adexo3
۱۳۴۷۲۱۱
۵ نظر
۵۱۵۵
۵ نظر
۵۱۵۵
پ

پدری که ۳۰ ساعتِ دردناک را تحمل کرد تا شبیه پسرش شود

یک پدر کانادایی یک خالکوبی ۳۰ ساعته و چند جلسه ای را تحمل کرد تا پسرش را خوشحال کند. پسر که با یک خال مادرزادی بزرگ متولد شده بود بابت شرایطی که داشت احساس شرم می‌کرد و پدر این کار را کرد تا او احساس تنهایی نکند.

روزیاتو: یک پدر کانادایی یک خالکوبی ۳۰ ساعته و چند جلسه ای را تحمل کرد تا پسرش را خوشحال کند. پسر که با یک خال مادرزادی بزرگ متولد شده بود بابت شرایطی که داشت احساس شرم می‌کرد و پدر این کار را کرد تا او احساس تنهایی نکند.

دِرِک جونیور از بدو تولد یک خال بزرگ روی سینه‌اش داشت که باعث خجالت و عدم اعتماد به نفسش می‌شد. پدرش دِرِک پرو یک بار در استخر احساس کرد که او دوست ندارد پیراهنش را دربیاورد. او می‌گوید: «احساس کردم بابت ظاهرش معذب است. درنتیجه خواستم من هم همان علامت را روی تنم داشته باشم تا احساس نکند که تنهاست.»

پدری که ۳۰ ساعتِ دردناک را تحمل کرد تا شبیه پسرش شود

دِرک پدر اولین جلسه از ۹ جلسه خالکوبی اش را بدون اینکه به کسی چیزی بگوید شروع کرد. او ابتدا فکر می‌کرد که این کار تنها در یک جلسه انجام می‌شود، اما در واقع حدود ۳۰ ساعت و چند جلسه زمان برد. جلسه اول حدود ۴ ساعت طول کشید و او مطمئن نبود که چقدر پیشرفت حاصل شده است. از آنجایی که خالکوبی بزرگ بود و در ناحیه حساسی قرار داشت، باید چندین بار بی‌حس می‌شد تا درد کمتری احساس کند.

پدری که ۳۰ ساعتِ دردناک را تحمل کرد تا شبیه پسرش شود

این خالکوبی در نهایت مشابه خال مادرزادی پسرش و در همان ناحیه نقش بست. تونی گیبرت، تتو آرتیست، توضیح داد که ناحیه ای از بدن که این خالکوبی در آن انجام شده – دنده ها و قفسه سینه – دارای اعصاب حساسی است و بسیار دردناک است.

پدری که ۳۰ ساعتِ دردناک را تحمل کرد تا شبیه پسرش شود

پسر هیچ ایده‌ای نداشت که پدرش چه کاری انجام داده تا اینکه با هم برای شنا به استخر رفتند. هنگامی که در استخر بودند، پدر پیراهن خود را درآورد و تتویی را که با خال مادرزادی پسرش مطابقت داشت نشان داد. پسر بسیار خوشحال شد، او هم پیراهنش را درآورد و درست همان‌طور که پدر آرزو داشت با یکدیگر از لحظات خود لذت بردند.

پدری که ۳۰ ساعتِ دردناک را تحمل کرد تا شبیه پسرش شود

 

پدری که ۳۰ ساعتِ دردناک را تحمل کرد تا شبیه پسرش شود

گاهی اوقات، مردم از پسر در مورد خال مادرزادی‌اش می‌پرسند، اما او دیگر اهمیتی نمی‌دهد و فقط می‌گوید این یک علامت قهوه ای بزرگ است که از کودکی داشته است.

پس از آن، پدر و پسر به استودیوی تتو بازگشتند. تتو آرتیست دید که چه چیزی خلق کرده و متوجه شد که این تتو تغییر قابل توجهی در زندگی پسر ایجاد کرده است. این باعث افزایش اعتماد به نفس او شد و باعث شد با خال مادرزادی اش کمتر احساس تنهایی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سایه

      خیلی زیبا بود

    • ناشناس

      بعد هم میگن خارجیها احساس ندارند مگر میشه انسان باشی و بی احساس باشی

    • ناشناس

      افرین پدر

    • سید

      درک میکنم
      پدر همراه فرزندش گودکی میکند وبزرگ میشود

    • این پدر قابل تحسینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج