adexo3
۱۳۶۵۹۰۶
۶۹۸
۶۹۸
پ

روزی که پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد تأیید شد

هاشمی‌رفسنجانی روز دوم آبان ۱۳۷۹ در مورد دیدار با مصطفی میرسلیم، طه هاشمی و هیات امنای دانشگاه آزاد نوشته‌است.

خبرآنلاین: هاشمی‌رفسنجانی روز دوم آبان ۱۳۷۹ در مورد دیدار با مصطفی میرسلیم، طه هاشمی و هیات امنای دانشگاه آزاد نوشته‌است.

در این خاطرات آمده است: آقای [مصطفی] میرسلیم [معاون فرهنگی - اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام]، همراه جمعی از محققان معاونت فرهنگی مرکز تحقیقات‌ آمدند. طرح‌های خود را توضیح دادند و از عدم تصویب آن، در مورد اطلاع‌رسانی در رؤیت هلال و جهانی‌شدن گله داشتند. گفتم، طرح‌ها را گران تشخیص داده‌اند.

ولایتی به خاطر حضور سیدمحمد خاتمی نامزد انتخابات نشد/ ربوده شدن یک هواپیمای عربستانی با ۹۵ مسافر

آقای طه هاشمی [مدیرمسئول روزنامه انتخاب] آمد. منتظر است که یا به عنوان وزیر ارشاد و یا به عنوان رئیس سازمان [فرهنگ و] ارتباطات [اسلامی] معرفی شود؛ گویا دچار خوش‌بینی است. برای انتشار نشریات دیگری غیر از [روزنامه] انتخاب، استمداد کرد و از بی‌تحرکی دولت اظهار نگرانی‌ کرد؛ به‌خصوص با داشتن درآمد کافی ارز که اگر این وضع ادامه یابد، باعث یأس مردم از مدیریت نظام می‌شود. از دفتر رهبری گله داشت که در سفر رهبری به قم، برای او دعوتنامه نفرستاده‌اند.

عصر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آمدند؛ با آقایان [محمدعلی] کی‌نژاد، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و [جعفر] توفیقی، نماینده وزارت علوم در هیئت امنای دانشگاه آزاد، اختلافات وزارت و شورا و دانشگاه‌ آزاد، مطرح و تفاهمی ایجاد شد؛ گرچه اصل اختلاف رفع نشد و ضمناً کلیات اساسنامه پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد تأیید شد. انتفاضه و شهادت و جرح وسیع فلسطینیان و انتقادات از بیانیه پایانی اجلاس سران عرب ادامه دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج