اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۲۲۴۵
۱۵۳۴
۱۵۳۴
پ

عکسی از خودروی بی‌نظیر با درهای عجیب و غریب!

زینگر خودروی ۲۱C V Max خود را برای اولین‌بار در اروپا در جشنواره سرعت گودوود معرفی کرد و با رنگ نارنجی روشن جدید خودنمایی می‌کند.

خبرآنلاین-امیرمسعود عابدین: زینگر خودروی ۲۱C V Max خود را برای اولین‌بار در اروپا در جشنواره سرعت گودوود معرفی کرد و با رنگ نارنجی روشن جدید خودنمایی می‌کند.

 مدل V Max نسخه پرسرعت اولین خودروی تولیدی ۲۱C است که رکوردهای دور خود را در Laguna Seca و Circuit of the Americas به ثبت رساند.

عکسی از خودروی بی‌نظیر با درهای عجیب و غریب!

این خودرو از یک پیشرانه هیبریدی توسعه یافته استفاده می‌کند که دارای یک موتور ۲.۸۸ لیتری توربوشارژ دوقلو V۸ برای تولید حداکثر ۱۳۵۰ اسب‌بخار قدرت است.

عکسی از خودروی بی‌نظیر با درهای عجیب و غریب!

بنیانگذاران این شرکت، کوین و لوکاس زینگر، توضیح دادند که طراحی این هایپرکار از هواپیمای جاسوسی SR-۷۱ Blackbird، از جمله طرح پنل ابزار و طرح ۲ صندلی پشت سر هم الهام گرفته شده است.این تنظیمات همچنین آیرودینامیک را به حداکثر می‌رساند و نیروی کششی را کاهش می‌دهد در حالی که نیروی رو به پایین ۲.۵ تن در سرعت ۳۲۲ کیلومتر در ساعت ایجاد می‌کند.

عکسی از خودروی بی‌نظیر با درهای عجیب و غریب!

در مورد رنگ، Golden State of Mind ادای احترام به خشخاش کالیفرنیا است که هر بهار شکوفا می‌شود و تپه های غلتان این ایالت را نارنجی روشن می‌کند.این رنگ ادای احترامی به زادگاه این برند هایپرکار است.

در داخل، V Max دارای یک فضای داخلی مملوء از چرم سبز ارتشی با منسوجات پشم خاکستری است که منعکس کننده فیبر کربن جناغی در صندلی جلو است.

عکسی از خودروی بی‌نظیر با درهای عجیب و غریب!

زینگر در سال ۲۰۱۹ توسط کوین و لوکاس زینگر تأسیس شد و در حال حاضر دارای ۱۵ نمایندگی در سراسر جهان است، از جمله در لندن، بارسلونا، مونیخ، فرانکفورت و توکیو.

این شرکت مستقر در لس آنجلس قصد دارد صنعت خودرو را با استفاده از طراحی هوش مصنوعی برای توسعه طراحی و عملکرد خودروهای خود در یک سیستم سازگار با محیط زیست ایجاد کند.علاوه بر مدل ۲۱C برای عرضه در سال جاری، زینگر همچنین در حال توسعه یک کوپه چهار نفره به نام Hyper GT است که در تاریخ بعدی عرضه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج