adexo3
۱۳۵۴۷۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه آنتونف ۱۴۰

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از باز خوانی همه اطلاعات جعبه های سیاه هواپیمای آنتونف ۱۴۰ در هشتمین جلسه کمیته بررسی سانحه خبر داد.

واحد مرکزی خبر: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از باز خوانی همه اطلاعات جعبه های سیاه هواپیمای آنتونف ۱۴۰ در هشتمین جلسه کمیته بررسی سانحه خبر داد.

علیرضا جهانگیریان گفت: با تلاش و پیگیری مستمر کارشناسان داخلی و خارجی و با وجود وارد شدن صدمات زیاد به جعبه های سیاه این هواپیما همه اطلاعات ذخیره شده که برای بررسی علت سانحه نقش حیاتی دارد ، با موفقیت بازخوانی شد و در اختیار کمیته بررسی سانحه قرار گرفت.

وی اظهار داشت : در هشتمین جلسه کمیته بررسی سانحه هواپیمای آنتونف ۱۴۰ توضیحاتی از دو گروه شاهدان عینی و بررسی سیستم های هواپیمای آنتونف ۱۴۰ ارائه شد و اعضای کمیسیون به بحث و تبادل نظر پیرامون نتایج حاصل از بررسی اطلاعات خروجی از دستگاههای ثبت و ضبط پروازی FDR و CVR، پرداختند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: همچنین مقرر شد قطعات و تجهیزات مختلف هواپیما برای انجام آزمایش هایی مانند خستگی، بررسی ساختارهای مولکولی و متالوگرافی به آزمایشگاههای معتبر داخلی یا در صورت نیاز به مراکز خارجی ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه گزارشی از بازدید قاضی پرونده و اعضای معرفی شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور از شرکت هواپیمایی سپاهان ارائه و مقرر شد در جلسات آینده بررسی یافته های تخصصی دیگر گروه های کمیته به صورت کامل ارائه شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج