adexo3
۱۳۴۷۶۵۰
۲۶۶۰
۲۶۶۰
پ

لحظه سرقت ماهرانه موتورسیکلت‌ها در کهریزک

فرمانده انتظامی شهرستان ری، از دستگیری ۲ سارق حرفه ای موتورسیکلت درمحدوده کهریزک و کشف هشت پرونده سرقت مربوط به این متهمان خبر داد.

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان ری، از دستگیری ۲ سارق حرفه ای موتورسیکلت درمحدوده کهریزک و کشف هشت پرونده سرقت مربوط به این متهمان خبر داد.

 سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده کهریزک موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران عملیات کلانتری ۱۷۰ کهریزک قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های میدانی و بازبینی دوربین های مداربسته مشخص شد سرقت توسط ۲ مرد جوان انجام می شود که اکثر سوژه های خود را از داخل پارکینگ ساختمان های مسکونی انتخاب می کنند که پس از جمع آوری و برآورد اطلاعات بدست آمده مشخصات سارقان در اختیار عوامل گشت محسوس و نامحسوس کلانتری قرار داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه بیان داشت: در ۷ شهریور ماه سال جاری ماموران این یگان، یکی از سارقان را در محدوده یکی از خیابان های کهریزک درحال پرسه زنی شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه سارق را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به انجام تحقیقات، شناسایی و دستگیری همدست وی اظهار داشت: تحقیقات تخصصی از سارقان آغاز شد که در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت شدند اما پس از مواجهه با مستندات و ادله پلیس به بزه های ارتکابی ودر مجموع به ۸  فقره سرقت موتورسیکلت معترف شدند که پس از تکمیل پرونده و شناسایی مالباختگان تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ طرهانی از صاحبان وسایط نقلیه بالاخص موتورسیکت درخواست کرد: به هشدار ها و توصیه های پلیس توجه کرده و وسایل نقلیه خود را به سیستم ایمنی و قفل زنجیر مجهز کنند و در صورت پرسه زدن افراد معلوم الحال در محلات، کوچه ها و خیابان ها سریعا مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


لحظه سرقت ماهرانه موتورسیکلت‌ها در کهریزک

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج