adexo3
۱۳۵۲۰۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش به طرح جنجالی نبش قبر پیامبر (ص)

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به طرح وهابیون برای نبش قبر پیامبر (ص) و انتقال پیکر ایشان به بقیع، گفت که اگر مسئولین سیاسی عربستان با این مسئله مخالفند باید با چنین مساله‌ای به شدت برخورد کنند.

خبرگزاری ایسنا: اسماعیل کوثری در گفت‌وگویی، با بیان اینکه تفکر وهابیت در اصل یک تفکر انگلیسی صهیونیستی است، گفت: کار اینها ایجاد اختلاف است، معلوم است که مسلمانان جهان نسبت به پیامبر اسلام حساسیت ویژه دارند و به همین دلیل است که آنها دست روی چنین موضوعی می‌گذارند تا با طرح آن اختلاف و دودستگی ایجاد کنند تا این اختلاف موجب تضعیف مسلمانان و تقویت کشورهای شکست خورده مثل آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی شود.

وی افزود: مسلمانان باید در مقابل طرح چنین مسائلی هوشیارانه عمل کنند و هوشمندانه برخورد کنند تا جلوی این توطئه‌های طراحی شده را بگیرند و آنها را خنثی کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به شکست‌هایی که آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها داشتند عوامل آنها به دنبال پیاده کردن توطئه‌های دیگری هستند تا هم از شکست آنها بکاهند و هم تشنج دیگری را در منطقه ایجاد کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عربستان باید با این افراد برخورد محکمی کنند تا آنها را سر جای خودشان بنشانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج