اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۲۵۱۳
۴۱۳۲
۴۱۳۲
پ

حیف فرش ایرانی که کسی آن طور که باید قدرش را نمی‌داند

به تازگی نشستی میان فعالان صنعت فرش و رئیس مرکز ملی فرش به همراه مدیریت فروش هولدینگ برترین‌ها انجام شد که گزارشی از آن را در ادامه می‌خوانید

برترین‌ها: به تازگی نشستی میان فعالان صنعت فرش و رئیس مرکز ملی فرش به همراه مدیریت فروش هولدینگ برترین‌ها انجام شد که گزارشی از آن را در ادامه می‌خوانید: 

در این جلسه که با شرکت فعالان حوزه فرش دست بافت استان های مختلف در مرکز ملی فرش ایران برگزار شد؛ راهکارها، مزیت ها، نقشه راه تشکیل و برخی اهداف پیشنهادی برای ایجاد فرانچایز تولیدکنندگان فرش دستباف، توسط رئیس مرکز تبیین شد.

حیف فرش ایرانی که کسی آن طور که باید قدرش را نمی‌داند

رافع(رئیس مرکز) گفت: قطعا تشکل‌ها با ایجاد هم‌افزایی و هم‌صدایی می‌توانند یک تصمیم واحد برای کسب منفعت مشترک در افق منافع عمومی و ملی را تدوین کنند زیرا وحدت رویه، عامل مهم موفقیت مذاکرات، پیگیری‌ها و مطالبات صنفی است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه‌ی فرش دستباف اظهار داشت: بازاریابی برای فروش در بازارهای داخلی و خارجی، برگزاری نمایشگاه‌های ویژه فرش به ویژه فروشگاه‌های زنجیره‌ای فرش و همچنین تداوم اجرای طرح فروش اقساطی فرش دستباف موجب توسعه و تسهیل صادرات خواهد شد.

حیف فرش ایرانی که کسی آن طور که باید قدرش را نمی‌داند

فرح ناز رافع ادامه داد: مشکل اصلی فرش دستباف ایرانی بازار فروش، بازاریابی و مارکتینگ است و مرکز و دولت در این بخش با توجه به نقش سیاست گذاری و تسهیل گری، همراه بخش خصوصی، اتحادیه ها و تشکل ها بوده تا زمینه های هم‌افزایی بیشتر را فراهم آورد.

تشکیل کنسرسیوم فرش دستباف از دیگر مواردی بود که در این گفتگو محور مداقه قرار گرفت.

گفتنی‌ست: در شوروم فرش تارنگ، گروهی از تولیدکنندگان به نام فرش و تابلو فرش دستباف، کنار هم جمع شدند تا علاوه بر حمایت مستقیم از هنرمندان قالیباف، فرش دستباف که یک هنر ارزنده ایرانی هست را با هزینه معقول و بدون واسطه ارائه دهند.

حیف فرش ایرانی که کسی آن طور که باید قدرش را نمی‌داند

البته در ادامه علیرضا زنگنه (مدیریت فروش هولدینگ گروه رسانه‌های برترین‌ها) افزود: بزرگترین مشکل صنعت فرش دستبافت ایرانی عدم اختصاص بودجه تبلیغاتی و نداشتن استراتژی‌های تبلیغاتی در این صنعت میباشد. در حالی که در جوامع غربی برندهای معتبر این روزها از صنعت فرش دستباف ایرانی در محصولات خود استفاده می کنند، اما متاسفانه در ایران هنوز تبلیغات در خور در سطح جهانی از این صنعت و هنر دیده نشده.

حیف فرش ایرانی که کسی آن طور که باید قدرش را نمی‌داند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج