adexo3
۱۳۴۶۱۶۰
۱۱۷۲
۱۱۷۲
پ

حک نام مخاطبان یک برنامه بر بارگاه حضرت زینب!

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «نشان ارادت» اعلام کرد اسامی مخاطبان پویش «کاشی» این برنامه تلویزیونی پشت کاشی‌های بارگاه حضرت زینب (س) حک شده است.

مهر: تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «نشان ارادت» اعلام کرد اسامی مخاطبان پویش «کاشی» این برنامه تلویزیونی پشت کاشی‌های بارگاه حضرت زینب (س) حک شده است.

حک نام مخاطبان یک برنامه بر بارگاه حضرت زینب!

پویان هدایتی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «نشان ارادت» درباره این فصل از برنامه که هر شب از شبکه دو پخش می‌شود گفت: در سری جدید «نشان ارادت» پویشی راه‌اندازی شده به نام پویش «کاشی» که بر اساس آن مهمانان برنامه پشت کاشی‌هایی که قرار است در صحن و شبستان بارگاه حضرت زینب (س) نصب شود، نام خود و چند نفر دیگر و یک دلنوشته می‌نویسند.

وی ادامه داد: مخاطبان هم در این پویش شرکت دارند و نام آن‌ها نیز روی کاشی‌ها حک می‌شود. این یک سنت دلنشین است که عتبه کارها اسم خود را روی کاشی صحن‌های متبرک می‌نوشتند و حالا دستمایه پویش «نشان ارادت» شده است.

هدایتی در پاسخ به این که چه تعداد پیامک برای حضور در پویش کاشی به برنامه «نشان ارادت» ارسال شده است، گفت: در همین قسمت‌های ابتدایی بیش از ۱۰ هزار پیام و بیش از ۳۰ هزار اسم به دست‌مان رسیده است. انتظار استقبال داشتیم اما میزان پیامک‌ها خود ما را نیز شگفت‌زده کرد. تعداد بالای پیامک‌ها در دوره‌ای که پیام رسان‌ها بیشتر مورد استفاده مردم هستند، واجد نکات قابل تاملی است.

این تهیه‌کننده درباره اقبال به برنامه نیز یادآور شد: طبق تجربه‌ای که در سال‌های مختلف داشته‌ام، می‌توانم بگویم که مردم ما همواره پای کارهای اعتقادی خاصه برای امام حسین (ع) هستند. ضمن آن که چنین استقبالی روی دیگری هم دارد و نشان می‌دهد برخلاف برخی نظرها، اگر محتوایی خوب در تلویزیون عرضه شود، مورد توجه قرار می‌گیرد.

تهیه‌کننده «نشان ارادت» ادامه داد: منظورم این نیست که این برنامه حق مطلب درباره سیدالشهدا (ع) را تمام کرده است. هیچ کس نمی‌تواند چنین ادعایی کند، چون همه ما به عنوان برنامه‌ساز قطره‌ای از این دریای بیکران هستیم. منتها خوشحالم که امسال شاهد برنامه‌های تلویزیونی ویژه تر درباره عاشورا هستیم و امیدوارم قدم ما در «نشان ارادت» هم مورد توجه عاشقان ابا عبدالله (ع) قرار گرفته باشد.

هدایتی گفت: حتما استقبال از پویش کاشی بیشتر هم می‌شود و این باعث خوشحالی و دلگرمی من و همکارانم در برنامه «نشان ارادت» است. علاقمندان می‌توانند نام و دلنوشته خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۵۰ ارسال کنند.

برنامه «نشان ارادت» محصول گروه معارف شبکه دو سیما با مشارکت ستاد عتبات عالیات است که هر روز حوالی ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

حک نام مخاطبان یک برنامه بر بارگاه حضرت زینب!

حک نام مخاطبان یک برنامه بر بارگاه حضرت زینب!

حک نام مخاطبان یک برنامه بر بارگاه حضرت زینب!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج