adexo3
۱۳۵۷۸۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

حمله بی سابقه موش‌ ها به گیشه!

فیلم سینمایی «شهرموش‌ها ۲» طی مدت ۹ روز نمایش توانست گیشه خود را به بیش از ۱ میلیارد و نیم افزایش دهد و به فروشی بی‌سابقه دست پیدا کند.

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی شهر موش‌های ۲ ساخته مرضیه برومند تا پایان روز گذشته پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ماه با فروشی قابل توجه مواجه شد و خود را در باشگاه میلیاردی‌های اکران ۹۳ قرار داد.

امیر قطبی مدیر بخش موسسه فیلم‌ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس فروش این فیلم را تنها در روز پنج‌شنبه ۱۷۷ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: شهر موش‌های ۲ شب گذشته با فروشی بی‌سابقه و استقبال بسیار خوبی در سینماهای کشور روبرو شد.

قطبی اظهارداشت: اکثریت سینماهای شهر تهران که نمایش شهرموش‌های ۲ را برعهده دارد شب گذشته تا پاسی از شب سانس فوق‌العاده داشتند و این فیلم تنها فیلم کودکی است که کودکان برای تماشای آن تا ۳ و ۴ بامداد بیدار مانده‌اند.

وی افزود: این فیلم در ۹ روز نمایش تا پایان روز گذشته یک میلیارد و ۵۰۷ میلیون تومان از گیشه را با دراختیار داشتن ۳۰ سینما در کشور به خود اختصاص داده است. همچنین فروش شهر موشه‌های ۲ در شهرستان نیز به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

بنابراین گزارش فیلم سینمایی کلاشینکف ساخته سعید سهیلی نیز به فروش ۱ میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومانی دست یافت.

امیر قطبی فروش این فیلم را طی ۴۰ روز نمایش در سینماهای تهران یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومان و در شهرستان ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

براساس این گزارش؛ فیلم سینمایی ردکارپت ساخته رضا عطاران که ۹ روز پیش سرگروهی خود را به فیلم مرضیه برومند واگذار کرد در حال حاضر ۲۰ سالن سینما در کل کشور در اختیار دارد و با این اوصاف به فروش ۳ میلیارد و ۹۰ میلیون تومانی رسیده است.

این در حالی است که آخرین ساخته رضا عطاران طی ۶۸ روز نمایش تا پایان روز گذشته یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان در تهران و یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در شهرستان به فروش رسیده است.

فیلم سینمایی «فرشته ها با هم می‌آیند» ساخته حامد محمدی هم خود را به جمع میلیاردی‌ها نزدیک می‌کند.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس فروش این فیلم را تا چهارشنبه ۹ میلیون تومان و پنجشنبه ۲۱ میلیون و ۵۵۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: فروش این فیلم در تهران ۶۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در شهرستان ۲۳۵ میلیون تومان بوده است که با این حال با گیشه ۸۴۷ میلیون ۸۰۰ هزار تومانی روبرو شده است.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «آذر،شهدخت،پرویز و دیگران» نیز جز فیلم‌هایی است که گیشه خود را از ۱ میلیارد تومان عبور داده است.

این فیلم با در اختیار داشتن ۳۰ سینما و ۴۳ روز نمایش در کشور تا پایان روز گذشته ۱۳ شهریورماه در تهران ۸۰۷ میلیون تومان و در شهرستان ۲۵۰ میلیون تومان به فروش رسیده است و به این ترتیب ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان سهم آخرین ساخته بهروز افخمی از گیشه سینماهای کشور بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      والا من که میگم بزرگترا بیشتر از کودکان طالب شهر موشهان....کودک بهونه اس.....1یش خود من........مشتاق تماشای این فیلمم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج