرودگاه بین‌المللی جان سی منرو همیلتون
  • فرودگاه بین‌المللی پیرسون
  • فرودگاه باتنویل
  • فرودگاه بیلی بی شاپ تورنتو

بلیط های سیستمی و چارتر تورنتو

به طور کلی در اکثر سایت های اینترنتی ارائه دهنده بلیط هواپیما می توانید هر دو نوع بلیط سیستمی و چارتر را خریداری کنید. مهم ترین تفاوت این بلیط ها در قیمت آن ها خواهد بود. در واقع در کیفیت پرواز یا نوع خدمات، هیچ گونه تفاوتی با همدیگر ندارند.

بلیط هواپیما سیستمی تورنتو، قیمت ثابتی داشته و از مدت ها قبل از سفر می توانید آن ها را رزرو کنید. در مقابل بلیط های چارتری، توسط شرکت چارتر کننده به صورت عمده خریداری شده و پس از تعیین قیمت، به فروش می رساند. اگر میزان تقاضا برای این مسیر پروازی زیاد شود، معمولا قیمت بلیط چارتر تورنتو نیز افزایش می یابد. البته در صورت کم بودن مسافر، ممکن است قیمت این نوع بلیط ها نیز بسیار کاهش یابد. از این رو افرادی که به دنبال سفری ارزان هستند، می توانند بلیط های چارتری را انتخاب کنند.

راهنمای خرید بلیط تورنتو

و در آخر

تورنتو به عنوان پر جمعیت ترین شهر کانادا به شمار رفته و در نزدیکی مرز آمریکا و در جنوب شرقی کشور کانادا قرار گرفته است. در سال های اخیر ایرانیان بسیاری چه با هدف گشت و گذار در این شهر زیبا چه برای اقامت و کار، به تورنتو سفر کرده اند. از این رو می توان گفت یکی از مقاصد محبوب در بین ایرانی ها و از پرطرفدارترین پروازهای خارجی محسوب می شود.

اگر شما هم قصد خرید بلیط هواپیما ونکوور دارید، می توانید با مراجعه به سایت فلای تودی در سریع ترین زمان و با بهترین قیمت از ایرلاین های معتبر جهانی بلیط خود را تهیه کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج