اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۳۷۸۳
۲۲۹۰
۲۲۹۰
پ

اعلام آمادگی طلاب حوزه علمیه لرستان برای اعزام به غزه

حوزه علمیه استان لرستان اعلام کرد: اساتید و طلاب آمادگی خود را برای پوشیدن لباس رزم و اعزام به غزه در دفاع از فلسطینیان و نابودی کامل اسرائیل اعلام می دارند.

دیده‌بان: حوزه علمیه استان لرستان اعلام کرد: اساتید و طلاب آمادگی خود را برای پوشیدن لباس رزم و اعزام به غزه در دفاع از فلسطینیان و نابودی کامل اسرائیل اعلام می دارند.

اعلام آمادگی طلاب حوزه علمیه لرستان برای اعزام به غزه

 متن بیانیه حوزه علمیه استان لرستان را در ادامه بخوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ»(توبه/۱۴)

امروز شاهد جنایتی ددمنشانه در غزه از سوی رژیمی هستیم که سیاست‌هایش از بدو تآسیس‌ تاکنون مبتنی بر تجاوزگری، اشغالگری، سرکوبگری، زمین‌خواری و توسعه شهرک‌سازی در مناطق اشغالی بوده است.

جنایتی که از هفته پیش با مسدود کردن آب، غذا، سوخت و برق در کنار بمباران بی‌سابقه مناطق مسکونی با تسلیحات اهدایی امریکای جنایتکار، آغاز و با جنایت ضد بشری بیمارستان المعمدانی ادامه دارد.

جنایت دهشناک علیه بیمارستان المعمدانی و به شهادت رساندن کودکان و زنان مجروح و بیمار، عرق شرم بر پیشانی بشریت می‌نشاند.

جنایات متعدد این رژیم آپارتاید یک روی سکه و حمایت‌های دول غربی به ظاهر طرفدار حقوق بشر از خشونت و ویرانگری بی‌حد و مرز این رژیم، که خود را فراتر از همه‌ی اصول و قوانین بین‌المللی می‌داند، روی دیگر این سکه است که متأسفانه با سکوت سازمان‌های بین‌المللی و دول اسلامی همراه شده است.

کشورهای اسلامی بدانند بی‌تفاوتی و سکوت در مقابل ظلم، به هر دلیل که باشد، در نهایت مهر تأییدی بر اقدامات و روش‌های ظالمانه است و ظالمان را در پیشبرد اقدامات خود گستاخ‌تر می‌کند که نتیجه آن شرکت در ظلم آنها و عذاب الهی است و این وعده خداوند متعال در قرآن است که : «فَلَمَّا نَسُوا مَا ذُکِّرُوا بِهِ أَنْجَیْنَا الَّذِینَ یَنْهَوْنَ عَنِ السُّوءِ وَأَخَذْنَا الَّذِینَ ظَلَمُوا بِعَذَابٍ بَئِیسٍ بِمَا کَانُوا یَفْسُقُونَ» (اعراف/۱۶۵)

اساتید، روحانیت، طلاب و عموم حوزویان استان لرستان ضمن تسلیت به محضر حضرت بقیة الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری(دامت برکاته) و مردم مسلمان، این جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه را با تأسی از رهبرعزیزمان و مراجع تقلید محکوم، و آمادگی خود را برای پوشیدن لباس رزم و اعزام به غزه در دفاع از فلسطینیان مظلوم و نابودی کامل اسرائیل اعلام می دارد.

«و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج