۱۳۳۹۳۰۵
۷۱۳
۷۱۳
پ

در مرز گذرنامه صادر نمی‌شود

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا از مردم خواست دریافت گذرنامه را به روزهای پایانی ایام اربعین موکول نکند و تاکید کرد: هیچ گذرنامه‌ای در مبادی مرزی صادر نخواهد شد.

ایرنا: رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا از مردم خواست دریافت گذرنامه را به روزهای پایانی ایام اربعین موکول نکند و تاکید کرد: هیچ گذرنامه‌ای در مبادی مرزی صادر نخواهد شد.

سردار علی ذوالقدری روز یکشنبه درباره آخرین وضعیت صدور گذرنامه جهت حضور مشتاقان اباعبدالله الحسین(ع) در کربلای معلی گفت: با وجود اینکه نخستین بار است که گذرنامه زیارتی در کشور صادر می‌شوند، هیچ مشکلی در فرآیند کار مشاهده نشده است.

در مرز گذرنامه صادر نمی‌شود

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی پلیس صدور گذرنامه و تحویل سه روزه از زمان درخواست است، افزود: این مسئله نیز عملیاتی شده اما در برخی روزها که با پیک تقاضا مواجه هستیم ممکن است حداکثر این زمان به پنج روز کشیده شود.

وی درباره صدور گذرنامه‌های عادی و سیاحتی نیز گفت: طبق برنامه ریزی این مجوز خروج نیز ظرف حداکثر ۹ روز تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی به شرایط تحویل گذرنامه‌ها اشاره کرد و افزود: تمامی گذرنامه ها از طریق پست تحویل متقاضیان خواهد شد و از مردم می خواهیم که از مراجعه حضوری به اداره گذرنامه یا پست جهت جلوگیری از ازدحام و تسهیل در خدمت‌رسانی خودداری کنند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا همچنین از زائران اربعین خواست که پیش از عزیمت به این سفر معنوی نسبت به دریافت گذرنامه اقدام کنند زیرا هیچ گذرنامه ای در مبادی مرزی صادر نخواهد شد.

سردار ذوالقدری با تاکید بر اینکه مبادی مرزی فقط برای بررسی گذرنامه است، از زائران خواست تا دریافت گذرنامه را به روزهای پایانی ایام اربعین موکول نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج