۱۳۶۲۷۰۰
۲۹۰۴
۲۹۰۴
پ

یک سرقت عجیب و مرموز در نیروگاه خرمشهر

پس از سرقت یک دکل حفاری در استان خوزستان، خبرهای موثق حاکی از آن است که پره‌های توربین‌های نیروگاه خرمشهر به طرز مرموزی از یکی از انبارهای این نیروگاه به سرقت رفته است.

انرژی پرس: پس از سرقت یک دکل حفاری در استان خوزستان، خبرهای موثق حاکی از آن است که پره‌های توربین‌های نیروگاه خرمشهر به طرز مرموزی از یکی از انبارهای این نیروگاه به سرقت رفته است.

یک سرقت عجیب و مرموز در نیروگاه خرمشهر

 با مشخص شدن جزئیات این سرقت عجیب چند ده میلیاردی، تعدادی از کارکنان این نیروگاه که متعلق به بنیاد مستضعفان است، از محل کار خود اخراج شدند.

یک منبع آگاه در این باره گفته است: سارقان طی چند روز و با خیالی آسوده، از لیفتراک داخل انبار استفاده کرده و پره‌ها را از داخل جعبه‌ها بیرون آوردند. سپس پره‌ها را با پای پیاده از میان فنسی که از قبل آن را شکافته بودند به بیرون شهرک صنعتی و پشت ماشین باری منتقل کرده‌اند.

به گفته وی، سیستم امنیتی و دوربینی که به این انبار مشرف بوده، دچار مشکل فنی بوده و این موضوع ظن مسئولان این نیروگاه را بر دست داشتن افرادی از داخل مجموعه در این سرقت برانگیخته است.

بنابر این گزارش، گذشته از خسارت ۱۰۰ میلیاردی برای این سرقت، یکی از واحدهای این نیروگاه که قرار بود ماه پیش اورهال شود به دلیل همین سرقت و نبود قطعات یدکی و پره بطور کلی از مدار خارج شده و به چرخه تولید برق در منطقه محروم خرمشهر به ارزش ماهانه چند ده میلیارد زیان وارد کرده است.

گفتنی است که نیروگاه گازی خرمشهر در مالکیت شرکت صنایع برق و انرژی صبا از زیر مجموعه‌های بنیاد مستضعفان است. مدیریت این هلدینگ بر عهده محسن امیری است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج