adexo3
۱۳۴۸۲۰۷
۲۱۷۳
۲۱۷۳
پ

اقدام هولناک ۲ مامور قلابی در سعادت آباد تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۲ مأمور قلابی که قصد داشتند ۷ میلیارد ریال از پزشکی در محدوده سعادت آباد تهران کلاهبرداری کنند، خبر داد

مهر نوشت: رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۲ مأمور قلابی که قصد داشتند ۷ میلیارد ریال از پزشکی در محدوده سعادت آباد تهران کلاهبرداری کنند، خبر داد.

سردار علی ولیپور گودرزی بیان کرد: در پی ارجاع پرونده‌ای مبنی بر اینکه ۲ شخص با مراجعه به مطب پزشکی در محدوده سعادت آباد مبلغ ۷ میلیارد ریال برای چشم‌پوشی به تخلفات پزشکی پیشنهاد داده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی گفت: شاکی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران اظهار کرد در محل کارم مشغول ویزیت بیماران بودم که ۲ مرد تقریباً میانسال که خود را بازرس معرفی می‌کردند با نشان دادن سلاح گرم مشغول بررسی پرونده بیماران شدند و در نهایت ادعا کردند که من مرتکب تخلفات پزشکی شده ام و مبلغ ۷ میلیارد ریال به ازای چشم‌پوشی از تخلفات پزشکی پیشنهاد کردند و منتظر تماس مأموران برای پرداخت مبلغ درخواستی هستم.

این مقام ارشد انتظامی اعلام کرد: کارآگاهان در گام نخست راهی محل وقوع جرم شدند و در بازبینی دوربین‌های مداربسته در محدوده جغرافیای جرم موفق شدند مشخصات ظاهری متهمان را به دست آوردند و با تطبیق چهره متهمان با آلبوم مجرمان حرفه‌ای در نهایت هویت هر ۲ متهم شناسایی شد.

وی گفت: همین سر نخ کافی بود تا کارآگاهان مخفیگاه متهمان را شناسایی و تردد آنان را تحت کنترل در آوردند و در ادامه شاکی و کارآگاهان منتظر تماس تلفنی مأموران قلابی شدند.

سردار گودرزی اعلام کرد: با کنترل هر دو متهم، مأموران قلابی هنگام دریافت مبالغ اعلامی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان و خودروی آنان تعدادی تجهیزات نظامی از جمله یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

سردار گودرزی به انتقال متهمان به پلیس آگاهی تهران و تکمیل تحقیقات پلیسی اشاره کرد و در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مواجه شدن با درخواست‌های نامعقول توسط افرادی که خود را مأمور پلیس معرفی می‌کنند حتماً کارت شناسایی معتبر درخواست کرده و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج