adexo3
۱۳۴۰۳۰۰
۲۵۱۵
۲۵۱۵
پ

ماجرای قطع ۱۸ ساعته آب در کرج

تعدادی از ساکنین کمالشهر کرج از قطعی چند ساعته آب طی چند روز اخیر گلایه دارند؛ برخی از این شهروندان از قطع حتی ۱۸ ساعته آب هم خبر داده‌اند.

ایسنا: تعدادی از ساکنین کمالشهر کرج از قطعی چند ساعته آب طی چند روز اخیر گلایه دارند؛ برخی از این شهروندان از قطع حتی ۱۸ ساعته آب هم خبر داده‌اند.

شهروندان با ارسال پیام‌هایی از قطع آب در مناطق مختلف کمالشهر و مشکلات زیادی ناشی از این قطعی گفته‌اند. یکی از شهروندان در پیام خود گفته که آب طی مدت اخیر برای ساکنین میلاد ۱۵ از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بامداد قطع می‌شود.

ماجرای قطع ۱۸ ساعته آب در کرج

ساکنان مناطقی چون ظفر۱۴، فجر، گلستان، حسن‌آباد، میعاد۲۹، نسترن۳، میعاد ۲۴، میعاد ۸، باغ‌زمانی، ظفر۷، شهرک بوستان و میعاد ۱۰ هم از قطع طولانی مدت و افت شدید فشار آب گلایه کرده‌اند.

به گفته یکی از اهالی میعاد ۷  از چند روز پیش آب از غروب تا حدود پنج صبح قطع می‌شود.

آب در خیابان میعاد ۱۰ هم بنا به گفته شهروندان از هشت شب تا هشت صبح روز بعد قطع و در طول روز هم با افت فشار یا قطعی مجدد مواجه است.

ساکنین خیابان میلاد۱۳ هم نسبت به قطع آب از ساعت ۱۸ تا صبح روز بعد گلایه دارند. وضعیت در خیابان فجر ۱۵ هم از یک هفته گذشته به همین شکل بوده و از عصر قطع می‌شود.

یکی دیگر از شهروندان کمالشهری در پیامی اعلام کرده که آب در محل سکونت آنان از هفته گذشته در وقت صبح با افت فشار شدید مواجه و از ساعت ۱۵ هم قطع می‌شود.

وجه مشترک اغلب پیام‌های دریافتی قطع ۱۲ ساعته و بعضاً تا ۱۸ ساعته آب در کمالشهر است که شرایط بسیار سختی را برای ساکنین این منطقه ایجاد کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج