adexo3
۱۳۴۹۳۱۸
۱۱۴۹
۱۱۴۹
پ

تعطیلات آخر هفته کدام استان‌ها بارانی می‌شود؟

جمعه (۱۷ شهریور) در سواحل دریای خزر، اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران و رعد و برق در برخی استان‌ها همچنین افزایش دما در بیشتر مناطق کشور تا فردا (۱۵ شهریور) خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۱۴ شهریور) در برخی نقاط استان‌های گیلان و مازندران رگبار پراکنده و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در بخش‌هایی از ارتفاعات هرمزگان، جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان و فارس رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: چهارشنبه (۱۵ شهریور) در ارتفاعات استان مازندران رگبار پراکنده رخ می‌دهد. پنجشنبه (۱۶ شهریور) در گیلان، برخی نقاط مازندران، ارتفاعات استان‌های گلستان و خراسان شمالی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: جمعه (۱۷ شهریور) در سواحل دریای خزر، اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی شنبه (۱۸ شهریور) در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و ارتفاعات گلستان رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

ضیاییان گفت: در بیشتر مناطق کشور تا چهارشنبه روند افزایش دما برقرار است، از پنجشنبه در اردبیل و استان‌های ساحلی خزر به‌تدریج کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما شروع می‌شود. در شمال غرب، غرب دامنه‌های جنوبی البرز از جمعه و شنبه و در شمال شرق کشور از یکشنبه کاهش محسوس دما آغاز می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج