۱۳۳۵۲۲۵
۹۲۵
۹۲۵
پ

رپورتاژ آگهی

سامانه ارسال پیامک تلفن ثابت چیست؟

در این مقاله درباره سامانه ارسال پیامک با تلفن ثابت صحبت می‌کنیم و روش‌های ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت را بررسی می‌کنیم.

سامانه ارسال پیامک تلفن ثابت چیست؟

تلفن‌های قدیمی دکمه‌ای را یادتان هست؟ همان‌هایی که یک صفحه کلید چرخان داشتند و صدای زنگ‌شان شبیه صدای زنگ تعطیل‌شدن مدرسه بود. الان دیگر از این تلفن‌ها جز نوستالژی قشنگ و دکوری که در کافه‌ها استفاده می‌شود چیزی باقی نمانده است. تلفن‌ها دیگر پر از دکمه‌های کوچک و بزرگ شده‌اند و هر روز ویژگی‌های بیشتری به آن‌ها اضافه می‌شود. مثلاً الان اگر با شرکت‌ها تماس بگیرید، تلفن گویا جواب می‌دهد و شما را به جاهای مختلف شرکت وصل می‌کند.

بحث این مطلب تلفن‌های قدیمی نیست، بلکه آموزش ارسال پیامک با تلفن ثابت است. بگویید ببینم، تا به حال به حروف انگلیسی روی کلیدهای تلفن دقت کرده‌اید؟ شما را نمی‌دانم، ولی من بچه که بودم خیلی تلاش می‌کردم تا با حروف روی کلیدها کاری انجام دهم، بگذریم از اینکه تلاشم‌هایم هیچ‌وقت با موفقیت همراه نبود. اصلاً آن موقع‌ها قابلیتی به عنوان "ارسال پیامک با تلفن ثابت" وجود نداشت.

قابلیت ارسال اس ام اس با تلفن در حال حاضر برای تلفن‌های ثابت فعال است. اما چطور می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟

برای ارسال پیام با تلفن ثابت باید چه کار کنیم؟

مطابق گزارش بدست آمده از ملی پیامک؛ برای فرستادن پیام با تلفن ثابت سه راه وجود دارد:

  1. استفاده از تلفن ثابت بدون نیاز به اینترنت
  2. استفاده از نرم‌افزار شرکت مخابرات با نام پیاثا
  3. استفاده از سامانه پیامک با خط ۰۲۱

در ادامه موارد بالا را با هم بررسی می‌کنیم.

ارسال SMS از تلفن ثابت بدون نیاز به اینترنت

در ارسال پیام با تلفن، قبل از هر چیزی، تلفن ثابت باید قابلیت دریافت و ارسال اس ام اس را داشته باشد. با تهیه این تلفن‌ها و واردکردن شماره 9717000 در قسمت SMS CENTER، می‌توانید از سرویس ارسال پیامک استفاده کنید.

پیاثا چیست؟


پیاثا (مخفف پیامک تلفن ثابت) از نرم‌افزارهای شرکت مخابرات است. برای ارسال پیامک با استفاده از پیاثا ابتدا باید آن را از سایتwww.tct.ir  دانلود و روی کامپیوتر نصب کنید. با این نرم‌افزار می‌توانید از طریق مودم (حتی بدون نیاز به اینترنت) به تلفن ثابت یا همراه مخاطبان‌تان پیامک ارسال کنید. توجه کنید که این نرم‌افزار فقط برای ارسال پیامک غیر انبوه طراحی شده است.

سامانه ارسال پیامک تلفن ثابت چیست؟

ارسال پیام با خط ثابت 021

دو مورد قبلی که بررسی کردیم به غیر از اینکه به سهولت در دسترس نیستند، بیشتر به درد ارسال پیامک با تعداد محدود می‌خورند و کارایی زیادی در کسب‌و‌کار ندارند. روش سوم نه تنها به سهولت در دسترس است، بلکه برای ارسال هزاران پیامک انبوه هم کاربرد دارد.

مثلاً فرض کنید مغازه موبایل‌فروشی دارید و می‌خواهید تخفیف‌ها و فروش ویژه مدل‌های جدید گوشی را به اطلاع مشتریان برسانید. اینجا دیگر ارسال چند پیام محدود جواب نمی‌دهد و باید صدها پیامک ارسال کنید. ارسال پیامک با تعداد بالا، در پنل پیامکی به راحتی آب‌خوردن امکان‌پذیر است. اصلاً اگر علاقه‌مند به بازاریابی باشید، بد نیست کمی هم درباره بازاریابی پیامکی بدانید.

بازاریابی پیامکی یکی از ارزان‌ترین و تاثیرگذارترین روش‌های بازاریابی است. کافیست مشترک سامانه پیامکی شوید و با برنامه بلندمدت خوب، مشتری جذب کنید. توصیه می‌کنم برای آشنایی کامل با بازاریابی پیامکی و قدرت فوق‌العاده آن کتاب رایگان آموزش تبلیغات پیامکی ملی پیامک را دانلود و مطالعه کنید. اگر برایتان سوال شده است، پیشنهاد می‌کنم به صفحه تعرفه های سایت ملی پیامک سری بزنید:

https://www.melipayamak.com/price/

برای ارسال پیامک با شماره تلفن خط ثابت می‌توانید در سامانه ملی پیامک عضو شوید و با خرید یک خط اختصاصی 8 رقمی با پیش‌شماره 021 پیامک ارسال کنید. در نظر داشته باشید که استفاده از خط 021 برای استان تهران قابل استفاده است.

در استان البرز می‌توانید از خط 026 استفاده کنید.

سامانه ارسال پیامک تلفن ثابت چیست؟


با خط ثابت ۰۲۶ پیامک بفرستید

با استفاده از خط تلفن، می‌توانید با شماره تلفن ثابت خود، ارسال و دریافت پیامک را داشته باشید. یعنی شماره تلفن ثابت کسب‌وکار خود را به همراه پیش شماره ۰۲۶ به عنوان شماره فرستنده، برای فرستادن اس ام اس استفاده کنید. شماره ۰۲۶ برای کاربران ساکن در استان البرز است. برای استفاده از خط ثابت ۰۲۶ هم باید در سامانه پیامکی درخواست سفارش خط را به همراه مدارک ارسال کنید، تا برای‌تان فعال شود.
کاربران ساکن در شهرستان می‌توانند از پیش شماره 021000 استفاده کنند

سامانه ارسال پیامک تلفن ثابت چیست؟

ارسال اس ام اس با خط ثابت 021000

کسب‌وکارهای ساکن در استان تهران و البرز می‌توانند با استفاده از خطوط ثابت 021 و 026 پیام ارسال کنند. کاربرانی که در استان‌های دیگر ساکن هستند، می‌توانند از شماره ثابت 021000 استفاده کنند. ارسال پیام با خط ثابت باعث اعتماد کاربر به اس ام اس می‌شود و احتمال خرید را بالا می‌برد.

یکی از مزیت‌های مهم خطوط ثابت این است، که کاربر با کلیک روی شماره‌ به راحتی می‌تواند با کسب‌وکار شما تماس بگیرد.

استفاده از خطوط ثابت برای ارسال پیام با تلفن ثابت، نیاز به ارائه مدارک دارد.

مدارک مورد نیاز برای سفارش خط 021 و 026

کاربران خط حقیقی نیاز به تهیه تصویر کارت ملی هوشمند مالک خط، تصویر جواز کسب یا پروانه کسب، تکمیل فرم تعهدنامه و تهیه تصویر سلفی به همراه کارت ملی دارند.

کاربران خط حقوقی نیاز به ارائه تصویر کارت ملی هوشمند مالک خط، ارسال آخرین روزنامه رسمی شرکت، ارسال معرفی‌نامه نماینده شرکت، دانلود و تکمیل فرم تعهدنامه و تهیه تصویر سلفی به همراه کارت ملی دارند.

مدارک مورد نیاز برای سفارش خط 021000

کاربران خط حقیقی نیاز به تهیه تصویر کارت ملی هوشمند، تکمیل فرم تعهدنامه و تهیه تصویر سلفی به همراه کارت هوشمند دارند.

کاربران خط حقوقی باید تصویر کارت ملی هوشمند، تکمیل فرم تعهدنامه و تهیه تصویر سلفی به همراه کارت هوشمند، آخرین روزنامه رسمی شرکت و معرفی نامه نماینده شرکت را ارسال کنند.

توجه داشته باشید که خطوط مجازی مختلف، نمی‌توانند به عنوان خط ثابت استفاده ‌شوند.

آیا ارسال اس ام اس با تلفن ثابت مفید است؟

سامانه ارسال پیامک تلفن ثابت چیست؟

سامانه ارسال پیامک تلفن ثابت چیست؟
در این مطلب، روش‌های مختلف ارسال پیامک با تلفن ثابت را نوشتیم، همانطور که گفتیم ارسال پیامک با خط ثابت باعث جذب اعتماد مشتری می‌شود و فروش را بالاتر می‌برد. اگر نیاز به ارسال پیام انبوه به مشتریان را دارید، باید سامانه پیامکی تهیه کنید. سامانه ملی پیامک با تعرفه‌ مناسب، همه امکانات گفته شده در مورد پنل پیامکی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر سوالی در مورد این مطلب دارید، در قسمت دیدگاه‌ها بنویسید، تا کارشناسان ملی‌پیامک جواب دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج