adexo3
۱۳۴۶۱۱۸
۲۴۶۳
۲۴۶۳
پ

چند راه حل خفن برای تشخیص کتانی اوجینال و تقلبی

امروزه در بازار به اندازه ای محصولات تقلبی وجود دارد که که تشخیص کتانی اسپرت اورجینال کار ساده ای نیست. پس لازم است اطلاعات خود را در زمینه خرید کتانی اورجینال بالا ببریم تا بتوانیم انتخاب مناسبی داشته باشیم.

برترین‌ها: امروزه در بازار به اندازه ای محصولات تقلبی وجود دارد که که تشخیص کتانی اسپرت اورجینال کار ساده ای نیست. پس لازم است اطلاعات خود را در زمینه خرید کتانی اورجینال بالا ببریم تا بتوانیم انتخاب مناسبی داشته باشیم.

روش های تشخیص کتانی اسپرت اورجینال

دوخت کتانی

یکی از موارد مهم و قابل تشخیص کتانی اسپرت اورجینال از نوع فیک توجه به دوخت آن می باشد. به این ترتیب که در کتانی های تقلبی نوع دوخت بسیار ضعیف است و در مقایسه با نوع اورجینال می توان به این مورد پی برد.

چند راه حل خفن برای تشخیص کتانی اوجینال و تقلبی

لوگو

لوگو برندهای کتانی های معروف مانند نایک، آدیداس، ونس و کانورس به هیچ عنوان استیکر نمی باشد. در واقع لوگو اصلی برند بر روی کتانی حک شده یا دوخته می شود. اغلب موارد لوگو روی زبانه کتانی یا روی کفی شکل می گیرد. در نهایت اگر لوگو کتانی به صورت استیکر بود به معنی تقلبی بودن آن محسوب می شود.

 

جعبه کتانی و کفش

اکثر کتانی های تقلبی دارای جعبه های بی کیفیت هستند. چرا که تولید کنندگان کتانی تقلبی از هر ترفندی استفاده می کنند تا قیمت نهایی محصول را کاهش دهند. بنابراین از مواد اولیه بی کیفیت در تولید کتانی و جعبه استفاده می کنند تا بتوانند سود بیشتری را بدست بیا ورند.

بارکد

در بیشتر کتانی ها، در زیر زبانه یک بارکد وجود دارد. که می توانید کد را به همراه نام برند در گوگل سرچ کنید و در نهایت عکسی که به شما نمایش می دهد با کتانی که در دست دارید مقایسه نمایید تا متوجه اصل یا تقلبی بودن کتانی شوید.  

وزن کتانی

همه کتانی تولیدی برندهای برتر دنیا وزن مشخصی دارند. یکی از راه های تشخیص کتانی اسپرت اورجینال از نوع فیک وزن آن می باشد.

قیمت

قیمت یکی از فاکتورهای مهم و اصلی می باشد. در صورتی که کتانی از برند معروف را با قیمت پایین مشاهده کردید بدانید که تقلبی است. برای اطلاع پیدا کردن از قیمت کتانی اصل می توانید به سایت آن برند مراجعه نمایید.

چند راه حل خفن برای تشخیص کتانی اوجینال و تقلبی

 

زیره کتانی

یکی از راه های تشخیص زیره کتانی اسپرت اورجینال است. به طور مثال برند نایک در بخش زیره کتانی خود از لاستیک یا پلاستیک pu استفاده می کند. در واقع کتانی علاوه بر زیبایی باید دارای دوام خوبی برای فعالیت ورزشی و روزانه داشته باشد. اما در مدل ها تقلبی از زیره های نامرغوب که کفی آن از پلاستیک های که توسط دستگاه رنگ می شوند و بسیار بی‌کیفیت هستند.   

سایر جزئیات

به محل قرار گیری لوگو در کتانی اورجینال دقت نمایید و آن را با کتانی فیک مقایسه کنید. حتی بعضی از قسمت های کتانی اورجینال رنگی هستند. اما در کتونی تقلبی اینگونه نیست به جزئیات روی کتانی دقت کنید.

نکته مهم : در حقیقت کتانی تقلبی بعد از مدتی استفاده آسیب های به طور جدی به قسمت ها مختلف پا وارد می کند. ضمن اینکه در زمان پیاده روی و انجام ورزش ها روزانه نه تنها بر روی سلامتی اثر مثبتی ندارد بلکه سبب خستگی و آسیب رسیدن به بدن و پا می شود.

نکات مهم در زمان خرید کتانی

  • اولین و مهم ترین مورد لوگو برند کتانی، مورد نظر می باشد. در واقع کتانی تقلبی از لوگوهای شبیه به برند اورجینال با تغییرات بسیار کمی استفاده می کنند.
  • کاملا درست است که قیمت کتانی اورجینال بالا است اما این قیمت باید منطقی باشد.
  • حتی جنس جعبه کتانی اورجینال دارای کیفیت خوب و محکمی می باشد.
  • در قسمت زیر زبانه هر کتانی یک سریال نامبر چاپ شده که با سرچ این شماره در اینترنت می توانید متوجه شوید که کتانی اسپرت اورجینال تهیه کردید یا خیر؟
  • توجه داشتن به جنس و متریال استفاده شده در کتانی می تواند بسیار راه گشا باشد.

 

چند راه حل خفن برای تشخیص کتانی اوجینال و تقلبی

تولید کتانی تقلبی یا فیک

همانطور که همه ما برندهای معروف مانند نایک، آدیداس، کانورس و ونس را می شناسیم و البته که این برندها طرفداران بی شماری دارند. افراد سود جوی پیدا می شوند که با کپی کردن این برندها محبوب اقدام به تولید کتانی تقلبی بی کیفیت می کنند و در بازار عرضه می نمایند. به صورتی که تنها شکل ظاهری کتانی مشابه برند اصلی است و با این روش تقلب توانستند افراد را به سمت خرید محصولات خود جذب کنند.

نکته : کتانی های فیک و تقلبی نه تنها کیفیت نامناسبی دارند بلکه قیمت پایینی نیز دارند و به سلامت جسمانی فرد آسیب وارد می کند. به علاوه اینکه در بازار ایران کتانی فیک و کپی بسیار وجود دارد.

در آخر

تشخیص و خرید کتانی اسپرت اورجینال از کتانی فیک مانند شناسایی هر اصل از فرع دیگری کار مشکلی است. همانطور که بیان شد باید اطلاعات و آگاهی خود را در این زمینه بالا ببریم. به خصوص اینکه تولید کنندگان تقلبی به اندازه کافی وقت و دقت برای شبیه سازی دارند تا راحت تر مشتری را فریب دهند و پول بیشتری را از این راه کسب کنند.

با وجود توضیحاتی که در متن بالا بیان شد دیگر می توانید کتانی فیک از اورجینال را تشخیص دهید و از خرید خود اطمینان حاص کنید. البته که با خرید از فروشگاه ها معتبر مانند فروشگاه ایران کانورس دیگر لازم به تحقیق و بررسی در مورد کتانی نیست و با خیال راحت از اصل بودن کتانی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج