adexo3
۱۳۵۴۶۲۹
۷۵۷
۷۵۷
پ

فال چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید

 

فال روز ۲۹ شهریور برای متولدین فروردین

بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. دوستی قدیمی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز نصحیت‌هایی را برای افزایش درآمد در اختیار شما می‌گذارد، این نصیحت‌ها را انجام دهید و به لطف توصیه‌های این دوست، شرایط را برای افزایش درآمد مهیا سازید.  خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با دوستان و اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. فکری به حال سرووضعتان بردارید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.  به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهایتان روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری به کوله‌بار زندگی خود اضافه کنید. اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و قدر لحظه‌های زندگیتان را بدانید. فرصت فراغتی که مهیا می‌شود را به یادگیری مهارت‌های جدید اختصاص دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که مهارت‌های بیشتری فرا بگیرید، به همان اندازه دستاوردهای بیشتری به کارنامه زندگی شما اضافه می‌شود.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرید و قائله را ختم به‌خیر کنید.

فال روز 29 شهریور برای متولدین اردیبهشت

وضعیت مالیتان بهبود پیدا می‌کند و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده مشاجره‌ای در گرفته و از یکدیگر دلخور شده‌اید، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و امروز به هر بهانه‌ای که شده شرایط آشتی و صلح و صفا را برقرار کنید. به فکر گسترش دامنه موفقیت‌های خود هستید، اما راه درست را نمی‌دانید و این وضعیت زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است. به خاطر داشته باشید که راز موفقیت شغلی شما در آشنایی با افراد صاحب‌نام در حرفه‌ای که در آن مشغول هستید، پنهان است. در نتیجه رابطه خود با همکاران را تقویت کنید و رازهای موفقیت را از ایشان فرا بگیرید. اگر کارها را با سرعت بیشتری انجام ندهید، روی هم تلنبار می‌شود و در آینده مجبور خواهید شد وقت زیادی برای انجام کارهای عقب‌افتاده کنار بگذارید.  یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبتهای ایشان باشید.

فال روز ۲۹ شهریور برای متولدین خرداد

بیمار و ناخوش‌احوال هستید اما نگران نباشید چرا که با بهبودی فاصله چندانی ندارید. فردی که نیاز به پول دارد امروز به شما رو می‌کند، دست این فرد را بگیرید و مطمئن باشید پولی که به ایشان قرض می‌دهید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید باز پرداخت خواهد شد. به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت می‌شوید، در این مراسم با افراد سرشناس و بانفوذی آشنا خواهید شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده روی کمک این افراد بانفوذ حساب کنید. روز بسیار خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید و عشقی که در دل دارید را با معشوق خود درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان به عشق شما پاسخ مثبت خواهد داد. با تصمیم مهمی روبه‌رو هستید، اما اگر این تصمیم را جدی نگیرید عواقب بدی به دنبال خواهد داشت. در نتیجه قسمتی از روز را برای این تصمیم کنار بگذارید و حسابی فکر کنید. فکرهای بکری در سر دارید، این افکار را با دوستان و آشنایان نزدیک درمیان بگذارید و به هر قیمتی که شده به این ایده‌ها جامه عمل بپوشانید. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید.

فال روز 29 شهریور برای متولدین تیر

همسر یا عشق ‌زندگیتان حرف‌های ناگفته‌ای در سینه دارد و مدت‌های زیادی است که این حرف‌ها را از شما پنهان کرده. قبل از اینکه ادامه این وضعیت تاثیر منفی در رابطه شما بگذارد، پای صحبت عشق ‌زندگیتان بنشینید و سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای حرف‌‌های ناگفته ایشان باشید. اطرافیان توقع‌های زیادی از شما دارند و از آنجایی که انسان مهربانی هستید، بیشتر وقت خود را به برآورده‌کردن نیازهای اطرافیان اختصاص می‌دهید. این روحیه باعث شده تا از کارهای خودتان عقب بیافتید و فرصتی برای رسیدگی به کارهای خودتان نداشته باشید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد، اولویت‌بندی برای رسیدگی به کارهای خودتان و اطرافیان داشته باشید و نیازهای اطرافیان را به کارهای خودتان مقدم نکنید. انسان خلاقی هستید، اما تاکنون فرصتی برای خلاقیت پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از استعداد‌های شما بی‌خبر هستند. امروز شرایطی فراهم می‌شود تا خلاقیت‌های خود را به رخ دیگران بکشید و سری در میان سرها درآورید. انسان اجتماعی هستید و از حضور در بین جمعِ دوستان و آشنایان لذت می‌برید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  یکی از دوستان یا آشنایان که علاقه‌ زیادی به شما دارد، امروز برنامه خاصی برای شما تدارک دیده و با تقدیم هدیه‌ای قصد دارد تا حسابی شگفت‌زده‌تان کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت محبتش را جبران نمایید.

فال روز 29 شهریور برای متولدین مرداد

 به رغم اینکه کارهای زیادی روی سرتان تلنبار شده، انرژی زیادی دارید و خسته نخواهید شد. با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ها لحظه‌ای دست از سر شما بر نمی‌دارد، اجازه ندهید این نگرانی‌ها روز شما را خراب کند و با صحبت با فردی که اعتماد زیادی به ایشان دارید، غم‌های خود را زمین بگذارید و روز را با تلاش و نشاط ادامه دهید.  مسئولیت‌های جدیدی به شما واگذار خواهد شد. این مسئولیت‌‌ها را با جدیت دنبال کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که آماده انجام کارهای مهم‌تری در زندگی هستید. اعتمادبه‌نفس سرشاری دارید، اما از این روحیه استفاده کافی را نمی‌برید، از امروز خودتان را دست‌کم نگیرید و به موفقیت‌های بیشتری فکر کنید. برای اطرافیان اهمیت بیشتری قائل شوید و به آنها محبت کنید. یکی از دوستان نزدیک امروز توجه ویژه‌ای به شما می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید.

فال روز 29 شهریور برای متولدین شهریور

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. یکی از نزدیکان نیازمند کمک مالی شماست، اما احتمال‌ دارد که با کمک به ایشان گرفتاری‌های مالیتان افزایش پیدا کند.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای شادی شما انجام خواهد داد.  مشکلاتی که سر راهتان قرار می‌گیرد را بیش‌از‌اندازه بزرگ می‌کنید. مشکلات را نمک زندگی بدانید و در مواجه با گرفتاریهای دشوار به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، چاره‌ای برای حل آن‌ها بیندیشید.  روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.  یکی از دوستان حسابی هوای شما را دارد و لحظه‌ای از رسیدگی به شما غافل نمی‌شود. با این حال مدتی است آن‌چنان که باید و شاید به ایشان توجه نمی‌کنید و از رسیدگی به وی غافل شده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد، رفاقت شما را به سردی بکشاند، پاسخگوی محبت‌ها و زحمت‌های این دوست دیرینه باشید.

فال روز 29 شهریور برای متولدین مهر

پرخوری را کنار بگذارید و رژیم‌غذایی سالمی را در پیش بگیرید. قرار است برای خرید بیرون بروید، اما مواظب باشید خرید‌های امروز، خرج‌های زیادی روی دستتان نگذارد و بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید. یکی از اطرافیان توقع‌ بی‌جایی از شما دارد، با این فرد صحبت کنید و با درمیان گذاشتن شرایط خود، از ایشان درخواست نمایید تا توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارد. انسان خوش‌قلبی هستید و اطرافیان را دوست دارید. با این حال محبت خود را به زبان نمی‌آورید. از امروز این رویکرد را تغییر دهید و با عشق و محبت بیشتری با دوستان و اطرافیان رفتار کنید. اگر حواستان را جمع نکنید امروز ممکن است کار ناشایستی انجام دهید و اطرافیان را برنجانید. ممکن است میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار سوء‌تفاهمی ایجاد شود. اجازه ندهید این سوء‌تفاهم بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید. فکر بکری به ذهن شما می‌رسد. این ایده را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. مطمئن باشید انجام این فکر، دستاوردهای بیشتری به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد کرد. همسر یا عشق زندگیتان امروز از در محبت با شما وارد می‌شود و حسابی تحویلتان می‌گیرد. محبت عشقی زندگیتان را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید.

فال روز 29 شهریور برای متولدین آبان

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. خرج هنگفتی روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. پیام بسیار مهمی امروز به دست شما می‌رسد و این خبر شادی شما و اعضای خانواده را به دنبال دارد.  به خودتان قول بدهید که کمتر سخن بگویید و پرحرفی را کنار بگذارید. از محلی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید امروز ضرری متحمل خواهید شد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب پول خود باشید. کار ضروری برای شما پیش می‌آید و تمامی برنامه‌هایتان را به هم می‌ریزد. این کار را انجام دهید و در آینده نظم بیشتری به کارهایتان بدهید. به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود. این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید.

فال روز 29 شهریور برای متولدین آذر

روحیه صبوری دارید و رفتار اطرافیان را با صبر و بردباری پاسخ می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان علاقه زیادی به ارتباط با شما داشته باشند، در نتیجه از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستانتان را گسترش دهید.  فکر ناراحت‌‌کننده‌ای شما را آزار می‌دهد، این ناراحتی‌ را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید.  در محل‌کار یا منزل مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانیتان را فراهم می‌کند، اما نگذارید که این مشکل روزتان را خراب کند و به هر قیمتی که شده این مشکل را پشت‌سر بگذارید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان اثبات نمایید. امروز یکی از اطرافیان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

فال روز 29 شهریور برای متولدین دی

اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای انتظار شما را می‌کشد. امروز بیشتر از همیشه مواظب باشید و کاری نکنید که خطری به دنبال داشته باشد.  قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش ‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دستتان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دستتان گذاشته خواهد شد. به مراسم مهمی دعوت هستید و این مراسم برای شما و اعضای منزل اهمیت زیادی دارد، در نتیجه تمام تلاش خود را انجام دهید تا امروز را به خوبی و خوشی به پایان برسانید و در این مراسم مهم حضوری فعال پیدا کنید. یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و از این اشتباه ضرری به شما رسانده است، امروز زمان مناسبی است که چشم بر این اشتباه بپوشانید و به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.   فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. مدتی است که تفاهم سابق را با همسر یا عشق ‌زندگیتان ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و شرایط تفاهم و همدلی را فراهم نمایید.

فال روز 29 شهریور برای متولدین بهمن

سبک زندگی ناسالمی دارید و با خوردن خوراکی‌های مضر، سلامت خود را به‌خطر انداخته‌اید. از امروز به خودتان قول بدهید رفتار ناسالم را کنار بگذارید و سبک زندگی سالمی در پیش بگیرید. امروز از شر مشکلات مالی خلاص می‌شوید و پولی که انتظارش را نداشتید، روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. روحیه سخاوتمندی دارید، اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد. مواظب باشید که عقل و منطق خود را در این عشق از دست ندهید و قبل از اینکه به دامن عشقی گرم و سوزان بیفتید، جوانب مختلف این کار را دوباره بررسی نمایید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با درایت و هوشمندی حل کنید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. دوستی قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید. .

فال روز 29 شهریور برای متولدین اسفند

روحیه مردم‌داری دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید، امروز از این روحیه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید.  روزی عاشقانه انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد تا امروز را به عاشقانه‌ترین روز زندگیتان تبدیل کند. این عشق و محبت را بی‌پاسخ نگذارید و شما نیز به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که از هر فرصتی برای عاشقی بهره می‌گیرید. اگر مواظب اطراف خود نباشید، در منزل یا محل‌ کار با اتفاق نگران ‌‌کننده‌ای روبه‌رو خواهید شد. ممکن است ناخواسته مرتکب اشتباهی شوید. از زیر این اشتباه شانه خالی نکنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان شما را به عنوان انسان مسئولیت‌پذیری بشناسند که تاوان اشتباه‌های خود را پس می‌دهد. موقعیت مهمی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید و به فکر شکار فرصت‌ها باشید. دوستی که مدتی است از وی خبر ندارید، امروز سرزده به دیدن شما می‌آید. این ملاقات را به فال نیک بگیرید و دیدارها را تازه کنید. میان شما و یکی از آشنایان اختلاف نظری ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف نظر زمینه دلخوری شما و این فرد را به دنبال داشته باشد.

 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج