adexo3
۱۳۳۵۸۹۵
۵ نظر
۷۲۷۲
۵ نظر
۷۲۷۲
پ

اطلاعات جدید و موثق پنتاگون اخبار جهان را منفجر کرد!

یکی از شاهدان گفت که بشقاب پرنده‌ای که بر فراز اقیانوس آرام دیده است، می‌تواند یک «تهدید جدی» برای امنیت ملی آمریکا باشد.

برترین‌ها: یک افسر سابق اطلاعاتی نیروی هوایی آمریکا روز چهارشنبه ۲۶ ژوئیه، در کنگره ایالات متحده شهادت داد و به قانونگذاران گفت که آنها در رابطه با اطلاعات مربوط به پدیده‌های هوایی ناشناخته، مانند اشیاء ناشناس پرنده‌، بی‌خبرنگه داشته شده‌اند.

دیوید گراش از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ میلادی در کار‌گروه ویژه پدیده‌های هوایی ناشناس دفتر اطلاعات نیروی دریایی که در مورد یوفوها تحقیق می‌کرد، فعالیت داشت.

اطلاعات جدید و موثق پنتاگون اخبار جهان را منفجر کرد!

گلن گروتمن، نماینده جمهوری‌خواه، ریاست این جلسه را بر عهده داشت و در آغاز، به شوخی به تماشاگران گفت: «به هیجان‌انگیزترین جلسه این هفته کمیته فرعی کنگره خوش آمدید.»

وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون، ادعاهای این مقام پیشین اطلاعاتی در مورد سرپوش گذاشتن در مورد پدیده‌های هوایی ناشناخته را رد کرده است.

اطلاعات جدید و موثق پنتاگون اخبار جهان را منفجر کرد!

اطلاعات جدید و موثق پنتاگون اخبار جهان را منفجر کرد!

«تصاویر محرمانه ضبط شده یک خلبان آمریکایی که فاکس نیوز منتشر کرد»

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای گفت که بازرسان «هیچ اطلاعات قابل تأییدی برای اثبات ادعاهایی مبنی بر اینکه برنامه‌های مربوط به در اختیار داشتن یا مهندسی معکوس مواد فرازمینی در گذشته وجود داشته یا در حال حاضر وجود دارد، پیدا نکرده‌اند.»

دیوید گراش در پاسخ به این پرسش که آیا دولت آمریکا اطلاعاتی در مورد حیات فرازمینی دارد یا خیر، گفت که آمریکا احتمالاً از دهه ۱۹۳۰ میلادی از فعالیت‌های «فرا انسانی» آگاه بوده است.

آقای گراش و دو خلبان سابق نیروی دریایی که یوفوها را هنگام ماموریت خود دیده بودند، به پرسش‌های نمایندگان کنگره پاسخ دادند. یکی از شاهدان گفت که بشقاب پرنده‌ای که بر فراز اقیانوس آرام دیده است، می‌تواند یک «تهدید جدی» برای امنیت ملی آمریکا باشد.

برخی از قانونگذاران آمریکایی، پنتاگون را به دلیل ارائه ندادن جزئیات بیشتر در یک جلسه توجیهی محرمانه یا انتشار تصاویری که می‌تواند برای عموم نمایش داده شود، مورد انتقاد قرار دادند. در جلسات قبلی، مقامات پنتاگون ویدئویی را نشان دادند که از یک هواپیمای نظامی اف- ۱۸ گرفته شده بود و تصویری از یک شیء بالون‌مانند را نشان می‌داد.

مقامات پنتاگون در ماه دسامبر سال گذشته گفتند که از زمان آغاز تلاش‌ها برای بررسی گزارش‌های مربوط به بشقاب پرنده‌ها، «چند صد» گزارش جدید دریافت کرده‌اند. دولت‌های مخالف در آمریکا در سال‌های اخیر، گزارش‌هایی درباره پدیده‌های ناشناخته هوایی منتشر کرده‌اند. برخی از آنها هنوز توضیح داده نشده‌اند، برخی دیگر نیز به بالن و یا اشایی شبیه بالن، هواپیماهای بدون سرنشین، پرندگان، رویدادهای آب و هوایی یا زباله‌های موجود در هوا مانند کیسه‌های پلاستیکی نسبت داده شده‌اند.

مقام‌های نظامی پیشین آمریکا درباره اشیاء پرنده ناشناس در کنگره گواهی دادند

سه مقام نظامی پیشین آمریکا در نشستی با یکی از کمیته‌های نظارتی مجلس نمایندگان آمریکا، گواهی دادند که دولت ایالات‌متحده نسبت به آنچه به اطلاع عموم رسانده، اطلاعات بیشتری درباره اشیاء پرنده ناشناس دارد. یکی از این مقام‌های پیشین نیز از مشاهده «موجودات بیولوژیکی غیرانسان» خبر داد.

دیوید گروش، از مقام‌های اطلاعاتی پیشین آمریکا که در پنتاگون سرپرست تحلیل گزارش‌های مشاهده اشیاء پرنده ناشناس بود، به نمایندگان گفت که کاملا مطمئن است دولت آمریکا تعدادی از اشیاء پرنده‌ ناشناس را دراختیار دارد. او گفت با خبر شده که پنتاگون تحت برنامه‌ای که چند دهه از آن می‌گذرد، تلاش می‌کند اشیاه پرنده‌ ناشناسی را که سقوط کرده‌اند جمع‌آوری کرده و آنها را بازسازی کند.

گروش همچنین گفت با افرادی مصاحبه کرده که «موجودات بیولوژیکی غیرانسان» را از بقایای اشیاء پرنده ناشناس ساقط شده، بیرون آورده‌اند. او گفت ترجیح می‌دهد به جای عبارت «موجود فضایی یا فرازمینی» از عبارت «غیرانسان» استفاده کند.

گروش در پاسخ به اریک بورلیسون، نماینده جمهوری‌خواه، که خواستار ارائه مدرک درباره اشیاه پرنده ناشناس‌ شده بود گفت به دلیل حساسیت بالای این موضوع نمی‌تواند به صورت علنی وارد جزییات شود. او خاطرنشان کرد آنچه او و همسرش در این مورد مشاهده کرده‌اند بسیار «آشفته‌کننده» بوده است.

یکی از سخنگویان پنتاگون در پاسخ به پیگیری ان‌بی‌سی نیوز، اظهارات گروش را رد کرد.

راین گریوز، خلبان پیشین نیروی دریایی آمریکا، نیز در نشست با نمایندگان گفت خلبان‌های ارتش درباره اشیاء پرنده ناشناس اطلاعات کافی دریافت نمی‌کنند و در نتیجه هنگام مشاهده این پدیده‌ها آمادگی واکنش ندارند.

او افزود به دلیل برداشت‌های بدی که در این مورد وجود دارد، خلبان‌هایی که این پدیده‌ها را مشاهده می‌کنند، از ترس پیامدهای حرفه‌ای که ممکن است برایشان پیش بیاید از حرف زدن در این مورد خودداری می‌کنند.

دیوید فریور، یکی از فرماندهان پیشین نیروی دریایی آمریکا، در نشست با نمایندگان به تجربه خود و سه همکارش از مشاهده یک شیء پرنده ناشناس بر فراز اقیانوس آرام در سال ۲۰۰۴ گفت که پس از نزدیک شدن به هواپیمای آنها ناپدید شد و در عرض چند ثانیه در فاصله ۹۶ کیلومتری آنها دوباره ظاهر شد.

او گفت فناوری‌ای که با سه همکارش شاهد آن بود، از نظر منطقی قابل توضیح نیست.

نمایندگان حاضر در این نشست، تاکید کردند که موضوع این اشیاء پرنده ناشناس باعث نگرانی اعضای هر دو حزب است و پرسش‌هایی را در ارتباط با امنیت ملی آمریکا ایجاد کرده است.

رابرت گارسیا، نماینده دموکرات حاضر در این نشست، تاکید کرد با توجه به گزارش‌های متعدد درباره اشیاء پرنده ناشناس، لازم است در این مورد تحقیق و تفحص و نظارت صورت گیرد. او هشدار داد این پدیده‌ها می‌توانند برای هواپیماهای نظامی و غیرنظامی تهدید جدی ایجاد کنند.

گارسیا تاکید کرد این نشست درباره اشیاء پرنده ناشناس شروع فصلی از تحقیق و تفحص‌ها در این مورد خواهد بود.

ویرجینیا فاکس، نماینده جمهوری‌خواه در این نشست، بر لزوم شفافیت دولت آمریکا در ارتباط با موضوع اشیاء پرنده ناشناس تاکید کرد.

پنتاگون اعلام کرده هیچ شواهدی درباره ارتباط اشیاء پرنده ناشناس با موجودات فرازمینی وجود ندارد، اما این احتمال را نیز رد نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سرکاری

    • ناشناس

      دروغه

    • ناشناس

      تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

    • بازی

      ۲۰ ساله یه مشت کودن رو با تصاویر هالیوودی سفر به ماه سر کار گذاشتن حالا نوبت اینه .بابا ولمون کنید تو رو خدا . میگم چرا این چیزا فقط سمت آمریکاییا میرن پس بقیه کره زمین چی . خخخخخخخ

    • یه عاقل

      البته سفر به ماه که راست و درسته مستر
      نیازی نیست همه چیزی رو با هم قاطی کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج