اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۰۱۸۰
۳۸۵۰
۳۸۵۰
پ

شیر به تمساح فهماند که پایش را از گلیم خود درازتر کرده

حتی با وجود اینکه آنها غذا را از خود دور کردند، کروکدیل مصمم است که در این وعده غذایی سهیم شود. او به آرامی به سمت شیر ​​می‌چرخد و راهش را به داخل باز می کند.

فرادید: یک شیر در حال لذت بردن از غذایی است که به تازگی کشته و برای توله هایش آورده تا بخورند. با این حال، او تنها کسی نیست که می خواهد از مهمانی بزرگ خود لذت ببرد. یک تمساح، در ویدیوی بالا، به آرامی به سمت جایی که شیر و توله ها در حال غذا خوردن هستند، می رود.

در حالی که محافظت از وعده غذایی او ضروری است، اولین نگرانی شیر، توله هایش است. او بلافاصله شروع به نگاه کردن به اطراف می کند تا مطمئن شود که تمساح تنها آمده است. در حالی که تمساح به تنهایی برای او تهدیدی نیست و تمساح های متعدد به معنای دعوا هستند با این حال شیر نگران توله هایش است.

پس از نگاه کردن به اطراف، او می بیند که کروکودیل به تنهایی آمده است و صرفاً در تلاش است تا غذای او را بدزدد. او غذای خود را از تمساح  دور می کند و توله هایش به خوردن ادامه می دهند.

شیرها و توله ها

حتی با وجود اینکه آنها غذا را از خود دور کردند، کروکدیل مصمم است که در این وعده غذایی سهیم شود. او به آرامی به سمت شیر ​​می‌چرخد و راهش را به داخل باز می کند. شیر غذا خوردن را متوقف می‌کند، سرش را بالا می‌گیرد و به تمساح خیره می‌شود که انگار می‌خواهد بگوید: «آیا متوجه نشدی که وارد قلمر ما شده ای؟»

تمساح متعهد است که آن غذا را بگیرد یا یکی از آن توله ها را ببرد. او به جلو رفتن ادامه می دهد. شیر غذای خود را به عقب می کشاند و به توله هایش هشدار می دهد که پشت سر او بمانند.

وقتی تمساح به شیر و توله‌هایش نزدیک‌تر می‌شود، او تصمیم می‌گیرد به سمت کروکودیل برود تا به او بفهماند که پای خود را از گلیمش درازتر کرده است.

شیر به تمساح فهماند که پایش را از گلیم خود درازتر کرده

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج